Friday, December 8, 2023
Insider's IQ
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Insider's IQ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
No Result
View All Result
Insider's IQ
No Result
View All Result

Στην Bold Ogilvy το δημιουργικό της νέας καμπάνιας της Ελλάδας

Πως θα γίνει, πότε θα ξεκινήσει

in HIGHLIGHTS, TOPNEWS, ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
0
Στην Bold Ogilvy το δημιουργικό της νέας καμπάνιας της Ελλάδας
Στην Bold Ogilvy ανέθεσε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ), το δημιουργικό της νέας καμπάνιας της Ελλάδας, μετά την αξιολόγηση δημιουργικών προτάσεων στο πλαίσιο έρευνας αγοράς, για την ανάθεση του έργου : «Δημιουργικός σχεδιασμός νέας διαφημιστικής καμπάνιας για την τουριστική προβολή της χώρας για το 2021».
Στις 15 Δεκεμβρίου κατατέθηκαν οι προτάσεις των τριών διαφημιστικών εταιριών, στο πλαίσιο της διαδικασίας που προκήρυξε ο ΕΟΤ, για την διαφημιστική καμπάνια του ελληνικού Τουρισμού το 2021. Ο ΕΟΤ, προκειμένου να είναι έτοιμη η καμπάνια νωρίς, προχώρησε στην υιοθέτηση ενός μοντέλου διαδικασίας, που έχει ακολουθηθεί και στο παρελθόν, ήτοι την πρόσκληση των μεγαλυτέρων από πλευράς κύκλου εργασιών διαφημιστικών εταιριών, που πληρούν και κάποια ακόμη κριτήρια. Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά που ζητείται μια ολοκληρωμένη στρατηγική, που θα καταλήγει σε μια καμπάνια και όχι απλά ένα δημιουργικό και στο πλαίσιο αυτό αναμένεται η κατάθεση μεσοπρόθεσμης στρατηγικής για την προβολή του ελληνικού Τουρισμού.
Εκλήθησαν 5 διαφημιστικές εταιρίες, εκ των οποίων 2 απάντησαν ότι δεν θα συμμετέχουν και 3 κατέθεσαν προσφορές. Οι δύο είναι πολυεθνικές με μακρά και σημαντική παρουσία στην Ελλάδα, έχοντας διαχειριστεί και καμπάνιες του ΕΟΤ στο παρελθόν και η τρίτη είναι αμιγώς ελληνική.
Κατόπιν αυτών, με απόφαση του γενικού γραμματέα ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη, εγκρίθηκε το με αριθ. πρωτ. ΕΟΤ 11119/21-12-2020 Πρακτικό της Επιτροπής που αφορά στην αξιολόγηση των δημιουργικών προτάσεων των εταιριών. Στο πλαίσιο αυτό, έγινε απευθείας ανάθεση, βάσει του άρθρου 115 του Ν. 4674/2020 (ΦΕΚ 53/Α/11-03-2020), στην εταιρεία «Bold Ogilvy Ανώνυμη Εταιρεία Επικοινωνίας» με δ.τ. «Ogilvy», του ανωτέρω έργου σύμφωνα με την υπ΄ αριθ. πρωτ. ΕΟΤ 10864/15-12-2020 υποβληθείσα πρότασή της. Το ακριβές χρονοδιάγραμμα, τα παραδοτέα και κάθε άλλη λεπτομέρεια σχετική με την υλοποίηση του ανωτέρω έργου θα αναφέρεται στους όρους της σχετικής σύμβασης που θα υπογραφεί. Το ποσό της σύμβασης ανέρχεται σε 75.000,00 €, πλέον ΦΠΑ 24%, και η δαπάνη θα βαρύνει τον Κ.Α.Ε. 9491.15 του ΠΔΕ 2012 ΣΕ01100000 «Διαφήμιση – Προβολή Τουριστικών Προγραμμάτων» του Π.Δ.Ε. του ΕΟΤ (CPV 79341400-0 «Υπηρεσίες Διαφημιστικής Εκστρατείας»).
Για την παρακολούθηση της εκτέλεσης του ανωτέρω έργου και την παραλαβή των παραδοτέων, συγκροτήθηκε επιτροπή που αποτελείται από τους κάτωθι υπαλλήλους ΕΟΤ: Τζανετοπούλου Αικατερίνη, Προϊσταμένη Τμήματος Διαφήμισης Ε.Ο.Τ., ως Πρόεδρος με αναπληρώτρια την κ. Ξυλούρη Δέσποινα, Υπάλληλο Τμήματος Διαφήμισης Ε.Ο.Τ.
Τζομεντζίδου Ζωή, Υπάλληλο Τμήματος Οπτικοακουστικών Μέσων & Παραγωγών Ε.Ο.Τ., ως τακτικό μέλος, με αναπληρώτρια την κ. Κουζούνη Αικατερίνη, Υπάλληλο Τμήματος Οπτικοακουστικών Μέσων & Παραγωγών Ε.Ο.Τ.
Χριστοφιλοπούλου Σταυρούλα, Υπάλληλο Τμήματος Διαφήμισης, ως τακτικό μέλος, με αναπληρώτρια την κ. Βακάλη Ιωάννα, Υπάλληλο Τμήματος Οπτικοακουστικών Μέσων & Παραγωγών Ε.Ο.Τ..
Σύμφωνα με πληροφορίες, με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, καθώς οι συνθήκες μεταβάλλονται ταχύτατα, η καμπάνια αναμένεται να ξεκινήσει τον Μάρτιο στις διεθνείς αγορές. Σημειώνεται ότι ο ΕΟΤ επέδειξε κατά την διάρκεια της πανδημίας το 2020, αξιοπρόσεκτα αντανακλαστικά και ευελιξία, καθώς διέκοψε άμεσα την Άνοιξη την καμπάνια που έτρεχε και προχώρησε άμεσα σε επανέναρξη της καμπάνιας, μόλις η χώρα άνοιξε, με νέο μήνυμα. Επίσης, με βάση τις εξελίξεις με τον διαγωνισμό, προκύπτει ξεκάθαρα ότι η καμπάνια θα προχωρήσει χωρίς άλλους συμμέτοχους, αφού η εμπειρία του 2020, δεν ήταν θετική, όπως φάνηκε και από το νέο δημιουργικό που έγινε το Καλοκαίρι.
Η καμπάνια θα αφορά κυρίως τις παραδοσιακές ευρωπαϊκές αγορές αλλά και κάποιες σημαντικές αγορές εκτός Ε.Ε. (ΗΠΑ, Ρωσία, κ.λπ.), ενώ ο συνολικός προϋπολογισμός αναμένεται να ξεπεράσει τα 15 εκατ. €, φθάνοντας ίσως και στα 20 εκατ., συμπεριλαμβανόμενων και των κονδυλίων που διατέθηκαν με εντολή πρωθυπουργού, αλλά και όσων περιεκόπησαν το 2020. Στο ποσό αυτό περιλαμβάνονται όλες οι ενέργειες προβολής (διαφήμιση, εκθέσεις, συνδιαφήμιση, κ.λπ.). Μεγάλο μέρος των κονδυλίων που θα κατευθυνθεί στην διαφήμιση θα αφορά ψηφιακά μέσα. Η καμπάνια, όπως αναφέρει πηγή του ΕΟΤ, θα ξεκινήσει από το Μάρτιο και θα συνεχιστεί μέχρι το Νοέμβριο, ενώ ιδιαίτερο βάρος αναμένεται να δοθεί στις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής, αφού το last minute θα αυξηθεί περαιτέρω την τρέχουσα χρονιά.
Ο προγραμματισμός μέσων (media planning) και η αγορά του διαφημιστικού χρόνου (media buying), θα γίνει από τις υπηρεσίες του ΕΟΤ. Υπενθυμίζεται ότι το 2020 ήταν η πρώτη φορά που “έτρεξαν” 3 κεντρικές καμπάνιες. Η πρώτη, πριν το ξέσπασμα της πανδημίας που ξεκίνησε νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά τον Ιανουάριο και διακόπηκε τον Μάρτιο, η δεύτερη ήταν μέσα στην πανδημία, τον Απρίλιο με το “Greece from Home” και η τρίτη στο τέλος Ιουνίου, με την επανεκκίνηση του ελληνικού Τουρισμού, για την ασφάλεια των υγειονομικών πρωτοκόλλων (Destination Greece Health First). Ακόμη υπήρξε και μια στοχευμένη καμπάνια για τα πέντε νησιά, Χίος, Λέσβος, Σάμος, Κως και Λέρος, που επλήγησαν από το προσφυγικό. Οι καμπάνιες αυτές ανήλθαν στα 12 περίπου εκατ. ευρώ ,με το μεγαλύτερο μέρος τους να κατευθύνεται σε ψηφιακά μέσα, ενώ ένα μεγάλο μέρος αφορούσε ταξιδιωτικές πλατφόρμες. Επιπλέον, υπήρξαν κονδύλια και για συνδιαφήμιση με τον ιδιωτικό τομέα (με Mastercard, Aegean, TUI, κ.λπ.).
money-tourism.gr
Share5Tweet3Share1

FOLLOW INSIDER'S IQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Οι καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες για το 2021

    Οι καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες για το 2021

    777 shares
    Share 311 Tweet 194
  • Ο συνιδρυτής της Avast επενδύει στον γύρο χρηματοδότησης σειράς Α της Keboola ύψους 32 εκατ. δολαρίων

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Τα 4 λάθη που δεν πρέπει να κάνετε στην καριέρα σας – Από πρώην στέλεχος του HR της Microsoft

    3 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Στόλο μεγάλων bulk carriers συνθέτει η Danaos

    5 shares
    Share 2 Tweet 1
  • Μπάρμπα Στάθης: Εξαγορά του 80% της εταιρείας Χαλβατζής Μακεδονική

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
To insidersiq.gr είναι πηγή επιχειρηματικής και επενδυτικής αρθρογραφίας και ειδήσεων από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, ένα εργαλείο ανάπτυξης, ενημέρωσης και στρατηγικής για όσους το χρησιμοποιούν.

Follow us

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΑ

Η εκκίνηση του Dutch Future Fund II προσφέρει ώθηση ύψους 200 εκατ. ευρώ για ολλανδικές νεοφυείς επιχειρήσεις και επιχειρήσεις κλίμακας

Η εκκίνηση του Dutch Future Fund II προσφέρει ώθηση ύψους 200 εκατ. ευρώ για ολλανδικές νεοφυείς επιχειρήσεις και επιχειρήσεις κλίμακας

December 7, 2023
Τράπεζες: Νέα αύξηση της ψαλίδας στα επιτόκια δανείων και καταθέσεων τον Οκτώβριο

Τράπεζες: Νέα αύξηση της ψαλίδας στα επιτόκια δανείων και καταθέσεων τον Οκτώβριο

December 7, 2023
Λύση στο στεγαστικό πρόβλημα: Κίνητρα για την αξιοποίηση 900.000 κλειστών σπιτιών

Λύση στο στεγαστικό πρόβλημα: Κίνητρα για την αξιοποίηση 900.000 κλειστών σπιτιών

December 7, 2023
Deal 1,9 δισ. δολαρίων στις αερομεταφορές – H Alaska Air Group εξαγοράζει την Hawaiian

Deal 1,9 δισ. δολαρίων στις αερομεταφορές – H Alaska Air Group εξαγοράζει την Hawaiian

December 7, 2023
Νέο κύμα απολύσεων στο Spotify – «Φεύγει» το 17% των εργαζομένων

Νέο κύμα απολύσεων στο Spotify – «Φεύγει» το 17% των εργαζομένων

December 7, 2023

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ ΜΗΝΑ

  • IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    314 shares
    Share 126 Tweet 79
  • Αγόρασε τώρα, πλήρωσε μετά: Η Scalapay φέρνει την επανάσταση στις πληρωμές

    57 shares
    Share 23 Tweet 14
  • Δημήτρης Γεωργακόπουλος: Πούλησε την εταιρεία του για 580 εκατ. δολάρια και γύρισε στην Ελλάδα

    12 shares
    Share 5 Tweet 3
  • Μετρό Θεσσαλονίκης: Είμαστε στο 1,5 δισ. κι ακόμα μετράμε

    6 shares
    Share 2 Tweet 2
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

Το Insider's IQ χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την πλοήγησή σας.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ