Friday, May 9, 2025
Insider's IQ
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Insider's IQ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
No Result
View All Result
Insider's IQ
No Result
View All Result

Τα brands αυξάνουν την δαπάνη digital marketing, παρά την πτώση των εσόδων

in EDITORS, TOPNEWS, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
0
Τα brands αυξάνουν την δαπάνη digital marketing, παρά την πτώση των εσόδων

Κάτι παραπάνω από τα 2/3 των επιχειρήσεων έχουν βιώσει μειωμένα έσοδα από την έναρξη της πανδημίας, σύμφωνα με έρευνα που διενεργήθηκε από το Digital Marketing Institute (DMI), το οποίο και εδρεύει στο Δουβλίνο.

Δεν αποτελεί έκπληξη καθώς τα brands και οι retailers, ειδικά οι μικρότερου μεγέθους επιχειρήσεις, έχουν μειώσει τις συνολικές δαπάνες marketing και διοχετεύουν τις διαφημίσεις τους στο διαδίκτυο.

Οι συνολικότερες προσπάθειες marketing έχουν μετατοπιστεί σε διαδικτυακά σεμινάρια, οργανικό περιεχόμενο, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, SEO και ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς το digital δείχνει να «στρώνει» τον δρόμο ως ένας τρόπος απάντησης στο Covid-19.

Σύμφωνα, λοιπόν, με την μελέτη η παγκόσμια πανδημία του κορωνοϊού έχει δοκιμάσει την ετοιμότητα όλων των εταιρειών να προσαρμοστούν και να αλλάξουν. Προκάλεσε τους οργανισμούς – να προσαρμόσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ και να αντιδράσουν με έναν πιο ξεκάθαρα ψηφιακό τρόπο.

Η πανδημία του Covid-19 έχει επαναπροσδιορίσει το customer journey συνολικά, μα και την εμπειρία που βιώνουν οι ίδιοι οι πελάτες. Παράλληλα, δημιούργησε ένα περιβάλλον όπου η σχέση μεταξύ του ηλεκτρονικού εμπορίου και της προσφοράς μιας εξατομικευμένης εμπειρίας είναι λεπτή και όπου οι ψηφιακές προσπάθειες οφείλουν να ενταθούν.

Οι επιχειρήσεις σε όλους τους κλάδους έχουν δει τον προϋπολογισμό marketing τους να μειώνεται, περιορίζεται ή ακόμη και να περιστρέφεται μόνο σε βασικές δαπάνες. Αυτό περιλαμβάνει προϋπολογισμούς marketing, όπου περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες στην έρευνα πανδημίας της DMI επιβεβαίωσαν ότι έχουν μειωθεί τα εν λόγω budget.

Οι ψηφιακές στρατηγικές είναι πιο σημαντικές από ποτέ, καθώς παρά τη μείωση των συνολικών προϋπολογισμών, οι digital προϋπολογισμοί αυξάνονται.

Μάλιστα, το 49% των όσων συμμετείχαν στην έρευνα εστίασαν τις δαπάνες marketing τους σε ψηφιακά μέσα και 28% εξ’ αυτών έχουν ξοδέψει 90% ή και περισσότερο του προϋπολογισμού marketing τους σε ψηφιακές παρά παραδοσιακές στρατηγικές.

 Ενώ η βιομηχανία δεν προέβλεπε την ένταση της κρίσης, ορισμένες εταιρείες μόδας διαπιστώνουν ότι είναι καλύτερα εξοπλισμένες από άλλες – κυρίως λόγω της ψηφιακής τεχνογνωσίας τους, όπως ισχυρίζονται αναλυτές της DMI.

Όπως έχει διαπιστωθεί, ορισμένες εταιρείες ένδυσης, μόδας και ειδών πολυτελείας δεν έχουν επιβιώσει από την πανδημία, ενώ ορισμένες άλλες θα εμφανιστούν σε καλύτερη θέση για το μέλλον, ισχυρίζεται η ίδια έρευνα της DMI. Αναμφίβολα, πολλά θα εξαρτηθούν από τις ψηφιακές και αναλυτικές τους δυνατότητες.

 

Πηγή: thetotalbusiness.com

Share30Tweet18Share5

FOLLOW INSIDER'S IQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    421 shares
    Share 168 Tweet 105
  • Fitch: Ισχυρή ανάπτυξη στην Ελλάδα τα επόμενα δύο χρόνια με ώθηση από το Ταμείο Ανάκαμψης

    9 shares
    Share 4 Tweet 2
  • Ο παγκόσμιος χάρτης του crypto: Ποιες χώρες τα χρησιμοποιούν περισσότερο

    4 shares
    Share 2 Tweet 1
  • Eni: Εξαγορά της Neptune Energy – Στα 4,9 δισ. το deal

    3 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Elevate Greece: Αυξάνεται το επενδυτικό ενδιαφέρον για τις νεοφυείς επιχειρήσεις στην Ελλάδα

    3 shares
    Share 1 Tweet 1
To insidersiq.gr είναι πηγή επιχειρηματικής και επενδυτικής αρθρογραφίας και ειδήσεων από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, ένα εργαλείο ανάπτυξης, ενημέρωσης και στρατηγικής για όσους το χρησιμοποιούν.

Follow us

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΑ

Η σουηδική νεοφυής επιχείρηση Exeger εξασφαλίζει δάνειο 35 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ για τις αυτοφορτιζόμενες κυψέλες Powerfoyle

Η σουηδική νεοφυής επιχείρηση Exeger εξασφαλίζει δάνειο 35 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ για τις αυτοφορτιζόμενες κυψέλες Powerfoyle

December 19, 2023
Eurostat: Μεγαλύτερη τελικά η πτώση του πληθωρισμού στην Ελλάδα – Στο 2,4% στην Ευρωζώνη τον Νοέμβριο

Eurostat: Μεγαλύτερη τελικά η πτώση του πληθωρισμού στην Ελλάδα – Στο 2,4% στην Ευρωζώνη τον Νοέμβριο

December 19, 2023
Βonus 10 εκατ. ευρώ στους μετόχους της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου

Βonus 10 εκατ. ευρώ στους μετόχους της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου

December 19, 2023
Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του Δ. Αθηναίων – Στα 180,55 εκατ. ευρώ το επενδυτικό πρόγραμμα του 2024

Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του Δ. Αθηναίων – Στα 180,55 εκατ. ευρώ το επενδυτικό πρόγραμμα του 2024

December 19, 2023
Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα μουδιάζει τις αγορές – Φόβοι για το παγκόσμιο εμπόριο – Δίνει «σήμα» το πετρέλαιο

Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα μουδιάζει τις αγορές – Φόβοι για το παγκόσμιο εμπόριο – Δίνει «σήμα» το πετρέλαιο

December 19, 2023

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ ΜΗΝΑ

  • Η πλατφόρμα προμηθειών χονδρικής Qogita βγαίνει από τη μυστικότητα με 80 εκατ. ευρώ Series B

    Η πλατφόρμα προμηθειών χονδρικής Qogita βγαίνει από τη μυστικότητα με 80 εκατ. ευρώ Series B

    46 shares
    Share 18 Tweet 12
  • IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    421 shares
    Share 168 Tweet 105
  • Αγόρασε τώρα, πλήρωσε μετά: Η Scalapay φέρνει την επανάσταση στις πληρωμές

    149 shares
    Share 60 Tweet 37
  • 5 από τις καλύτερες ταινίες για επιχειρήσεις και startups που μπορείτε να παρακολουθήσετε στο Netflix

    88 shares
    Share 35 Tweet 22
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

Το Insider's IQ χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την πλοήγησή σας. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).
ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ