Αύξηση κατά 8,4% εκτιμάται πως θα σημειώσει η αγορά σε κονσόλες για gaming, με βάση στοιχεία του SafeBettingSites.com.
Σύμφωνα με την έκθεση του Newzoo, τα παιχνίδια για smartphones θα συνεχίσουν να αποτελούν τη μεγαλύτερη πηγή εσόδων για τους video game developers.
Ωστόσο το βάρος μετατοπίζεται στα παιχνίδια κονσόλας, το 2022 αναμένεται να σημειωθεί αύξηση εσόδων ύψους 58,6 δισ. δολ., σε αντίθεση με τα παιχνίδια για smartphones που αν και θα αποφέρουν έσοδα 91,4 δισ. δολ. η ετήσια αύξησή τους ανέρχεται μόλις στο 5,7%.
Η αναμενόμενη αύξηση στα παιχνίδια κονσόλας είναι ακόμη πιο εντυπωσιακή λόγω των συνεχιζόμενων προβλημάτων στην αλυσίδα εφοδιασμού. Η νέα γενιά κονσολών, κυρίως το PlayStation 5, δεν είναι άμεσα διαθέσιμη στις περισσότερες αγορές, στερώντας από ένα σημαντικό ποσοστό παικτών την κατοχή αυτών των παιχνιδομηχανών. Η άνοδος οφείλεται κυρίως στην κυκλοφορία ορισμένων πολυσυζητημένων παιχνιδιών, καθώς και στα φιλόδοξα σχέδια – νέας γενιάς της Sony για το PlayStation Plus που πρόκειται να ξεκινήσει σύντομα.
Όσον αφορά το μερίδιο αγοράς, τα παιχνίδια για κινητά πρόκειται να κατακτήσουν το 45% του συνόλου των εσόδων από τον τομέα του gaming για το 2022. Συγκριτικά, τα έσοδα από τα παιχνίδια κονσόλας θα πρέπει να αποτελούν το 28,8% ολόκληρου του συνόλου των εσόδων.
Ο τομέας των παιχνιδιών σε τάμπλετ αναμένεται να σημειώσει μια μικρή αλλά ανοδική πορεία, με μόλις 1,2% σε σχέση με πέρυσι.
Η αγορά gaming, για το 2022, αναμένεται να αποτιμηθεί στα 12,1 δισ. δολ., δηλαδή το 6% της συνολικής αγοράς. Τα κατεβασμένα ή συσκευασμένα παιχνίδια PC αποτελούν τον τρίτο πιο σημαντικό μερίδιο της βιομηχανίας παιχνιδιών. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, το 2022, αυτό το τμήμα των παιχνιδιών θα έχει έσοδα 38,7 δισ. δολ. Το ποσό αυτό θα αποτελεί το 19% της συνολικής αγοράς. Τα παιχνίδια για PC, μάλιστα, θα σημειώσουν αξιοπρεπή ανάπτυξη της τάξης του 3,2%.
Πηγή: startupper.gr