Την πιλοτική εφαρμογή του συστήματος AI, σε συνεργασία με την καναδική αεροπορική εταιρεία WestJet, ανακοίνωσε η Zamna. Η δοκιμή θα πραγματοποιηθεί σε επιλεγμένα διεθνή αεροπορικά δρομολόγια μεταξύ του Ηνωμένου Βασιλείου και του Καναδά.
Το πιλοτικό πρόγραμμα, το οποίο θα ξεκινήσει τον Ιούλιο, θα επικεντρωθεί αρχικά στη βελτίωση της εμπειρίας επαλήθευσης των ταξιδιωτικών εγγράφων των επισκεπτών της WestJet που πετούν στα δρομολόγια μεταξύ του διεθνούς αεροδρομίου YYC Calgary International Airport και του Heathrow του Λονδίνου, καθώς και μεταξύ του διεθνούς αεροδρομίου Toronto Pearson International Airport και του Gatwick του Λονδίνου.
Συγκεκριμένα η λύση της Zamna:
Αξιοποιεί την εξαιρετικά ασφαλή, συμβατή με τον GDPR και το PIPEDA τεχνολογία της Zamna για την επαλήθευση των δεδομένων χιλιάδων επιβατών πριν από την άφιξή τους στο αεροδρόμιο, επιτρέποντας στη WestJet να επιβεβαιώσει άμεσα ότι τα στοιχεία ταυτότητας και εμβολίων που παρέχει κάθε επιβάτης είναι συμβατά με όλες τις ταξιδιωτικές κανονιστικές απαιτήσεις. Επίσης, οι επισκέπτες της WestJet έχουν το μυαλό τους ήσυχο – πριν φτάσουν στο αεροδρόμιο – ότι τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα έχουν επαληθευτεί και γίνει αποδεκτά, με real time παρακολούθηση.
Μάλιστα, η πιλοτική λύση βελτιώνει σημαντικά την διαδικασία check-in πριν από την πτήση με την αύξηση της ψηφιακής αποτελεσματικότητας και την προώθηση μιας πιο απρόσκοπτης εμπειρίας για τους επισκέπτες. Επιπρόσθετα, όλες οι κύριες ψηφιακές λύσεις της WesJet – και η λειτουργεία του ιστοτόπου, υποστηρίζονται από την «αόρατη» τεχνολογία της Zamna.
Η Irra Ariella Khi, διευθύνουσα σύμβουλος της Zamna, εξηγεί: «Καθημερινά, οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να επεξεργάζονται και να επαληθεύουν τα διαβατήρια, τις βίζες και τα δεδομένα υγείας των επιβατών τους – και να τα ελέγχουν με βάση τις συνεχώς μεταβαλλόμενες κανονιστικές ταξιδιωτικές απαιτήσεις, οι οποίες διαφέρουν από προορισμό σε προορισμό. Η WestJet – με την αξιοθαύμαστη δέσμευσή της να παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους επισκέπτες της – πρωτοπορεί σε μεγάλο βαθμό στη Βόρεια Αμερική, αξιοποιώντας την τεχνολογία που ήδη υπάρχει για την επίλυση τέτοιων προβλημάτων».
«Στη Zamna, πιστεύουμε ότι ο ακρογωνιαίος λίθος όλων των διεθνών ταξιδιών είναι το διαβατήριο – ένα έγγραφο αναγνωρισμένο σε όλο τον κόσμο και το πρότυπο που περιγράφεται από τον Διεθνή Οργανισμό Πολιτικής Αεροπορίας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο κρατάμε όλα τα δεδομένα των ταξιδιωτών – είτε πρόκειται για πληροφορίες ταυτότητας και βίζας είτε για την κατάσταση εμβολιασμού – στο διαβατήριο. Η τεχνολογία μας ελέγχει αμέσως τα δεδομένα αυτά με βάση τις απαιτήσεις των συνόρων και των ταξιδιωτικών απαιτήσεων, πράγμα που σημαίνει ότι οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να είναι έτοιμες για οτιδήποτε και αν συμβεί και οι επιβάτες μπορούν να φτάνουν στο αεροδρόμιο με την πεποίθηση ότι θα μπορούν να επιβιβαστούν στην πτήση τους με ένα μόνο έγγραφο στο χέρι: το διαβατήριο».
Με μια προνοητική προσέγγιση στην εμπειρία των επισκεπτών, η WestJet πρωτοπορεί διασφαλίζοντας ότι οι επιβάτες της σε επιλεγμένα δρομολόγια είναι εγκεκριμένοι και έτοιμοι να πετάξουν πριν καν φτάσουν στο αεροδρόμιο.
Η Natalie Farand, αντιπρόεδρος, Guest Experience, WestJet, προσθέτει: «Η WestJet είναι μια εταιρεία, η οποία έχει την ευθύνη για την εξυπηρέτηση των πελατών της: Στη WestJet, δεσμευόμαστε να παρέχουμε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών για τα εκατομμύρια των επισκεπτών που πετάμε κάθε χρόνο. Καινοτομούμε συνεχώς για να προσφέρουμε μια απρόσκοπτη εμπειρία για τους επισκέπτες μας και η τεχνολογία της Zamna είναι μια οδός που εξερευνούμε σε αυτό το δυναμικό και εξελισσόμενο ταξιδιωτικό περιβάλλον. Με την τεχνολογία της Zamna να τροφοδοτεί τις απαιτήσεις επαλήθευσης για το check-in σε επιλεγμένες πτήσεις μεταξύ Καναδά και Λονδίνου Ηνωμένου Βασιλείου, οι επισκέπτες μας θα απολαμβάνουν πλήρη βεβαιότητα ότι τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα είναι πλήρως συμβατά προκειμένου να πετάξουν».
Αξιοποιώντας τις περισσότερες από 50 εκατ. επαληθεύσεις διαβατηρίων που έχουν ήδη ολοκληρωθεί σε συνεργασία με άλλες κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως, η τεχνολογία Zamna λειτουργεί αόρατα στο παρασκήνιο για να αποδείξει ότι τα δεδομένα διαβατηρίου ενός επιβάτη είναι σωστά και αξιόπιστα. Από εκεί και πέρα, οι πληροφορίες εμβολιασμού ή βίζας που είχαν προηγουμένως συσχετιστεί με το διαβατήριο ξεκλειδώνονται για μελλοντική χρήση. Η δυναμική εργαλειοθήκη ψηφιακής νοημοσύνης της Zamna συνοδεύεται από μια σειρά δυνατοτήτων που επιτρέπει στις παγκόσμιες αεροπορικές εταιρείες να ανταποκρίνονται γρήγορα σε μια αλλαγή των κανονιστικών απαιτήσεων που επιβάλλουν οι κυβερνήσεις σε οποιονδήποτε προορισμό.
«Είμαστε υπερήφανοι που η Zamna επιλέχθηκε από την WestJet – μεταξύ των μεγαλύτερων αεροπορικών εταιρειών στη Βόρεια Αμερική – για να δοκιμάσει πιλοτικά τη χρήση της λύσης ψηφιακής νοημοσύνης μας, ώστε να βελτιώσει σημαντικά την εμπειρία επαλήθευσης των επισκεπτών της σε επιλεγμένα δρομολόγια», καταλήγει ο Khi.
Η συνεργασία μεταξύ της Zamna και της WestJet Airlines σηματοδοτεί το πρώτο παράδειγμα στη Βόρεια Αμερική μιας αόρατης ψηφιακής λύσης για την απρόσκοπτη επαλήθευση των δεδομένων των ταξιδιωτών σε σχέση με τις ζωντανές ταξιδιωτικές απαιτήσεις πριν από την άφιξη στο αεροδρόμιο που χρησιμοποιείται σε ζωντανά, εμπορικά διεθνή αεροπορικά δρομολόγια.
Πηγή: startupper.gr