Friday, June 9, 2023
Insider's IQ
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Insider's IQ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
No Result
View All Result
Insider's IQ
No Result
View All Result

Τα brands αυξάνουν την δαπάνη digital marketing, παρά την πτώση των εσόδων

in EDITORS, TOPNEWS, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
0
Τα brands αυξάνουν την δαπάνη digital marketing, παρά την πτώση των εσόδων

Κάτι παραπάνω από τα 2/3 των επιχειρήσεων έχουν βιώσει μειωμένα έσοδα από την έναρξη της πανδημίας, σύμφωνα με έρευνα που διενεργήθηκε από το Digital Marketing Institute (DMI), το οποίο και εδρεύει στο Δουβλίνο.

Δεν αποτελεί έκπληξη καθώς τα brands και οι retailers, ειδικά οι μικρότερου μεγέθους επιχειρήσεις, έχουν μειώσει τις συνολικές δαπάνες marketing και διοχετεύουν τις διαφημίσεις τους στο διαδίκτυο.

Οι συνολικότερες προσπάθειες marketing έχουν μετατοπιστεί σε διαδικτυακά σεμινάρια, οργανικό περιεχόμενο, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, SEO και ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς το digital δείχνει να «στρώνει» τον δρόμο ως ένας τρόπος απάντησης στο Covid-19.

Σύμφωνα, λοιπόν, με την μελέτη η παγκόσμια πανδημία του κορωνοϊού έχει δοκιμάσει την ετοιμότητα όλων των εταιρειών να προσαρμοστούν και να αλλάξουν. Προκάλεσε τους οργανισμούς – να προσαρμόσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ και να αντιδράσουν με έναν πιο ξεκάθαρα ψηφιακό τρόπο.

Η πανδημία του Covid-19 έχει επαναπροσδιορίσει το customer journey συνολικά, μα και την εμπειρία που βιώνουν οι ίδιοι οι πελάτες. Παράλληλα, δημιούργησε ένα περιβάλλον όπου η σχέση μεταξύ του ηλεκτρονικού εμπορίου και της προσφοράς μιας εξατομικευμένης εμπειρίας είναι λεπτή και όπου οι ψηφιακές προσπάθειες οφείλουν να ενταθούν.

Οι επιχειρήσεις σε όλους τους κλάδους έχουν δει τον προϋπολογισμό marketing τους να μειώνεται, περιορίζεται ή ακόμη και να περιστρέφεται μόνο σε βασικές δαπάνες. Αυτό περιλαμβάνει προϋπολογισμούς marketing, όπου περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες στην έρευνα πανδημίας της DMI επιβεβαίωσαν ότι έχουν μειωθεί τα εν λόγω budget.

Οι ψηφιακές στρατηγικές είναι πιο σημαντικές από ποτέ, καθώς παρά τη μείωση των συνολικών προϋπολογισμών, οι digital προϋπολογισμοί αυξάνονται.

Μάλιστα, το 49% των όσων συμμετείχαν στην έρευνα εστίασαν τις δαπάνες marketing τους σε ψηφιακά μέσα και 28% εξ’ αυτών έχουν ξοδέψει 90% ή και περισσότερο του προϋπολογισμού marketing τους σε ψηφιακές παρά παραδοσιακές στρατηγικές.

 Ενώ η βιομηχανία δεν προέβλεπε την ένταση της κρίσης, ορισμένες εταιρείες μόδας διαπιστώνουν ότι είναι καλύτερα εξοπλισμένες από άλλες – κυρίως λόγω της ψηφιακής τεχνογνωσίας τους, όπως ισχυρίζονται αναλυτές της DMI.

Όπως έχει διαπιστωθεί, ορισμένες εταιρείες ένδυσης, μόδας και ειδών πολυτελείας δεν έχουν επιβιώσει από την πανδημία, ενώ ορισμένες άλλες θα εμφανιστούν σε καλύτερη θέση για το μέλλον, ισχυρίζεται η ίδια έρευνα της DMI. Αναμφίβολα, πολλά θα εξαρτηθούν από τις ψηφιακές και αναλυτικές τους δυνατότητες.

 

Πηγή: thetotalbusiness.com

Share28Tweet17Share5

FOLLOW INSIDER'S IQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Ποια είναι η καλύτερη εταιρεία να δουλεύεις στην Ελλάδα – Το top10 της Randstad

    Ποια είναι η καλύτερη εταιρεία να δουλεύεις στην Ελλάδα – Το top10 της Randstad

    13 shares
    Share 5 Tweet 3
  • Generation Y International e-Business Hub: Ανακοίνωσε νέες συνεργασίες με σειρά εταιρειών

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
  • Πόροι 52 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των εργαζομένων σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα

    4 shares
    Share 2 Tweet 1
  • Επιχειρηματικά deals δισεκατομμυρίων φέρνει η πολιτική σταθερότητα

    3 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Αυτά είναι τα επτά πιο μισητά brand names – Γιατί τα απορρίπτουν οι καταναλωτές

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
To insidersiq.gr είναι πηγή επιχειρηματικής και επενδυτικής αρθρογραφίας και ειδήσεων από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, ένα εργαλείο ανάπτυξης, ενημέρωσης και στρατηγικής για όσους το χρησιμοποιούν.

Follow us

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΑ

Η Loewi συγκεντρώνει 1 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση της επισκευής ηλεκτρικών ποδηλάτων στην Ευρώπη

Η Loewi συγκεντρώνει 1 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση της επισκευής ηλεκτρικών ποδηλάτων στην Ευρώπη

June 9, 2023
Η COCOLI συγκεντρώνει 3 εκατ. ευρώ για την περαιτέρω ανανέωση της διαδικτυακής πλατφόρμας vintage σχεδιαστών επίπλων.

Η COCOLI συγκεντρώνει 3 εκατ. ευρώ για την περαιτέρω ανανέωση της διαδικτυακής πλατφόρμας vintage σχεδιαστών επίπλων.

June 9, 2023
ΤΑΙΠΕΔ: Παράταση έως τις 17 Ιουλίου στον διαγωνισμό για την Αττική Οδό

ΤΑΙΠΕΔ: Παράταση έως τις 17 Ιουλίου στον διαγωνισμό για την Αττική Οδό

June 9, 2023
Η Binance.US αποκόπτεται από το αμερικανικό τραπεζικό σύστημα

Η Binance.US αποκόπτεται από το αμερικανικό τραπεζικό σύστημα

June 9, 2023
Εθνική Τράπεζα: Αποκτά το 7,5% της Epsilon Net

Εθνική Τράπεζα: Αποκτά το 7,5% της Epsilon Net

June 9, 2023

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ ΜΗΝΑ

  • Ποια είναι η καλύτερη εταιρεία να δουλεύεις στην Ελλάδα – Το top10 της Randstad

    Ποια είναι η καλύτερη εταιρεία να δουλεύεις στην Ελλάδα – Το top10 της Randstad

    13 shares
    Share 5 Tweet 3
  • Ο κανονισμός MiCA (Markets in Crypto-Assets) και όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις

    120 shares
    Share 48 Tweet 30
  • IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    271 shares
    Share 108 Tweet 68
  • Generation Y International e-Business Hub: Ανακοίνωσε νέες συνεργασίες με σειρά εταιρειών

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

Το Insider's IQ χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την πλοήγησή σας.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ