Αν έχετε γράψει βιβλίο και δεν το αντιμετωπίζετε σαν επιχείρηση, προετοιμαστείτε για την αποτυχία. Μία επιτυχημένη επιχείρηση χρειάζεται μάρκετινγκ για να κερδοφορίσει. Κάθε έξυπνος και επιτυχημένος συγγραφέας αντιλαμβάνεται ότι το ίδιο ισχύει και για τα βιβλία του. Πάρτε ως παράδειγμα την J.K. Rowling και το brand των δισεκατομμυρίων που έχει δημιουργήσει…
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το βιβλίο σας για να αναπτύξετε την επιχείρηση σας πουλώντας προϊόντα και υπηρεσίες; 4 τρόποι αρκούν!
#1. Οργανώστε μία online σειρά μαθημάτων.
Μετά τη συγγραφή του βιβλίου σας, μπορείτε να οργανώσετε ένα online μάθημα τύπου workshop, μέσω του οποίου θα προσφέρετε χρήσιμα tips & tricks στους συμμετέχοντες – αναγνώστες σας. Η τιμή που θα καθορίσετε θα πρέπει να βασίζεται στο πόση αξία έχει η προσφορά σας για τον πελάτη σας. Η πρόσληψη ενός μέντορα που έχει ήδη καταφέρει αυτό που θέλετε να επιτύχετε θα σας βοηθήσει να φτάσετε στο ίδιο αποτέλεσμα.
#2. Γίνετε μέντορας, coach ή σύμβουλος.
Αν και οι περισσότεροι χρεώνουν ανά ώρα, θα μπορούσατε να ορίσετε ένα μηνιαίο ποσό και να συμπεριλάβετε ένα σύνθετο πρόγραμμα αντί για ένα πράγμα μόνο: Coaching, μαθήματα, live events, ακόμα και τεχνολογία που θα βοηθήσει τους πελάτες σας να έχουν γρήγορα αποτελέσματα. Αν δεν ξέρετε πώς να γίνετε coach ή να προσφέρετε συμβουλές, μην ανησυχείτε. Η λύση σας είναι πάντα η πρόσληψη ενός μέντορα ή η παρακολούθηση σεμιναρίων.
#3. Ετοιμάστε ένα συνδρομητικό site.
Στην ουσία, το συνδρομητικό site είναι μία online σειρά μαθημάτων όπου οι χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση με μία μικρή μηνιαία συνδρομή, ώστε να τους βοηθήσετε να εφαρμόσουν όλα όσα αναλύετε στο βιβλίο σας.
#4. Δημιουργήστε μία ομάδα “εγκεφάλων”.
Βρείτε ανθρώπους με τους οποίους έχετε κοινές απόψεις και κοινούς στόχους, και εντάξτε τους στην ομάδα σας. Αν και υπάρχουν αρκετές δωρεάν ομάδες “εγκεφάλων”, δεν είναι λίγες και εκείνες που χρεώνουν τα μέλη τους ανάλογα με την αξία τους.
Σκεφτείτε τα τελικά αποτελέσματα που θα θέλατε να έχετε στα επόμενα δέκα χρόνια. Η απάντησή σας πρέπει να αφορά στο εισόδημά σας, στον αριθμό των πελατών σας, στο πώς περνάτε τον χρόνο σας, στο πόσους followers έχετε στα social media, κλπ. Τώρα, αναρωτηθείτε, “Τι θα πουλήσω πέρα από το βιβλίο, και πώς;” Αντιμετωπίστε το βιβλίο σας σαν ένα εργαλείο που θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και θα αυξήσει την αξία σας.