Friday, May 9, 2025
Insider's IQ
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Insider's IQ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
No Result
View All Result
Insider's IQ
No Result
View All Result

Το 45% των καταναλωτών αλλάζει μάρκες κατά τη διάρκεια της πανδημίας

in DONTMISS, TOPNEWS, ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
0
Το 45% των καταναλωτών αλλάζει μάρκες κατά τη διάρκεια της πανδημίας

Η πανδημία COVID-19 και τα πρόσφατα ζητήματα φυλετικής δικαιοσύνης έχουν αλλάξει τις προτιμήσεις σε μάρκες για το 45% των καταναλωτών, σύμφωνα με νέα έρευνα της εταιρείας Ketchum.

Στην έκθεση εντοπίστηκαν τέσσερις τύποι καταναλωτών: retro reengagers, open-minded explorers, worried withholders and cautious questioners.

Η έρευνα «Brand Reckoning 2020: How Crisis Culture Is Redefining Consumer Behavior, Loyalty and Values» αποκαλύπτει ότι το 74% των καταναλωτών δήλωσε ότι οι πρόσφατες διαμαρτυρίες για το Black Lives Matter κατέστησαν πιο σημαντικό για τους ίδιους να υποστηρίξουν επιχειρήσεις που εργάζονται για τη βελτίωση της διαφορετικότητας και της ισότητας.

Το 45% των καταναλωτών έχουν αλλάξει τουλάχιστον μία προτίμηση μάρκας και το 62% αναμένουν ότι οι προτιμήσεις τους για τις μάρκες θα αλλάξουν μόνιμα πριν υποχωρήσει η πανδημία.

Επιπρόσθετα, το 88% δήλωσε ότι ο κοροναϊός έχει καταστήσει πιο σημαντικό για τις εταιρείες να είναι ηθικές και το 90% είπε ότι προτιμούν να αγοράζουν από επιχειρήσεις που δίνουν προτεραιότητα στην ασφάλεια των πελατών και των εργαζομένων.

Καθώς οι καταναλωτές συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν τις αβεβαιότητες, τους κινδύνους για την υγεία, την οικονομική ύφεση και τις προκλήσεις του συστημικού ρατσισμού στις ΗΠΑ, οι μάρκες θα πρέπει να προσαρμόσουν τα μηνύματά τους για να συνδεθούν με ουσιαστικούς τρόπους.

Και όμως, όλοι βιώνουν την πανδημία διαφορετικά. Οι retro reengagers, το 33% των καταναλωτών, θέλουν να επιστρέψουν στο φυσιολογικό.

Αυτοί οι συντηρητικοί καταναλωτές είναι άνετοι να πηγαίνουν σε δημόσιους χώρους, πιστεύουν ότι δεν πρέπει να απαιτούνται μάσκες προσώπου και είναι λιγότερο πιθανό να δώσουν προτεραιότητα στην ποικιλομορφία και την ένταξη όλων στο κοινωνικό σύνολο.

Από την άλλη πλευρά, οι open-minded explorers (22%) θέλουν να δουν έναν πιο προοδευτικό κόσμο όταν τα πράγματα ξεκινήσουν να επανέρχονται στην κανονικότητα.

Αυτοί συνήθως είναι καλά μορφωμένοι και επηρεάζονται από διαφημιστές, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και bloggers, σημειώνει η έκθεση της Ketchum. Είναι πιθανότερο να αλλάξουν μάρκες μετά την πανδημία με βάση τις ενέργειες των εταιρειών κατά τη διάρκεια της κρίσης.

Οι worried withholders, το 20% των καταναλωτών, προτιμούν να μένουν στη «ζώνη άνεσής» τους και δεν είναι άνετοι σε δημόσιους χώρους κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Αυτοί οι ηλικιωμένοι, κεντρο-συντηρητικοί δεν επηρεάζονται εύκολα από τη διαφήμιση, σύμφωνα με την Ketchum.

Αυτή η ομάδα είναι λιγότερο πιθανό να αλλάξει τις προτιμήσεις της για τις μάρκες κατά τη διάρκεια της πανδημίας και δέχεται από τη διαφήμιση ακόμη λιγότερη επιρροή από ό, τι πριν από την κρίση υγείας.

Οι cautious questioners, το 25% των καταναλωτών, τείνουν να είναι πολιτικά φιλελεύθεροι. Αυτοί οι άνθρωποι διατηρούν την απόσταση τους και είναι δύο φορές πιο πιθανό από τον μέσο Αμερικανό να αισθάνονται πολύ άβολα όταν επισκέπτονται κοινόχρηστους χώρους.

Προτιμούν να αγοράζουν από μάρκες που υποστηρίζουν την ποικιλομορφία και την ένταξη ως απάντηση στις πρόσφατες διαμαρτυρίες.

Οι μάρκες πρέπει να λαμβάνουν υπόψη το κοινό-στόχο τους κατά την ανάπτυξη μηνυμάτων.

Αυτή η προσδοκία εντείνεται ακόμη περισσότερο τώρα, καθώς οι καταναλωτές δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στις ενέργειες των μαρκών σχετικά με την ασφάλεια για την υγεία τους και στο πως αντιμετωπίζουν τον συστημικό ρατσισμό.

Τελικά οι επιχειρηματικές στρατηγικές ενέργειες τώρα θα επηρεάσουν την πίστη των καταναλωτών μακροπρόθεσμα, σύμφωνα με την έκθεση της Ketchum.

 

Πηγή: thetotalbusiness.com

ShareTweetShare

FOLLOW INSIDER'S IQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    421 shares
    Share 168 Tweet 105
  • Fitch: Ισχυρή ανάπτυξη στην Ελλάδα τα επόμενα δύο χρόνια με ώθηση από το Ταμείο Ανάκαμψης

    9 shares
    Share 4 Tweet 2
  • Ο παγκόσμιος χάρτης του crypto: Ποιες χώρες τα χρησιμοποιούν περισσότερο

    4 shares
    Share 2 Tweet 1
  • Eni: Εξαγορά της Neptune Energy – Στα 4,9 δισ. το deal

    3 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Elevate Greece: Αυξάνεται το επενδυτικό ενδιαφέρον για τις νεοφυείς επιχειρήσεις στην Ελλάδα

    3 shares
    Share 1 Tweet 1
To insidersiq.gr είναι πηγή επιχειρηματικής και επενδυτικής αρθρογραφίας και ειδήσεων από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, ένα εργαλείο ανάπτυξης, ενημέρωσης και στρατηγικής για όσους το χρησιμοποιούν.

Follow us

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΑ

Η σουηδική νεοφυής επιχείρηση Exeger εξασφαλίζει δάνειο 35 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ για τις αυτοφορτιζόμενες κυψέλες Powerfoyle

Η σουηδική νεοφυής επιχείρηση Exeger εξασφαλίζει δάνειο 35 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ για τις αυτοφορτιζόμενες κυψέλες Powerfoyle

December 19, 2023
Eurostat: Μεγαλύτερη τελικά η πτώση του πληθωρισμού στην Ελλάδα – Στο 2,4% στην Ευρωζώνη τον Νοέμβριο

Eurostat: Μεγαλύτερη τελικά η πτώση του πληθωρισμού στην Ελλάδα – Στο 2,4% στην Ευρωζώνη τον Νοέμβριο

December 19, 2023
Βonus 10 εκατ. ευρώ στους μετόχους της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου

Βonus 10 εκατ. ευρώ στους μετόχους της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου

December 19, 2023
Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του Δ. Αθηναίων – Στα 180,55 εκατ. ευρώ το επενδυτικό πρόγραμμα του 2024

Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του Δ. Αθηναίων – Στα 180,55 εκατ. ευρώ το επενδυτικό πρόγραμμα του 2024

December 19, 2023
Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα μουδιάζει τις αγορές – Φόβοι για το παγκόσμιο εμπόριο – Δίνει «σήμα» το πετρέλαιο

Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα μουδιάζει τις αγορές – Φόβοι για το παγκόσμιο εμπόριο – Δίνει «σήμα» το πετρέλαιο

December 19, 2023

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ ΜΗΝΑ

  • IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    421 shares
    Share 168 Tweet 105
  • Η πλατφόρμα προμηθειών χονδρικής Qogita βγαίνει από τη μυστικότητα με 80 εκατ. ευρώ Series B

    46 shares
    Share 18 Tweet 12
  • Αγόρασε τώρα, πλήρωσε μετά: Η Scalapay φέρνει την επανάσταση στις πληρωμές

    149 shares
    Share 60 Tweet 37
  • 5 από τις καλύτερες ταινίες για επιχειρήσεις και startups που μπορείτε να παρακολουθήσετε στο Netflix

    88 shares
    Share 35 Tweet 22
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

Το Insider's IQ χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την πλοήγησή σας. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).
ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ