Sunday, June 4, 2023
Insider's IQ
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Insider's IQ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
No Result
View All Result
Insider's IQ
No Result
View All Result

Οι κίνδυνοι της Nike μετά την αποχώρηση από το Amazon

in DONTMISS, LIFESTYLE, TOPNEWS, ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ
0
Οι κίνδυνοι της Nike μετά την αποχώρηση από το Amazon

Όταν ο επιστήμονας πληροφορικής John Wainwright αγόρασε το βιβλίο Douglas Hofstadter’s Fluid Concepts and Creative Analogies στις 3 Απριλίου 1995, πιθανότατα δεν είχε ιδέα ότι θα κατακτήσει επίσης μια μοναδική θέση στην ιστορία. Ήταν ο πρώτος πελάτης που αγόρασε ένα προϊόν από το Amazon.com.

Στα 25 χρόνια από την πρώτη αυτή πώληση, το Amazon έχει μεγαλώσει τόσο πολύ που έχει φέρει επανάσταση στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου και του λιανικού εμπορίου.

Η εταιρεία έχει πλέον ηγετικό μερίδιο στην αγορά συνδέοντας μάρκες, λιανοπωλητές και καταναλωτές σε όλο τον κόσμο.

Αλλά για κάποιες μάρκες, τίθενται ερωτήματα σχετικά με το αν το Amazon είναι το κατάλληλο περιβάλλον για να προσεγγίσουν το κοινό.

 

 

Σήμερα, σχεδόν το 50% όλων των πωλήσεων στο Amazon προέρχονται από τρίτους εμπόρους, ενώ πάνω από 1 εκατομμύριο νέοι έμποροι θα εισέλθουν στην αγορά μόνο φέτος.

Για τα εμπορικά σήματα όπως η Nike, ο αριθμός αυτών των εμπόρων που χρησιμοποιούν το Amazon για την πώληση προϊόντων απομίμησης θεωρείται επικίνδυνος – τόσο πολύ ώστε ο Λευκός Οίκος εξέδωσε εμπορικό μνημόνιο, σκοπός του οποίου ήταν η προστασία των εμπορικών σημάτων των ΗΠΑ από την παραχάραξη σε διαδικτυακές αγορές όπως το Amazon , το eBay και το Alibaba.

Σύμφωνα με την έκθεση για τα προιόντα απομίμησης, περισσότερα από 500.000 fake προϊόντα έχουν εντοπιστεί στο Amazon τα τελευταία επτά χρόνια.

Ίσως η Nike θα μπορούσε να επωφεληθεί από το πρόγραμμα διαφάνειας του Amazon – ένα σχέδιο στο οποίο όλα τα προϊόντα φέρουν ένα ειδικό κωδικό που αποδεικνύει τη νομιμότητά τους.

Ωστόσο, αυτό σημαίνει ότι κάθε προϊόν που δημιουργεί η Nike, όχι μόνο αυτά που περνούν από το Amazon, πρέπει να είναι εξοπλισμένα με αυτόν τον ειδικό κωδικό.

Για μια εταιρεία μεγέθους της Nike, με εργοστάσια και γραφεία που υπάρχουν σε ολόκληρο τον πλανήτη, αυτό παρουσιάζει μια τεράστια υλικοτεχνική πρόκληση.

Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι μια αδύνατη πρόκληση για ένα εμπορικό σήμα με τη δύναμη της Nike.

Αλλά είναι ένα brand που “ζυγίζει “την αξία του να είναι στο Amazon – με την Nike τελικά να αποφασίζει ότι δεν θα έχει παρουσία καθώς θέλει να πάρει τον πλήρη έλεγχο της μάρκας της.

Αυτό είναι δυνητικά μια επικίνδυνη απόφαση για πολλούς λόγους. Υπάρχουν ακόμα πολλά που πρέπει να υπολογιστούν από την έξοδο μιας μάρκας από το Amazon – ακόμη και για το μέγεθος της Nike.

Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι για τα εμπορικά σήματα και τους εμπόρους λιανικής, το Amazon είναι κάτι περισσότερο από ένα κανάλι πωλήσεων – είναι ένα ανεκτίμητο εργαλείο έρευνας.

Σήμερα, περίπου το 79% όλων των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου χρησιμοποιεί το Amazon και τα ευρήματα που δίνει το Amazon είναι ανεκτίμητα.

Το Amazon έχει τα πιο πολύτιμα δεδομένα στον κόσμο, επειδή λέει στους εμπόρους τι θέλουν οι πελάτες να αγοράσουν. Πάνω από το 66% των αναζητήσεων προϊόντων συμβαίνουν τώρα στο Amazon – σε σύγκριση με μόνο το 20% στο Google.

Η πλατφόρμα προσφέρει συνεχώς στους εμπόρους λιανικής νέα εργαλεία και πληροφορίες για το πώς τα προγράμματα περιήγησης ασχολούνται με το εμπορικό σήμα και τα προϊόντα τους.

Τα εμπορικά σήματα μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις πληροφορίες για να αυξήσουν την επισκεψιμότητα στα εμπορικά καταστήματα και να προωθήσουν τα προϊόντα – είναι μια στρατηγική που δεν μπορούν οι μάρκες να εφαρμόσουν.

Καθώς η Nike βγήκε από το Amazon, η πλατφόρμα συνεργάζεται με τρίτους εμπόρους με προϊόντα της Nike, έτσι ώστε τα προιόντα της Nike να παραμένουν διαθέσιμα.

Με την παρουσία της στο Amazon, η Nike είχε την ευκαιρία να ελέγξει τον τρόπο με τον οποίο εκπροσωπείται η μάρκα της, ακόμη και αν δεν ήταν ένα κερδοφόρο κανάλι πωλήσεων για το εμπορικό σήμα – η πλειοψηφία των πελατών της Nike θα χρησιμοποιούσε το Amazon για έρευνα πριν αγοράσει απευθείας από ένα κατάστημα της Nike .

Όταν πρόκειται για λανσάρισμα προϊόντων, η επισκεψιμότητα στο Amazon είναι ασυναγώνιστη.

Το Amazon είναι ένα απίστευτο όχημα για την παρουσίαση νέων προϊόντων μπροστά στους ανθρώπους. Είναι σημαντικό για τη Nike να διατηρήσει παρουσία στο Amazon για να διασφαλίσει ότι η επωνυμία της αντιπροσωπεύεται σωστά στην πλατφόρμα.

Ίσως μια καλύτερη στρατηγική θα ήταν να παραμείνει και κάνει το θέμα της παραποίησης γνωστό σε όλη την κοινή γνώμη.

Αναβαθμίζοντας τη συνειδητοποίηση αυτού του ζητήματος ως θέμα για το Amazon, η Nike θα μπορούσε να αλλάξει τις προοπτικές των καταναλωτών κατά την περιήγηση στα προϊόντα της Nike στο Amazon, διατηρώντας παράλληλα την πολύτιμη παρουσία της αλλά και διατηρώντας τα πλούσια δεδομένα και τις γνώσεις των χρηστών.

Η πραγματικότητα είναι ότι η Nike θα αντιμετωπίσει προβλήματα με τις απομιμήσεις προϊόντων οπουδήποτε κι αν πάει.

Με τη διακοπή της παρουσίας στο Amazon, η Nike κινδυνεύει να χάσει πολλά περισσότερα από ένα άλλο κανάλι πωλήσεων.

 

Πηγή: https://thetotalbusiness.com

Share5Tweet3Share1

FOLLOW INSIDER'S IQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Enterprise Greece: Χρονιά «ορόσημο» το 2022 για τις ελληνικές Startups

    Enterprise Greece: Χρονιά «ορόσημο» το 2022 για τις ελληνικές Startups

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Τι περιμένουν κορυφαίοι CEOs για την οικονομία των ΗΠΑ: «Ιστορικά δεν έχουμε ξαναδεί κάτι τέτοιο»

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Η Aibidia συγκεντρώνει 13 εκατ. ευρώ για να φέρει επανάσταση στην παγκόσμια τιμολόγηση των μεταφορών

    3 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Νέες επενδύσεις 300 εκατ. ευρώ για 5στερο τουρισμό σε προορισμούς – έκπληξη (pics)

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Agrotech: Η νέα εποχή του αγροτικού τομέα είναι εδώ

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
To insidersiq.gr είναι πηγή επιχειρηματικής και επενδυτικής αρθρογραφίας και ειδήσεων από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, ένα εργαλείο ανάπτυξης, ενημέρωσης και στρατηγικής για όσους το χρησιμοποιούν.

Follow us

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΑ

Στη λίστα του Forbes με τις 100 πλουσιότερες αυτοδημιούργητες γυναίκες στις ΗΠΑ οι Rihanna, Taylor Swift και Beyoncé

Στη λίστα του Forbes με τις 100 πλουσιότερες αυτοδημιούργητες γυναίκες στις ΗΠΑ οι Rihanna, Taylor Swift και Beyoncé

June 4, 2023
Αυτά είναι τα επτά πιο μισητά brand names – Γιατί τα απορρίπτουν οι καταναλωτές

Αυτά είναι τα επτά πιο μισητά brand names – Γιατί τα απορρίπτουν οι καταναλωτές

June 4, 2023
Interamerican: Οι λόγοι που αποτελεί το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον

Interamerican: Οι λόγοι που αποτελεί το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον

June 4, 2023
Η κατανάλωση «κερδίζει» έδαφος για τον δείκτη οικονομικού κλίματος

Η κατανάλωση «κερδίζει» έδαφος για τον δείκτη οικονομικού κλίματος

June 4, 2023
Η Successeve συγκεντρώνει 1,8 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της διαχείρισης του κύκλου ζωής των πελατών

Η Successeve συγκεντρώνει 1,8 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της διαχείρισης του κύκλου ζωής των πελατών

June 3, 2023

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ ΜΗΝΑ

  • Ο κανονισμός MiCA (Markets in Crypto-Assets) και όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις

    Ο κανονισμός MiCA (Markets in Crypto-Assets) και όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις

    119 shares
    Share 48 Tweet 30
  • IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    270 shares
    Share 108 Tweet 68
  • Pitch Deck: Οδηγός παρουσίασης της startup σας σε επενδυτές

    168 shares
    Share 67 Tweet 42
  • Green Earth Impact Fund: Το νέο Fund που προωθεί τις «πράσινες» επενδύσεις προσφέροντας «ανάσα» στο περιβάλλον

    4 shares
    Share 2 Tweet 1
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

Το Insider's IQ χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την πλοήγησή σας.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ