Χαμένα έσοδα 7,3 δισ. ευρώ για τις Nike, Adidas και Puma εν μέσω της πανδημίας

Τις τελευταίες δεκαετίες, η παγκόσμια αγορά αθλητικών ειδών έχει μετατραπεί σε μια βιομηχανία με τεράστια έσοδα, η αξία των οποίων το 2019 ανήλθε σχεδόν στα 153 δισ. ευρώ το 2019. Ωστόσο, το πρώτο εξάμηνο του 2020 οι μεγαλύτερες αθλητικές εταιρείες στον κόσμο δέχθηκαν ισχυρό πλήγμα, με χιλιάδες από τα καταστήματά τους κλειστά εξαιτίας των lockdowns για τον κορωνοϊό.

Η Nike, η Adidas και η Puma, οι 3 μεγαλύτεροι προμηθευτές αθλητικών ειδών στον κόσμο, απώλεσαν 7,3 δισ. ευρώ κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορωνοϊού, σύμφωνα με τα στοιχεία που παραθέτει η SafeBettingSites.com.

Ως μια από τις μεγαλύτερες και πιο αναγνωρίσιμες μάρκες στον πλανήτη, η Nike καθίσταται ηγέτιδα στη βιομηχανία αθλητικών ειδών. Η αμερικανική εταιρεία έχει αποκτήσει αρκετές εταιρείες υποδημάτων και ενδυμάτων στην πορεία της, συμπεριλαμβανομένων των Converse, Cole Haan, Starter, Bauer Hockey, Umbro και Hurley International. Σήμερα, είναι σπόνσορας σε πολλούς διάσημους επαγγελματίες αθλητές όπως ο Κριστιάνο Ρονάλντο, ο Ράφαελ Ναδάλ, και ο Λεμπρόν Τζέιμς, ενώ ντύνει πλήθος αθλητικών ομάδων όπως η Μπαρτσελόνα, η Τσέλσι και Παρί Σεν Ζερμνέν.

Το α΄τρίμηνο του 2020, η Nike είχε έσοδα 10,10 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 493 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με τα έδοσα του αντίστοιχου τριμήνου του 2019. Ωστόσο, τα αποτελέσματα της εταιρείας για το β΄τρίμηνο του 2020 αποκάλυψε τις συγκλονιστικές επιπτώσεις της κρίσης του κορωνοϊού, με τα έσοδα να μειώνονται στα 6,31 δισ. ευρώ, μια πτώση 3,87 δισ. ευρώ σε ετήσια βάση.

Τα συνδυασμένα έσοδα της Adidas και της Puma μειώθηκαν κατά 3,47 δισ. ευρώ

Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αθλητικών ειδών στην Ευρώπη και ο δεύτερος μεγαλύτερος παγκοσμίως, η Adidas, είχε έσοδα 4,75 δισ. ευρώ το α΄τρίμηνο του 2020, μια πτώση 1,13 δισ. ευρώ σε ετήσια βάση. Η πτωτική τάση συνεχίσθηκε κατά το β΄τρίμηνο του έτους, με τα έσοδα να πέφτουν στα 3,58 δισ. ευρώ, μειωμένα κατά 1,93 δισ. ευρώ ετησίως. Από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, σχεδόν όλα τα καταστήματα της Adidas εκτός από εκείνα στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού έκλεισαν. Στη Λατινική Αμερική και στις αναδυόμενες αγορές, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά περισσότερο από 60%, ενώ στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική σημείωσαν πτώση 40%. Τα στοιχεία δείχνουν ότι τα έσοδα της εταιρείας μειώθηκαν κατά 3,06 δισ. ευρώ κατά το α΄εξάμηνο του έτους.

Η τρίτη μεγαλύτερ κατασκευάστρια αθλητικών ειδών στον κόσμο, η Puma έχασε περισσότερα από 415 εκατομμύρια ευρώ. Η εταιρεία είχε έσοδα 2,13 δισ. ευρώ το α΄εξάμηνο του 2020, μια πτώση 16,3% σε σχέση με το α΄ εξάμηνο του 2019.

 

 

Πηγή: mononews.gr

Exit mobile version