Friday, January 15, 2021
Insider's IQ
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Insider's IQ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
No Result
View All Result
Insider's IQ
No Result
View All Result

Η σημασία του ευέλικτου branding για μία επιχείρηση

in EDITORS, ΑΠΟΨΕΙΣ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
1 min read
0
Η σημασία του ευέλικτου branding για μία επιχείρηση
Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Ευέλικτο branding είναι η τέχνη της γρήγορης προσαρμογής της τοποθέτησης του brand σας στην αγορά, με στόχο τη βελτίωση του μάρκετινγκ σας. Σε κάθε νέο ξεκίνημα, μπορεί να νιώθετε την ανάγκη να σχεδιάσετε εκ των προτέρων κάθε βήμα της στρατηγικής εισόδου σας στην αγορά. Μία τέτοια προσέγγιση είναι ιδανική για την εκτέλεση ενός μεγάλου project, αλλά όχι όταν μιλάμε για branding και μάρκετινγκ. Για την ανάπτυξη του brand σας απαιτείται μία επαναλαμβανόμενη και πιο ευέλικτη προσέγγιση.

Ένα πραγματικά ευέλικτο brand πρέπει να είναι πελατοκεντρικό. Αφορά, κυρίως, στην υιοθέτηση της εξίσου ευέλικτης νοοτροπίας του αγοραστικού κοινού σας, σε όλους τους τομείς του μάρκετινγκ σας. Η διαδικασία δημιουργίας ενός ευέλικτου brand είναι ίδια για κάθε μέγεθος επιχείρησης, και απαιτεί την παράλληλη επεξεργασία πολλαπλών τομέων.

Ένα brand χαρακτηρίζεται από τρία βασικά στοιχεία: Τη στρατηγική – στόχο, το κείμενο που περιγράφει το brand, και το design. Αυτά, είναι πράγματα με τα οποία πρέπει να ασχοληθείτε ταυτόχρονα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πτώση 20,1% στον τζίρο των επιχειρήσεων τον Αύγουστο

Έξοδος στις αγορές: Πρόσω ολοταχώς για το πρώτο crash test του 2021

January 14, 2021
Rapyd: Χρηματοδότηση 300 εκατ. δολαρίων για την Ισραηλινή Fintech

Rapyd: Χρηματοδότηση 300 εκατ. δολαρίων για την Ισραηλινή Fintech

January 13, 2021

#1. Ευέλικτη στρατηγική του brand.

Η μόνη στρατηγική που χρειάζεστε είναι αυτή που θα σας παρέχει αρκετή σαφήνεια για να μπορείτε να παίρνετε αποφάσεις και να προχωράτε μπροστά μέρα με τη μέρα. Οι περισσότερες στρατηγικές εμπεριέχουν τόσα διαφορετικά στοιχεία που μέχρι να εφαρμοστούν στο σύνολό τους, έχει έρθει ο καιρός για νέα στρατηγική.

Στην πυγμαχία, υπάρχει μία ρήση που λέει ότι “Όλοι έχουν ένα πλάνο για τον αγώνα μέχρι τη στιγμή που θα φάνε την πρώτη γροθιά”. Ακριβώς με την ίδια ταχύτητα πρέπει να προσαρμόζεται και η στρατηγική του brand σας όταν αντιμετωπίζετε αρνητικό feedback. Ένα brand θεωρείται ισχυρό αν μπορεί να απαντήσει στις τρεις παρακάτω ερωτήσεις:

  1. Σε ποιον θέλετε να απευθύνεστε;
  2. Ποια προβλήματα επιλύετε για το κοινό σας;
  3. Τι σας κάνει καλύτερους από τον ανταγωνισμό;

Μία ευέλικτη προσέγγιση της στρατηγικής του brand σας σημαίνει ότι η απάντηση στις παραπάνω ερωτήσεις μπορεί να αλλάζει ακόμα και κάθε εβδομάδα – αρκεί να συλλέγετε feedback από τους πελάτες σας και να παρακολουθείτε την απόδοση των διαφημιστικών καμπανιών σας.

#2. Ευέλικτο κείμενο του brand.

Όσο αλλόκοτη κι αν μπορεί να σας φανεί η συχνή αλλαγή στα κείμενα που περιγράφουν το brand σας, η αλήθεια είναι ότι ο τρόπος περιγραφής του brand σας πρέπει να εξελίσσεται ανάλογα με τα δεδομένα που αποκτάτε από τις έρευνες αγοράς σας. Η ευελιξία είναι απαραίτητη και στο μήνυμα που μεταφέρει το brand σας, συνεπώς θα πρέπει κι εσείς να μπορείτε να αλλάζετε τον τρόπο που περιγράφετε την επιχείρησή σας αν χρειαστεί.

Ο σύνδεσμος μεταξύ της στρατηγικής και των κειμένων που περιγράφουν το brand σας, είναι οι ιστορίες που αφηγείστε. Αν τείνετε να επαναλαμβάνετε συγκεκριμένες ιστορίες που αφορούν το brand σας, σε αυτές ακριβώς πρέπει να αναζητήσετε βασικά μηνύματα που θα χρησιμοποιήσετε στο κείμενό σας.

Μία ευέλικτη προσέγγιση του κειμένου που περιγράφει το brand σας, σας δίνει τη δυνατότητα να δοκιμάσετε την αποτελεσματικότητα διαφορετικού περιεχομένου και να το βελτιώνετε σταδιακά.

#3. Ευέλικτο design του brand.

Πολλοί θεωρούν το design ενός brand ως το λιγότερο ευέλικτο κομμάτι του. Χάρη στην ψηφιακή επικοινωνία, όμως, μπορείτε να βελτιώνετε διαρκώς την οπτική εικόνα του brand σας. Ο σχεδιασμός ενός νέου λογοτύπου φαντάζει τόσο “ιερός” που δύσκολα μπαίνει μία επιχείρηση σε διαδικασία βελτίωσής του. Μία ματιά, όμως, στην πορεία μεγάλων εταιριών – όπως, για παράδειγμα, η Shell και η Coca Cola – θα σας πείσει ότι η σταδιακή βελτίωση ενός λογότυπου είναι εξαιρετικά σημαντική.

Η πρόκληση για μία νέα επιχείρηση είναι να είναι πρόθυμη να κάνει αλλαγές αρκετά γρήγορα ώστε να βελτιώνει το brand της. Καλό design δεν σημαίνει μόνο όμορφη εικόνα του προϊόντος. Ένα καλό design βοηθάει το προϊόν να είναι πιο αποτελεσματικό για τον χρήστη. Καλό design, τέλος, είναι το πελατοκεντρικό design – και, αναπόφευκτα, αυτό πάντα θα είναι ευέλικτο και ευπροσάρμοστο.

Το μυστικό για ευέλικτο branding είναι η σαφήνεια. Για να δημιουργήσετε ένα brand που θα επιβιώνει σε κάθε αλλαγή, θα πρέπει να υπάρχει απόλυτη σαφήνεια τόσο στην στρατηγική, όσο και στο κείμενο και στο design.

  • Μία ξεκάθαρη στρατηγική θα μπορεί εύκολα να γίνει κατανοητή από όλα τα μέλη της ομάδας σας. Θα βοηθήσει κάθε λήψη αποφάσεων που απαιτείται για το μάρκετινγκ, το προϊόν και την εμπειρία πελάτη.
  • Ένα ξεκάθαρο κείμενο που θα περιγράφει το brand σας και θα πείθει το αγοραστικό κοινό σας, θα χρησιμοποιείται πιο ενεργά από την ομάδα σας.
  • Μία ξεκάθαρη οπτική ταυτότητα – μέσα από συγκεκριμένα χρώματα, γραμματοσειρές και σχήματα – αυξάνει τη συνέπεια του brand σας και την εύστοχη εφαρμογή αλλαγών.
Share3Tweet2Share1

Related Posts

Πτώση 20,1% στον τζίρο των επιχειρήσεων τον Αύγουστο
ΧΡΗΜΑ

Έξοδος στις αγορές: Πρόσω ολοταχώς για το πρώτο crash test του 2021

by Press Room Insiders IQ
January 14, 2021
0

Την πρώτη έξοδο στις αγορές για το νέο έτος ετοιμάζει η κυβέρνηση μετά τα θετικά μηνύματα των οίκων αξιολόγησης, με...

Read more
Rapyd: Χρηματοδότηση 300 εκατ. δολαρίων για την Ισραηλινή Fintech

Rapyd: Χρηματοδότηση 300 εκατ. δολαρίων για την Ισραηλινή Fintech

January 13, 2021
Οι Έλληνες startuppers παραμένουν αισιόδοξοι για το 2021

Γιατί η Λετονία είναι η πιο “φιλική” χώρα στον κόσμο όσον αφορά τις Startups;

January 13, 2021
Τι κάνει την Tink τόσο θελτική στους επενδυτές;

Πώς θα γίνει η επιχορήγηση για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος

January 11, 2021
Στα 5,48 δισ. το πρωτογενές έλλειμμα το 8μηνο

Οικονομία: Eπιστροφή στα προ Covid επίπεδα το 2023;

January 11, 2021
Χαμηλή πτήση της οικονομίας και στο πρώτο τρίμηνο του ’21 λόγω των περιορισμών

Χαμηλή πτήση της οικονομίας και στο πρώτο τρίμηνο του ’21 λόγω των περιορισμών

January 9, 2021

FOLLOW INSIDER'S IQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Οι καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες για το 2021

    Οι καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες για το 2021

    172 shares
    Share 69 Tweet 43
  • Πώς θα γίνει η επιχορήγηση για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος

    6 shares
    Share 2 Tweet 2
  • Επενδύσεις: Πώς να βγάλετε χρήματα από την αγορά ακινήτων

    31 shares
    Share 14 Tweet 7
  • Πακέτο 3,5 δισ. ευρώ για τη στήριξη της απασχόλησης και των επιχειρήσεων

    59 shares
    Share 24 Tweet 15
  • Οικονομία: Eπιστροφή στα προ Covid επίπεδα το 2023;

    4 shares
    Share 2 Tweet 1
To insidersiq.gr είναι πηγή επιχειρηματικής και επενδυτικής αρθρογραφίας και ειδήσεων από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, ένα εργαλείο ανάπτυξης, ενημέρωσης και στρατηγικής για όσους το χρησιμοποιούν.

Follow us

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΑ

6,8 εκ. € για την Xampla

6,8 εκ. € για την Xampla

January 14, 2021
Ελλάδα: 4ος πιο δημοφιλής προορισμός των Ευρωπαίων

Ελλάδα: 4ος πιο δημοφιλής προορισμός των Ευρωπαίων

January 14, 2021
Βελτίωση του επιχειρείν με ψηφιοποίηση

Βελτίωση του επιχειρείν με ψηφιοποίηση

January 14, 2021
Πτώση 20,1% στον τζίρο των επιχειρήσεων τον Αύγουστο

Έξοδος στις αγορές: Πρόσω ολοταχώς για το πρώτο crash test του 2021

January 14, 2021
Γιατί η διαφοροποίηση είναι ο καλύτερος φίλος ενός επενδυτή

PwC: Οι επιπτώσεις της πανδημίας στις ελληνικές επιχειρήσεις

January 14, 2021

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ ΜΗΝΑ

  • Οι καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες για το 2021

    Οι καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες για το 2021

    172 shares
    Share 69 Tweet 43
  • Το εμβόλιο της Moderna είναι ο θρίαμβος μίας startup

    22 shares
    Share 9 Tweet 6
  • Πακέτο 3,5 δισ. ευρώ για τη στήριξη της απασχόλησης και των επιχειρήσεων

    59 shares
    Share 24 Tweet 15
  • Επενδύσεις: Πώς να βγάλετε χρήματα από την αγορά ακινήτων

    31 shares
    Share 14 Tweet 7
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

Το Insider's IQ χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την πλοήγησή σας.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ