Saturday, September 30, 2023
Insider's IQ
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Insider's IQ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
No Result
View All Result
Insider's IQ
No Result
View All Result

Το 45% των καταναλωτών αλλάζει μάρκες κατά τη διάρκεια της πανδημίας

in DONTMISS, TOPNEWS, ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
0
Το 45% των καταναλωτών αλλάζει μάρκες κατά τη διάρκεια της πανδημίας

Η πανδημία COVID-19 και τα πρόσφατα ζητήματα φυλετικής δικαιοσύνης έχουν αλλάξει τις προτιμήσεις σε μάρκες για το 45% των καταναλωτών, σύμφωνα με νέα έρευνα της εταιρείας Ketchum.

Στην έκθεση εντοπίστηκαν τέσσερις τύποι καταναλωτών: retro reengagers, open-minded explorers, worried withholders and cautious questioners.

Η έρευνα «Brand Reckoning 2020: How Crisis Culture Is Redefining Consumer Behavior, Loyalty and Values» αποκαλύπτει ότι το 74% των καταναλωτών δήλωσε ότι οι πρόσφατες διαμαρτυρίες για το Black Lives Matter κατέστησαν πιο σημαντικό για τους ίδιους να υποστηρίξουν επιχειρήσεις που εργάζονται για τη βελτίωση της διαφορετικότητας και της ισότητας.

Το 45% των καταναλωτών έχουν αλλάξει τουλάχιστον μία προτίμηση μάρκας και το 62% αναμένουν ότι οι προτιμήσεις τους για τις μάρκες θα αλλάξουν μόνιμα πριν υποχωρήσει η πανδημία.

Επιπρόσθετα, το 88% δήλωσε ότι ο κοροναϊός έχει καταστήσει πιο σημαντικό για τις εταιρείες να είναι ηθικές και το 90% είπε ότι προτιμούν να αγοράζουν από επιχειρήσεις που δίνουν προτεραιότητα στην ασφάλεια των πελατών και των εργαζομένων.

Καθώς οι καταναλωτές συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν τις αβεβαιότητες, τους κινδύνους για την υγεία, την οικονομική ύφεση και τις προκλήσεις του συστημικού ρατσισμού στις ΗΠΑ, οι μάρκες θα πρέπει να προσαρμόσουν τα μηνύματά τους για να συνδεθούν με ουσιαστικούς τρόπους.

Και όμως, όλοι βιώνουν την πανδημία διαφορετικά. Οι retro reengagers, το 33% των καταναλωτών, θέλουν να επιστρέψουν στο φυσιολογικό.

Αυτοί οι συντηρητικοί καταναλωτές είναι άνετοι να πηγαίνουν σε δημόσιους χώρους, πιστεύουν ότι δεν πρέπει να απαιτούνται μάσκες προσώπου και είναι λιγότερο πιθανό να δώσουν προτεραιότητα στην ποικιλομορφία και την ένταξη όλων στο κοινωνικό σύνολο.

Από την άλλη πλευρά, οι open-minded explorers (22%) θέλουν να δουν έναν πιο προοδευτικό κόσμο όταν τα πράγματα ξεκινήσουν να επανέρχονται στην κανονικότητα.

Αυτοί συνήθως είναι καλά μορφωμένοι και επηρεάζονται από διαφημιστές, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και bloggers, σημειώνει η έκθεση της Ketchum. Είναι πιθανότερο να αλλάξουν μάρκες μετά την πανδημία με βάση τις ενέργειες των εταιρειών κατά τη διάρκεια της κρίσης.

Οι worried withholders, το 20% των καταναλωτών, προτιμούν να μένουν στη «ζώνη άνεσής» τους και δεν είναι άνετοι σε δημόσιους χώρους κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Αυτοί οι ηλικιωμένοι, κεντρο-συντηρητικοί δεν επηρεάζονται εύκολα από τη διαφήμιση, σύμφωνα με την Ketchum.

Αυτή η ομάδα είναι λιγότερο πιθανό να αλλάξει τις προτιμήσεις της για τις μάρκες κατά τη διάρκεια της πανδημίας και δέχεται από τη διαφήμιση ακόμη λιγότερη επιρροή από ό, τι πριν από την κρίση υγείας.

Οι cautious questioners, το 25% των καταναλωτών, τείνουν να είναι πολιτικά φιλελεύθεροι. Αυτοί οι άνθρωποι διατηρούν την απόσταση τους και είναι δύο φορές πιο πιθανό από τον μέσο Αμερικανό να αισθάνονται πολύ άβολα όταν επισκέπτονται κοινόχρηστους χώρους.

Προτιμούν να αγοράζουν από μάρκες που υποστηρίζουν την ποικιλομορφία και την ένταξη ως απάντηση στις πρόσφατες διαμαρτυρίες.

Οι μάρκες πρέπει να λαμβάνουν υπόψη το κοινό-στόχο τους κατά την ανάπτυξη μηνυμάτων.

Αυτή η προσδοκία εντείνεται ακόμη περισσότερο τώρα, καθώς οι καταναλωτές δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στις ενέργειες των μαρκών σχετικά με την ασφάλεια για την υγεία τους και στο πως αντιμετωπίζουν τον συστημικό ρατσισμό.

Τελικά οι επιχειρηματικές στρατηγικές ενέργειες τώρα θα επηρεάσουν την πίστη των καταναλωτών μακροπρόθεσμα, σύμφωνα με την έκθεση της Ketchum.

 

Πηγή: thetotalbusiness.com

ShareTweetShare

FOLLOW INSIDER'S IQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    301 shares
    Share 120 Tweet 75
  • Παπαθανάσης: 55 δισ. ευρώ θα «πέσουν» στην οικονομία ως το 2029

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • David Sasson: Υπάρχει περιθώριο για μεγάλη ανάπτυξη στην Ελλάδα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ο επιχειρηματικός βραχίονας του συνιδρυτή της Microsoft συμβάλλει στην ενίσχυση της χρηματοδότησης της Curve κατά 58 εκατ. στερλίνες – η σειρά C ανέρχεται πλέον σε 133 εκατ. στερλίνες

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Πρόταση επαναγοράς των μετοχών του ΤΧΣ καταθέτει η Eurobank

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
To insidersiq.gr είναι πηγή επιχειρηματικής και επενδυτικής αρθρογραφίας και ειδήσεων από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, ένα εργαλείο ανάπτυξης, ενημέρωσης και στρατηγικής για όσους το χρησιμοποιούν.

Follow us

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΑ

Eurobank Equities: Νέα τιμή-στόχος 30,1 ευρώ για την Jumbo

Eurobank Equities: Νέα τιμή-στόχος 30,1 ευρώ για την Jumbo

September 30, 2023
ABN AMRO Bank: Απολύει το 70% των εργαζομένων της στη Νέα Υόρκη

ABN AMRO Bank: Απολύει το 70% των εργαζομένων της στη Νέα Υόρκη

September 30, 2023
Lamda: Επιταχύνουμε τον βηματισμό στο Ελληνικό – Πάνω από τις προσδοκίες πωλήσεις κατοικιών και μισθώσεις στα malls

Lamda: Επιταχύνουμε τον βηματισμό στο Ελληνικό – Πάνω από τις προσδοκίες πωλήσεις κατοικιών και μισθώσεις στα malls

September 30, 2023
Η επιχειρησιακή παρατηρησιμότητα και η εκκίνηση διαχείρισης περιστατικών Flawless συγκεντρώνει 2,2 εκατ. δολάρια σε γύρο σποράς

Η επιχειρησιακή παρατηρησιμότητα και η εκκίνηση διαχείρισης περιστατικών Flawless συγκεντρώνει 2,2 εκατ. δολάρια σε γύρο σποράς

September 29, 2023
Η νεοσύστατη επιχείρηση του πρώην επικεφαλής προϊόντος της Revolut, Apron, εξασφαλίζει 15 εκατ. δολάρια για λύσεις τιμολογίων

Η νεοσύστατη επιχείρηση του πρώην επικεφαλής προϊόντος της Revolut, Apron, εξασφαλίζει 15 εκατ. δολάρια για λύσεις τιμολογίων

September 29, 2023

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ ΜΗΝΑ

  • IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    301 shares
    Share 120 Tweet 75
  • Δημήτρης Γεωργακόπουλος: Πούλησε την εταιρεία του για 580 εκατ. δολάρια και γύρισε στην Ελλάδα

    4 shares
    Share 2 Tweet 1
  • Amgen: Έγκριση για την εξαγορά-μαμούθ της Horizon Therapeutics ύψους 27,8 δισ. δολαρίων

    4 shares
    Share 2 Tweet 1
  • 5 από τις καλύτερες ταινίες για επιχειρήσεις και startups που μπορείτε να παρακολουθήσετε στο Netflix

    23 shares
    Share 9 Tweet 6
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

Το Insider's IQ χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την πλοήγησή σας.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ