Ανακοινώθηκε και επισήμως η συνεργασία της υπηρεσίας online παραγγελίας φαγητού της COSMOTE, BOX, με την υπηρεσία food delivery του Skroutz, Skroutz Food. Συγκεκριμένα κατόπιν συμφωνίας των δύο πλευρών, το Skroutz Food θα μετακομίσει το Box από τις 2 Νοέμβριου και οι χρήστες του Skroutz Food, που θα επισκέπτονται το site ή θα χρησιμοποιούν την εφαρμογή της υπηρεσίας, θα μεταφέρονται στην πλατφόρμα του BOX, όπου θα μπορούν να κάνουν τις παραγγελίες τους σε φαγητό και καφέ.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, στο δίκτυο του BOX θα ενταχθούν -εφόσον το επιθυμούν- επιπλέον νέα καταστήματα εστίασης, που σήμερα βρίσκονται μόνο στην πλατφόρμα του Skroutz.
Στόχος της συμφωνίας είναι η ενδυνάμωση του online food delivery και των προσφερόμενων υπηρεσιών προς τους καταναλωτές και τους επιχειρηματίες του κλάδου.
Να θυμίσουμε ότι το box ετοιμάζεται να ανακοινώσει δύο ακόμα μεγάλες συνεργασίες εντός των επόμενων ημερών, με δύο μεγάλα super market, τον Μασούτη και τον Κρητικό, τα οποία θα εντάξουν τα προϊόντα τους στην υπηρεσία.
Σήμερα, οι χρήστες του BOX μπορούν να παραγγέλνουν φαγητό ή καφέ σε περισσότερα από 5.000 καταστήματα σε 33 πόλεις της Ελλάδας. Η υπηρεσία εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα καταστήματα, καλύπτοντας νέες περιοχές σε ολόκληρη τη χώρα και προχωρώντας σε συνεργασία με μεγάλες αλυσίδες εστίασης.
Το BOX δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να επιλέξουν μέσα από μία μεγάλη ποικιλία σε γεύσεις και κουζίνες και να κάνουν την παραγγελία τους online ή μέσα από το BOX app (Android, iOS). Στα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας, περιλαμβάνονται η δημιουργία προσωπικού προφίλ, ανάλογα με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του κάθε χρήστη ξεχωριστά, η δυνατότητα για προγραμματισμό της ώρας και της τοποθεσίας παράδοσης της κάθε παραγγελίας, αλλά και το μοναδικό πρόγραμμα επιβράβευσης του BOX, με αποκλειστικά προνόμια, όπως εκπτώσεις για επόμενες παραγγελίες, δωρεάν πακέτα ΜΒ από την COSMOTE και δωροεπιταγές -με τη συγκέντρωση πόντων σε κάθε παραγγελία, αλλά και εκπτώσεις μέσω του προγράμματος Deals For You της COSMOTE.
Όσο για το Skroutz Food, να θυμίσουμε πως λανσαρίστηκε αρχικά για την αγορά της Αθήνας πριν από περίπου ένα χρόνο, (Σεπτέμβριος του 2019) με στόχο να επεκταθεί στη συνέχεια σε αρκετές πόλεις της Ελλάδας. Η δημιουργός του δεν ήταν άλλη από την Skroutz Α.Ε., η εταιρεία που διαχειρίζεται τη δημοφιλή πλατφόρμα αναζήτησης και σύγκρισης προϊόντων και τιμών www.skroutz.gr, στην οποία προβάλλονται περισσότερα από 10 εκατομμύρια προϊόντα σε πάνω από 6.000 ηλεκτρονικά καταστήματα. Η Skroutz Α.Ε., η οποία απασχολεί 390 εργαζόμενους, ιδρύθηκε το 2005 και χάρη στις πρωτοποριακές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου έχει εδραιωθεί στην αντίληψη των καταναλωτών ως η κορυφαία ιστοσελίδα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα, καταγράφοντας σε μηνιαία βάση 8,5 εκατομμύρια μοναδικές επισκέψεις.
Πηγή: insider.gr