Thursday, February 25, 2021
Insider's IQ
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Insider's IQ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
No Result
View All Result
Insider's IQ
No Result
View All Result

Πώς να δώσετε μοναδική “φωνή” στο brand σας

in DONTMISS, ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
1 min read
0
Πώς να δώσετε μοναδική “φωνή” στο brand σας
Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Κάθε νέα επιχείρηση πρέπει να γίνεται εύκολα αναγνωρίσιμη από το αγοραστικό κοινό της. Αυτό που σας κάνει να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό, είναι και αυτό που θα ωθήσει τους καταναλωτές να θέλουν να γνωρίσουν το brand σας. Αν, λοιπόν, το brand σας δεν έχει μοναδική “φωνή”, είναι εύκολο να χαθεί μέσα στο πλήθος.

Σύμφωνα με μία μελέτη του Harvard Business Review, το 64% των καταναλωτών συμφωνεί ότι αν κάτι τους βοηθάει να αναπτύξουν σχέσεις με ένα brand, αυτό είναι οι κοινές αξίες. Το branding που υιοθετεί η επιχείρησή σας καθορίζει και τον τρόπο προβολής της στους καταναλωτές.

Απλές στρατηγικές μπορούν να σας βοηθήσουν να δώσετε μοναδική “φωνή” στο brand σας, ώστε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και να πλησιάσετε περισσότερο στην επίτευξη των στόχων σας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αυτές είναι οι φοροελαφρύνσεις που ψηφίζονται τον Ιούλιο

Στα 50 δισ. ο εισπρακτικός στόχος για τις υπηρεσίες της ΑΑΔΕ

February 24, 2021
H «χρυσή» ευκαιρία του e-commerce

H «χρυσή» ευκαιρία του e-commerce

February 24, 2021

Δώστε βάση στη δήλωση αποστολής της επιχείρησής σας.

Η δήλωση αποστολής μίας επιχείρησης έχει ως στόχο την ενημέρωση των καταναλωτών για τους στόχους και τον σκοπό της. Αν δεν γνωρίζετε τις αξίες του brand σας, δύσκολα θα αποκτήσετε φωνή για το αγοραστικό κοινό στο οποίο στοχεύετε ώστε να προωθήσετε τις προσπάθειές σας στο μάρκετινγκ. Ο τρόπος που προβάλετε το brand σας στο κοινό καθορίζει το πώς θα το εκλάβει και, κατ’ επέκτασιν, το πόσο επιτυχημένο θα είναι.

Ετοιμάστε μία λίστα με όλα όσα θέλετε να κερδίσουν οι πελάτες σας μέσω του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Πώς θα τους βοηθήσει το brand σας να φτάσουν στην επιτυχία; Πόσο διαφέρει η δική σας αποστολή από τους στόχους των άλλων brands;

Με αυτήν τη λίστα, θα μπορέσετε να προσδιορίσετε τι ελπίζει να επιτύχει η επιχείρησή σας μέσω των προϊόντων και των υπηρεσιών της. Έτσι, θα είναι πιο εύκολο για εσάς να δώσετε στο brand σας μία φωνή που θα συμφωνεί με τους στόχους σας.

Απευθυνθείτε στο κοινό σας.

Αν γνωρίζετε ποιο είναι το κοινό σας, είναι πιο εύκολο να δημιουργήσετε μία φωνή που θα έχει νόημα για το brand σας. Οι καταναλωτές είναι το κλειδί σας για την επιτυχία, και ο τρόπος που αντιλαμβάνονται το brand σας θα βοηθάει να κατανοείτε τι αποδίδει και τι όχι.

Η συλλογή feedback από τους πελάτες σας θα σας προσφέρει ειλικρινείς και ακριβείς πληροφορίες που μπορείτε να αξιοποιήσετε για να βελτιώσετε τη φωνή του brand σας. Μπορείτε να ζητήσετε feedback δημιουργώντας μία έρευνα που μπορείτε να αποστείλετε μέσω email ή να αναρτήσετε στα social media, στην οποία θα ζητάτε τη γνώμη των πελατών σας.

Εκτός από φωνή, το brand σας πρέπει να έχει και “αυτιά”, και το καλύτερο μέρος για να ακούσετε τους πελάτες σας είναι τα social media. Αναζητήστε τυχόν περιεχόμενο στο οποίο αναφέρεται το όνομα της επιχείρησής σας για να συλλέξτε σημαντικά δεδομένα για την εμπειρία των πελατών σας. Αυτές οι πληροφορίες θα σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε τις ανάγκες και τα προβλήματα των πελατών σας, ώστε να δώσετε στο brand σας μία φωνή που θα απευθύνεται άμεσα σε αυτά.

Δώστε βάση σε λέξεις – κλειδιά που χρησιμοποιούν οι πελάτες σας για να περιγράψουν το brand και τα προϊόντα σας. Τα σχόλια και οι αναρτήσεις στα social media είναι πραγματικός θησαυρός. Πώς αλληλεπιδρά το κοινό με το brand σας; Τι γλώσσα χρησιμοποιεί; Σε τι τους βοηθάει κυρίως το brand σας; Συντάξτε μία λίστα με τις απαντήσεις και προσθέστε τις στην περιγραφή της φωνής του brand σας.

Τηρήστε συνέπεια.

Ένα τεράστιο κομμάτι της επιχείρησής σας είναι οι υπάλληλοί της. Είναι απαραίτητο να τους εντάξετε στη διαδικασία καθιέρωσης μίας φωνής για το brand σας. Οι υπάλληλοί σας μπορούν να σας παρέχουν διαφορετικές οπτικές που ίσως δεν έχετε καν σκεφτεί. Όσο περισσότερο feedback λαμβάνετε, τόσο πιο ακριβής θα είναι και η φωνή που θα δημιουργήσετε για το brand σας.

Ζητήστε από τα μέλη του προσωπικού σας να περιγράψουν τη φωνή του brand σας. Δώστε βάση στην επανάληψη συγκεκριμένων επιθέτων και εκφράσεων στην περιγραφή τους, και προσθέστε τα στη λίστα σας.

Όσο η ομάδα σας είναι μικρή, είναι εύκολο να διατηρήσετε μία συνέπεια στη φωνή του brand σας. Όταν, όμως, μεγαλώσει, αυτό θα αποδειχθεί δύσκολο. Η συνεπής εκπροσώπηση του brand σας σε όλα τα κανάλια συμβάλλει στην αύξηση των πωλήσεων, γι’ αυτό και είναι σημαντικό να συντάξετε έναν “οδηγό branding” που θα καθοδηγεί όλους όσοι εργάζονται εντός της επιχείρησης.

Ο οδηγός του brand σας θα πρέπει να περιγράφει τις αξίες του, και να περιέχει ενημερωμένες πληροφορίες που αφορούν το branding της επιχείρησής σας – όπως τη φωνή, τα χρώματα, τη γλώσσα, τον τόνο, κλπ.

Σειρά σας…

Αν θέλετε να μετατρέψετε τους πιθανούς πελάτες σας σε υφιστάμενους, και να τους διατηρείτε στο πελατολόγιό σας, είναι σημαντικό να δώσετε μία σταθερή φωνή στο brand σας, με την οποία θα μπορούν να ταυτιστούν.

Ανατρέξτε στη δήλωση αποστολής σας για να καθορίσετε τι είδους φωνή θέλετε να έχει το brand σας. Ζητήστε feedback από το αγοραστικό κοινό και από τους υπαλλήλους σας, ώστε να κατανοήσετε καλύτερα ποια πρέπει να είναι η φωνή του brand σας. Και, όταν τη δημιουργήσετε, φροντίστε να την εφαρμόζετε με συνέπεια ώστε να επιτύχετε αναγνωρισιμότητα του brand σας και να αναπτύξετε μία πιστή πελατειακή βάση.

Λοιπόν; Ποια είναι η μοναδική φωνή του δικού σας brand;

ShareTweetShare

Related Posts

Αυτές είναι οι φοροελαφρύνσεις που ψηφίζονται τον Ιούλιο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στα 50 δισ. ο εισπρακτικός στόχος για τις υπηρεσίες της ΑΑΔΕ

by Press Room Insiders IQ
February 24, 2021
0

Μετ’ εμποδίων και μάλιστα με το... “καλημέρα”, θα πρέπει να “τρέξουν” οι υπηρεσίες της ΑΑΔΕ σε αυτήν τη δύσκολη χρονιά,...

Read more
H «χρυσή» ευκαιρία του e-commerce

H «χρυσή» ευκαιρία του e-commerce

February 24, 2021
Δημοπρατήσεις μεγάλων δημοσίων έργων: Οι 10 αλλαγές που έρχονται

Δημοπρατήσεις μεγάλων δημοσίων έργων: Οι 10 αλλαγές που έρχονται

February 24, 2021
Η Lucid Motors εισέρχεται στο χρηματιστήριο με αξία στα 24 δισ. δολάρια

Η Lucid Motors εισέρχεται στο χρηματιστήριο με αξία στα 24 δισ. δολάρια

February 24, 2021
Σημαντική μείωση της αβεβαιότητας των επενδυτών

Γενναία μέτρα για τη διάσωση των μικρομεσαίων

February 24, 2021
«Μαξιλάρι» ρευστότητας 30 δισ. τον Δεκέμβριο

Οι επενδύσεις της μόδας κρύβουν κινδύνους

February 21, 2021

FOLLOW INSIDER'S IQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Χρυσός και πετρέλαιο σε μια μυστική μαγική σχέση

    Χρυσός και πετρέλαιο σε μια μυστική μαγική σχέση

    89 shares
    Share 36 Tweet 22
  • Το σχέδιο της Sharecare να εισαχθεί στο χρηματιστήριο μέσω SPAC

    36 shares
    Share 14 Tweet 9
  • Οι καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες για το 2021

    250 shares
    Share 100 Tweet 63
  • Εναλλακτικά επενδυτικά εργαλεία για εταιρίες SAAS

    11 shares
    Share 4 Tweet 3
  • Πακέτο 3,5 δισ. ευρώ για τη στήριξη της απασχόλησης και των επιχειρήσεων

    86 shares
    Share 34 Tweet 22
To insidersiq.gr είναι πηγή επιχειρηματικής και επενδυτικής αρθρογραφίας και ειδήσεων από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, ένα εργαλείο ανάπτυξης, ενημέρωσης και στρατηγικής για όσους το χρησιμοποιούν.

Follow us

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΑ

Αυτές είναι οι φοροελαφρύνσεις που ψηφίζονται τον Ιούλιο

Στα 50 δισ. ο εισπρακτικός στόχος για τις υπηρεσίες της ΑΑΔΕ

February 24, 2021
H «χρυσή» ευκαιρία του e-commerce

H «χρυσή» ευκαιρία του e-commerce

February 24, 2021
Νέα χρηματοδοτικά εργαλεία για τη στήριξη των ελληνικών startup από την Παγκρήτια Τράπεζα

Νέα χρηματοδοτικά εργαλεία για τη στήριξη των ελληνικών startup από την Παγκρήτια Τράπεζα

February 24, 2021
ΙΟΒΕ: Η πανδημία ανέκοψε τη φόρα των νέων επιχειρηματιών

Επιδότηση ασφαλιστικών εισφορών για να σωθούν οι θέσεις εργασίας

February 24, 2021
Δημοπρατήσεις μεγάλων δημοσίων έργων: Οι 10 αλλαγές που έρχονται

Δημοπρατήσεις μεγάλων δημοσίων έργων: Οι 10 αλλαγές που έρχονται

February 24, 2021

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ ΜΗΝΑ

  • Χρυσός και πετρέλαιο σε μια μυστική μαγική σχέση

    Χρυσός και πετρέλαιο σε μια μυστική μαγική σχέση

    89 shares
    Share 36 Tweet 22
  • Οι καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες για το 2021

    250 shares
    Share 100 Tweet 63
  • Πετρέλαιο: Απειλή ή πρόκληση για τα διεθνή χρηματιστήρια;

    56 shares
    Share 22 Tweet 14
  • Το σχέδιο της Sharecare να εισαχθεί στο χρηματιστήριο μέσω SPAC

    36 shares
    Share 14 Tweet 9
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

Το Insider's IQ χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την πλοήγησή σας.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ