Friday, May 9, 2025
Insider's IQ
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Insider's IQ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
No Result
View All Result
Insider's IQ
No Result
View All Result

Η σημασία του ευέλικτου branding για μία επιχείρηση

in EDITORS, ΑΠΟΨΕΙΣ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
0
Η σημασία του ευέλικτου branding για μία επιχείρηση

Ευέλικτο branding είναι η τέχνη της γρήγορης προσαρμογής της τοποθέτησης του brand σας στην αγορά, με στόχο τη βελτίωση του μάρκετινγκ σας. Σε κάθε νέο ξεκίνημα, μπορεί να νιώθετε την ανάγκη να σχεδιάσετε εκ των προτέρων κάθε βήμα της στρατηγικής εισόδου σας στην αγορά. Μία τέτοια προσέγγιση είναι ιδανική για την εκτέλεση ενός μεγάλου project, αλλά όχι όταν μιλάμε για branding και μάρκετινγκ. Για την ανάπτυξη του brand σας απαιτείται μία επαναλαμβανόμενη και πιο ευέλικτη προσέγγιση.

Ένα πραγματικά ευέλικτο brand πρέπει να είναι πελατοκεντρικό. Αφορά, κυρίως, στην υιοθέτηση της εξίσου ευέλικτης νοοτροπίας του αγοραστικού κοινού σας, σε όλους τους τομείς του μάρκετινγκ σας. Η διαδικασία δημιουργίας ενός ευέλικτου brand είναι ίδια για κάθε μέγεθος επιχείρησης, και απαιτεί την παράλληλη επεξεργασία πολλαπλών τομέων.

Ένα brand χαρακτηρίζεται από τρία βασικά στοιχεία: Τη στρατηγική – στόχο, το κείμενο που περιγράφει το brand, και το design. Αυτά, είναι πράγματα με τα οποία πρέπει να ασχοληθείτε ταυτόχρονα.

#1. Ευέλικτη στρατηγική του brand.

Η μόνη στρατηγική που χρειάζεστε είναι αυτή που θα σας παρέχει αρκετή σαφήνεια για να μπορείτε να παίρνετε αποφάσεις και να προχωράτε μπροστά μέρα με τη μέρα. Οι περισσότερες στρατηγικές εμπεριέχουν τόσα διαφορετικά στοιχεία που μέχρι να εφαρμοστούν στο σύνολό τους, έχει έρθει ο καιρός για νέα στρατηγική.

Στην πυγμαχία, υπάρχει μία ρήση που λέει ότι “Όλοι έχουν ένα πλάνο για τον αγώνα μέχρι τη στιγμή που θα φάνε την πρώτη γροθιά”. Ακριβώς με την ίδια ταχύτητα πρέπει να προσαρμόζεται και η στρατηγική του brand σας όταν αντιμετωπίζετε αρνητικό feedback. Ένα brand θεωρείται ισχυρό αν μπορεί να απαντήσει στις τρεις παρακάτω ερωτήσεις:

  1. Σε ποιον θέλετε να απευθύνεστε;
  2. Ποια προβλήματα επιλύετε για το κοινό σας;
  3. Τι σας κάνει καλύτερους από τον ανταγωνισμό;

Μία ευέλικτη προσέγγιση της στρατηγικής του brand σας σημαίνει ότι η απάντηση στις παραπάνω ερωτήσεις μπορεί να αλλάζει ακόμα και κάθε εβδομάδα – αρκεί να συλλέγετε feedback από τους πελάτες σας και να παρακολουθείτε την απόδοση των διαφημιστικών καμπανιών σας.

#2. Ευέλικτο κείμενο του brand.

Όσο αλλόκοτη κι αν μπορεί να σας φανεί η συχνή αλλαγή στα κείμενα που περιγράφουν το brand σας, η αλήθεια είναι ότι ο τρόπος περιγραφής του brand σας πρέπει να εξελίσσεται ανάλογα με τα δεδομένα που αποκτάτε από τις έρευνες αγοράς σας. Η ευελιξία είναι απαραίτητη και στο μήνυμα που μεταφέρει το brand σας, συνεπώς θα πρέπει κι εσείς να μπορείτε να αλλάζετε τον τρόπο που περιγράφετε την επιχείρησή σας αν χρειαστεί.

Ο σύνδεσμος μεταξύ της στρατηγικής και των κειμένων που περιγράφουν το brand σας, είναι οι ιστορίες που αφηγείστε. Αν τείνετε να επαναλαμβάνετε συγκεκριμένες ιστορίες που αφορούν το brand σας, σε αυτές ακριβώς πρέπει να αναζητήσετε βασικά μηνύματα που θα χρησιμοποιήσετε στο κείμενό σας.

Μία ευέλικτη προσέγγιση του κειμένου που περιγράφει το brand σας, σας δίνει τη δυνατότητα να δοκιμάσετε την αποτελεσματικότητα διαφορετικού περιεχομένου και να το βελτιώνετε σταδιακά.

#3. Ευέλικτο design του brand.

Πολλοί θεωρούν το design ενός brand ως το λιγότερο ευέλικτο κομμάτι του. Χάρη στην ψηφιακή επικοινωνία, όμως, μπορείτε να βελτιώνετε διαρκώς την οπτική εικόνα του brand σας. Ο σχεδιασμός ενός νέου λογοτύπου φαντάζει τόσο “ιερός” που δύσκολα μπαίνει μία επιχείρηση σε διαδικασία βελτίωσής του. Μία ματιά, όμως, στην πορεία μεγάλων εταιριών – όπως, για παράδειγμα, η Shell και η Coca Cola – θα σας πείσει ότι η σταδιακή βελτίωση ενός λογότυπου είναι εξαιρετικά σημαντική.

Η πρόκληση για μία νέα επιχείρηση είναι να είναι πρόθυμη να κάνει αλλαγές αρκετά γρήγορα ώστε να βελτιώνει το brand της. Καλό design δεν σημαίνει μόνο όμορφη εικόνα του προϊόντος. Ένα καλό design βοηθάει το προϊόν να είναι πιο αποτελεσματικό για τον χρήστη. Καλό design, τέλος, είναι το πελατοκεντρικό design – και, αναπόφευκτα, αυτό πάντα θα είναι ευέλικτο και ευπροσάρμοστο.

Το μυστικό για ευέλικτο branding είναι η σαφήνεια. Για να δημιουργήσετε ένα brand που θα επιβιώνει σε κάθε αλλαγή, θα πρέπει να υπάρχει απόλυτη σαφήνεια τόσο στην στρατηγική, όσο και στο κείμενο και στο design.

  • Μία ξεκάθαρη στρατηγική θα μπορεί εύκολα να γίνει κατανοητή από όλα τα μέλη της ομάδας σας. Θα βοηθήσει κάθε λήψη αποφάσεων που απαιτείται για το μάρκετινγκ, το προϊόν και την εμπειρία πελάτη.
  • Ένα ξεκάθαρο κείμενο που θα περιγράφει το brand σας και θα πείθει το αγοραστικό κοινό σας, θα χρησιμοποιείται πιο ενεργά από την ομάδα σας.
  • Μία ξεκάθαρη οπτική ταυτότητα – μέσα από συγκεκριμένα χρώματα, γραμματοσειρές και σχήματα – αυξάνει τη συνέπεια του brand σας και την εύστοχη εφαρμογή αλλαγών.
Share8Tweet5Share1

FOLLOW INSIDER'S IQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    421 shares
    Share 168 Tweet 105
  • Fitch: Ισχυρή ανάπτυξη στην Ελλάδα τα επόμενα δύο χρόνια με ώθηση από το Ταμείο Ανάκαμψης

    9 shares
    Share 4 Tweet 2
  • Ο παγκόσμιος χάρτης του crypto: Ποιες χώρες τα χρησιμοποιούν περισσότερο

    4 shares
    Share 2 Tweet 1
  • Eni: Εξαγορά της Neptune Energy – Στα 4,9 δισ. το deal

    3 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Elevate Greece: Αυξάνεται το επενδυτικό ενδιαφέρον για τις νεοφυείς επιχειρήσεις στην Ελλάδα

    3 shares
    Share 1 Tweet 1
To insidersiq.gr είναι πηγή επιχειρηματικής και επενδυτικής αρθρογραφίας και ειδήσεων από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, ένα εργαλείο ανάπτυξης, ενημέρωσης και στρατηγικής για όσους το χρησιμοποιούν.

Follow us

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΑ

Η σουηδική νεοφυής επιχείρηση Exeger εξασφαλίζει δάνειο 35 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ για τις αυτοφορτιζόμενες κυψέλες Powerfoyle

Η σουηδική νεοφυής επιχείρηση Exeger εξασφαλίζει δάνειο 35 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ για τις αυτοφορτιζόμενες κυψέλες Powerfoyle

December 19, 2023
Eurostat: Μεγαλύτερη τελικά η πτώση του πληθωρισμού στην Ελλάδα – Στο 2,4% στην Ευρωζώνη τον Νοέμβριο

Eurostat: Μεγαλύτερη τελικά η πτώση του πληθωρισμού στην Ελλάδα – Στο 2,4% στην Ευρωζώνη τον Νοέμβριο

December 19, 2023
Βonus 10 εκατ. ευρώ στους μετόχους της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου

Βonus 10 εκατ. ευρώ στους μετόχους της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου

December 19, 2023
Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του Δ. Αθηναίων – Στα 180,55 εκατ. ευρώ το επενδυτικό πρόγραμμα του 2024

Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του Δ. Αθηναίων – Στα 180,55 εκατ. ευρώ το επενδυτικό πρόγραμμα του 2024

December 19, 2023
Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα μουδιάζει τις αγορές – Φόβοι για το παγκόσμιο εμπόριο – Δίνει «σήμα» το πετρέλαιο

Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα μουδιάζει τις αγορές – Φόβοι για το παγκόσμιο εμπόριο – Δίνει «σήμα» το πετρέλαιο

December 19, 2023

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ ΜΗΝΑ

  • Η πλατφόρμα προμηθειών χονδρικής Qogita βγαίνει από τη μυστικότητα με 80 εκατ. ευρώ Series B

    Η πλατφόρμα προμηθειών χονδρικής Qogita βγαίνει από τη μυστικότητα με 80 εκατ. ευρώ Series B

    46 shares
    Share 18 Tweet 12
  • IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    421 shares
    Share 168 Tweet 105
  • Αγόρασε τώρα, πλήρωσε μετά: Η Scalapay φέρνει την επανάσταση στις πληρωμές

    149 shares
    Share 60 Tweet 37
  • 5 από τις καλύτερες ταινίες για επιχειρήσεις και startups που μπορείτε να παρακολουθήσετε στο Netflix

    88 shares
    Share 35 Tweet 22
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

Το Insider's IQ χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την πλοήγησή σας. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).
ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ