Έρευνα: Οι νέοι δεν θέλουν να ασχοληθούν με το επιχειρείν

Πώς να αποτελέσετε έμπνευση ως επιχειρηματίες

Young students studying together at table

Η πανδημία του Covid-19 δεν έχει βάλει σε δοκιμασία μόνο τους επιχειρηματίες όλου του κόσμου, αλλά επίσης διαμορφώνει τις φιλοδοξίες της επόμενης γενιάς ιδρυτών. Μία πρόσφατη έρευνα της Junior Achievement έδειξε ότι σχεδόν 1 στους 4 εφήβους (22%) θεωρούν μάλλον απίθανη την ίδρυση επιχείρησης όταν μεγαλώσουν – και αυτό οφείλεται στην επίδραση που έχει ο Covid-19 στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Η έρευνα διεξήχθη στα τέλη Οκτωβρίου και για τις ανάγκες της, η Junior Achievement ζήτησε τη συμμετοχή 1.000 εφήβων ηλικίας 13-17. Σύμφωνα με τον Πρόεδρο και CEO της Junior Achievement, Jack E. Kosakowski, αν και υπάρχει μεγάλος αριθμός νέων που θα ακολουθούσαν τον δρόμο του επιχειρείν, αυτό που βιώνουν τώρα στις τοπικές κοινότητές τους έχει μακροπρόθεσμες επιπτώσεις στα όνειρά τους.

Παρ’ όλα αυτά, υπάρχουν τρόποι με τους οποίους οι επιχειρηματίες μπορούν να στηρίξουν τους εκκολαπτόμενους ιδρυτές…

Αφηγηθείτε την ιστορία σας.

Σχεδόν το 1/3 των εφήβων που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι θα χρειάζονταν ένα πρότυπο για να αποφασίσουν να ασχοληθούν με το επιχειρείν κάποια στιγμή στη ζωή τους. Τα παιδιά γνωρίζουν μόνο όλα όσα βλέπουν στον περίγυρό τους και όσα κάνουν οι γονείς τους. Όταν ένας επιχειρηματίας μοιράζεται την προσωπική ιστορία ίδρυσης της επιχείρησής του, έχει τη δύναμη να εξάψει την περιέργεια των παιδιών.

Όπως εξηγεί ο κ. Kosakowski, “Τα παιδιά βλέπουν γύρω τους μκρομεσαίες επιχειρήσεις, αλλά δεν συνειδητοποιούν ότι πίσω από αυτές υπάρχει ένας άνθρωπος. Η δημιουργία του οράματος δίνει ζωή στην πιθανότητα επίτευξής του και από αυτά τα ίδια.”

Στοχεύστε τους νέους της τοπικής σας κοινότητας.

Για τους περισσότερους νέους, οι ντόπιοι επιχειρηματίες αποτελούν μεγαλύτερη έμπνευση από έναν διάσημο ιδρυτή, όπως είναι ο Elon Musk ή ο Jeff Bezos, κυρίως επειδή ο τρόπος ζωής τους δεν διαφέρει ιδιαίτερα. Γι’ αυτόν τον λόγο, η αφήγηση της ιστορίας ενός ντόπιου επιχειρηματία έχει μεγαλύτερη επιρροή στα παιδιά.

Ως προς αυτό, ο κ. Kosakowski προτείνει στους επιχειρηματίες να προσφερθούν εθελοντικά και να μιλήσουν με μαθητές ενός σχολείου της κοινότητάς τους, ακόμα και μέσα από εικονικές τάξεις μέσω Zoom.

Διατηρήστε την αισιοδοξία σας.

Μπορεί τα αποτελέσματα της έρευνας να μην είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, αλλά σίγουρα μπορούν να αλλάξουν. Με αποτελεσματική καθοδήγηση και αίσθημα αισιοδοξίας από τους επιχειρηματίες, οι νέοι θα αρχίσουν να θεωρούν και πάλι την επιχειρηματικότητα ως βιώσιμη επιλογή όταν  τα πράγματα επιστρέψουν στο κανονικό.

Exit mobile version