Thursday, August 18, 2022
Insider's IQ
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Insider's IQ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
No Result
View All Result
Insider's IQ
No Result
View All Result

Γιατί οι πολυεθνικές «κόβουν» τις διαφημίσεις στα social media

in HIGHLIGHTS, ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
0
Γιατί οι πολυεθνικές «κόβουν» τις διαφημίσεις στα social media

Τη διακοπή όλων των πληρωμένων διαφημίσεων στα social media για τουλάχιστον 30 ημέρες, ανακοίνωσε η Coca-Cola, εν μέσω των κλιμακούμενων πιέσεων προς τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για την υιοθέτηση αυστηρότερων πολιτικών εναντίον του ρατσιστικού λόγου.

«Δεν υπάρχει χώρος για τον ρατσισμό στον κόσμο. Δεν υπάρχει χώρος για τον ρατσισμό στα social media» τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της πολυεθνικής, James Quincey.

Και πρόσθεσε: «Η Coca-Cola σταματάει τις πληρωμές διαφημίσεων στις πλατφόρμες των social media, παγκοσμίως, για τουλάχιστον 30 ημέρες».

Μάλιστα, άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο περί παράτασης του συγκεκριμένου μέτρου. «Αυτό το διάστημα θα αξιολογήσουμε τη διαφημιστική μας πολιτική και θα αποφασίσουμε αν χρήζει αναθεώρησης».

Η κίνηση αυτή δεν αποτέλεσε κεραυνό εν αιθρία, καθώς η αμερικανική πολυεθνική, μέσω μιας σειράς δηλώσεων και ανακοινώσεων, είχε προϊδεάσει για τις κινήσεις της, καταγγέλλοντας την ύπαρξη «συστηματικού ρατσισμού» στα social media.

Μποϊκοτάζ στα social media

Το προηγούμενο διάστημα, περισσότερες από 90 εταιρείες, ανάμεσα στις οποίες η Verizon, η Patagonia, η REI κ.α., γνωστοποίησαν την πρόθεσή τους να «παγώσουν» τις διαφημίσεις στο Facebook, εντασσόμενες στο κίνημα «StopHateForProfit» (σ.σ. Σταματήστε το Μίσος για το Κέρδος).

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία βάλλει εναντίον του Facebook, το οποίο -σύμφωνα με τους διοργανωτές- επιτρέπει την κυκλοφορία ρατσιστικού, βίαιου και ψευδούς περιεχομένου.

Εμπάργκο και από την Unilever

Πέραν της Coca-Cola, ωστόσο, ακόμη μία πολυεθνική -η Unilever– αποφάσισε να σταματήσει τις διαφημίσεις στο Facebook, το Instagram και το Twitter έως τουλάχιστον τις 31 Δεκεμβρίου.

Στόχος της κίνησης αυτής, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι η άσκηση πίεσης προς τα social media, προκειμένου να υιοθετήσουν αυστηρότερες πολιτικές για τον ρατσιστικό λόγο και την παραπληροφόρηση.

«Το Facebook πρέπει να λάβει μέτρα για να σταματήσει την παραπληροφόρηση και τον διχαστικό λόγο. Είναι απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει» σχολίασε, στο ίδιο μήκος κύματος, μία ακόμη αμερικανική εταιρεία, η Levi Strauss & Co.

Από την πλευρά της, η Procter & Gamble ανακοίνωσε ότι επαναξιολογεί όλα τα διαφημιστικά προγράμματα που «τρέχει» στις ψηφιακές και διαδικτυακές πλατφόρμες.

Η αντίδραση του Facebook

Σε μία πρώτη αντίδραση, ο διευθύνων σύμβουλος της Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, εξέφρασε την πρόθεσή του να «συζητήσει νέες πολιτικές για την καταπολέμηση του ρατσιστικού λόγου». Απέφυγε, πάντως, να κάνει το οποιοδήποτε σχόλιο για το «εμπάργκο» των μεγάλων εταιρειών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η δημόσια συζήτηση για τα δικαιώματα των Αφροαμερικανών και την καταπολέμηση του ρατσιστικού και διχαστικού λόγου, έχει φουντώσει για τα καλά στις Ηνωμένες Πολιτείες -μετά και τη δολοφονία του 46χρονου Αφροαμερικανού Τζορτζ Φλόιντ από αστυνομικούς, στη Μινεάπολη, στα τέλη Μαΐου.

 

Πηγή: naftemporiki.gr με πληροφορίες από CNBC

 

Share1Tweet1Share

FOLLOW INSIDER'S IQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Η Apple επενδύει στην Kia Motors για την παραγωγή του Apple Car

    Η Apple επενδύει στην Kia Motors για την παραγωγή του Apple Car

    3 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Οι καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες για το 2021

    711 shares
    Share 284 Tweet 178
  • Pitch Deck: Οδηγός παρουσίασης της startup σας σε επενδυτές

    101 shares
    Share 40 Tweet 25
  • Στελέχη της VESTIGOS με έδρα το Ντουμπάι, στο διοικητικό συμβούλιο της In4Capital

    74 shares
    Share 30 Tweet 19
  • Fitch: Οι όροι χρηματοδότησης «διασώζουν» την Ελλάδα και το χρέος της

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
To insidersiq.gr είναι πηγή επιχειρηματικής και επενδυτικής αρθρογραφίας και ειδήσεων από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, ένα εργαλείο ανάπτυξης, ενημέρωσης και στρατηγικής για όσους το χρησιμοποιούν.

Follow us

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΑ

Η Hygglo εξαγόρασε την Fat Llama έναντι  41 εκατομμυρίων ευρώ για να δημιουργήσει τη μεγαλύτερη πλατφόρμα ενοικίασης peer-to-peer στον κόσμο

Η Hygglo εξαγόρασε την Fat Llama έναντι 41 εκατομμυρίων ευρώ για να δημιουργήσει τη μεγαλύτερη πλατφόρμα ενοικίασης peer-to-peer στον κόσμο

August 18, 2022
Η Jiminny εξασφάλισε 16 εκατομμύρια ευρώ για να τροφοδοτήσει τη διεθνή επέκτασή της

Η Jiminny εξασφάλισε 16 εκατομμύρια ευρώ για να τροφοδοτήσει τη διεθνή επέκτασή της

August 18, 2022
Η Meta «απαντά» στο TikTok με νέα features

Η Meta «απαντά» στο TikTok με νέα features

August 18, 2022
Drones: Από την Amazon στα ΕΛΤΑ

Drones: Από την Amazon στα ΕΛΤΑ

August 18, 2022
Η ύφεση στην αγορά των κρυπτονομισμάτων έχει επηρεάσει ακόμα έναν τομέα: τους απατεώνες

Η ύφεση στην αγορά των κρυπτονομισμάτων έχει επηρεάσει ακόμα έναν τομέα: τους απατεώνες

August 18, 2022

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ ΜΗΝΑ

  • H VIABLE Growth Factory επενδύει στο Ad-Tech μέσω της E-MAILiT

    H VIABLE Growth Factory επενδύει στο Ad-Tech μέσω της E-MAILiT

    9 shares
    Share 4 Tweet 2
  • Οι καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες για το 2021

    711 shares
    Share 284 Tweet 178
  • Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το MAREPORT 2022 PIRAEUS που διοργάνωσε η IN4CAPITAL και το IMES

    17 shares
    Share 7 Tweet 4
  • IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    199 shares
    Share 80 Tweet 50
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

Το Insider's IQ χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την πλοήγησή σας.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ