Η σημαντικότητα των followers για μια startup

Το κοινωνικά δίκτυα επηρεάζουν πολύ καιρό τώρα τα πράγματα. Για μερικούς ο λόγος είναι προφανής, αποτελούν ένα εργαλείο άμεσης επικοινωνίας με το κοινό σου και τους πελάτες σου αυξάνοντας έτσι τις πωλήσεις. Για μερικούς άλλους όμως παρόλο που έχουν επενδύσει για την βελτίωση του περιεχομένου τους στα κοινωνικά δίκτυα και την αύξηση των followers δεν έχουν δει και αντίστοιχο τελικά αντίκτυπο στο προϊόν τους.

Το τελευταίο ειδικά σαν φαινόμενα είναι αρκετά σύνηθες, δηλαδή δεν σημαίνει αναγκαία ότι κάθε “ακόλουθος” θα γίνει και πελάτης της εταιρία. Υπάρχουν συγκριμένοι λόγοι για τους οποίους δεν συμβαίνει.

Αναγνωρισιμότητα

Έχετε ποτέ ακούσει την φράση “Αν ένα δέντρο πέσει σε ένα δάσος και κάνεις το δει, έχει πέσει πραγματικά;” Το ίδιο ισχύει και στην αναγνωρισιμότητα μιας εταιρίας. Αν για παράδειγμα η startup σας κάνει υπέροχα πράγματα αλλά παρόλα αυτά δεν έχεις τον κατάλληλο τρόπο να τα παρουσιάσεις εν τέλει κάνει δεν ασχολείται. Το κοινωνικά δίκτυα σου δίνουν ακριβώς αυτή την δυνατότητα, να μπορείς να προσελκύσεις κόσμο χτίζοντας και αναπτύσσοντας το brand σου, την ιστορία σου.

Ανταγωνιστικότητα και ωριμότητα ενός brand

Αν οι πελάτες δεν μπορούν να σε βρουν στα κοινωνικά δίκτυα τότε δύσκολα θα προχωρήσουν και σε αγορά. Το ίδιο σημείο αναφοράς πέραν από τους ενδεχόμενους πελάτες το έχουν και οι εργαζόμενοι και πολλοί ακόμη. Αν οι σελίδες στα κοινωνικά δίκτυα είναι ενημερωμένες και ενεργές τότε είναι πολύ ευκολότερο οι πελάτες να ενθουσιαστούν με το brand σου και να κάνουν εν τέλει αγορές.

Ένα καλό προφίλ στα κοινωνικά δίκτυα συνήθως πάει μαζί με την ωριμότητα του brand. Αν καταφέρεις να προβάλλεις την startup σου ως μια ισχυρή εταιρία, ηγέτη στην αγορά τότε είναι πολύ πιθανό και οι πιθανοί πελάτες να εμπιστευτούν ακόμη περισσότερο το προϊόν  και την αποστολή σου. Σε πολλές περιπτώσεις το να έχει μια εταιρία ένα ισχυρό προφίλ στα κοινωνικά δίκτυα θεωρείται μέρος της ωριμότητας και της ανταγωνιστικότητα που προσφέρει το brand της.

SEO (Search Engine Optimization)

Το να έχεις ένα μεγάλο κοινό μπορεί να φανεί πολύ χρήσιμο όταν πρόκειται για πιο τεχνικά κομμάτια του περιεχομένου. Αυτό μπορεί να γίνει επειδή οι μηχανές αναζήτησης  λαμβάνουν υπόψιν τους τα χαρακτηριστικά των προφίλ που εμφανίζουν. Για παράδειγμα όσους περισσότερους “ακολούθους” έχεις, τόσο πιο πιθανό είναι να είσαι ψηλά στις αναζητήσεις  και να κερδίζει ακόμη μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με τους χρήστες ( share, like, comment).

Τα προφίλ των “ακολούθων” σου

Όσους περισσότερους “ακολούθους” έχεις, τόσες πιο πολλές ευκαιρίες έχεις να κατανοήσεις το προφίλ αυτών που ενδιαφέρονται πραγματικά για το προϊόν σου και πως αυτοί αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο που τους παρουσιάζεις. Μέσα ακριβώς από αυτή την κατανόηση των δημογραφικών πληροφοριών και όχι μόνο μπορείς εν τέλει να αλλάξεις και να βελτιώσεις το προϊόν σου και την στρατηγική σου στην αγορά.

Ο κάθε follower φέρνει νέους

Αυξάνοντας τον αριθμό των ακολούθων σου αυξάνεις και την απήχησης που έχεις στον κόσμο και έτσι μπορείς να μπεις σε νέα πεδία και τομείς με ακόμη περισσότερους πελάτες και συνεργάτες. Το οφέλη δεν είναι πάντα άμεσα και μπορεί να χρειαστεί χρόνος μέχρι αυτά να φανούν αλλά είναι σίγουρα θετικά.

Άρα λοιπόν αγκαλιάζοντας τα κοινωνικά δίκτυα και ψάχνοντας διαρκώς νέους τρόπους να παράγεις νέο και ενδιαφέρον περιεχόμενο καταλήγεις να αυξάνεις διαρκώς τους “ακολούθους” σου και συνεπώς τους μελλοντικούς σου πελάτες.

Exit mobile version