Άνοιξε το νέο ΑΒ Βασιλόπουλος στο Μαρούσι – Στα €12 εκατ. η επένδυση

Η ΑΒ Βασιλόπουλος διαθέτει σήμερα ένα δίκτυο 571 καταστημάτων, εκ των οποίων τα 260 λειτουργούν με franchise.

Άνοιξε χθες τις πόρτες του το νέο κατάστημα ΑΒ Βασιλόπουλος στο Μαρούσι, στην Λεωφόρο Κηφισίας 34 και Ρωμανού Μελωδού, κοντά στον Κόμβο Αμαρουσίου.Το νέο κατάστημα της αλυσίδας έχει εμβαδόν 2.800 τ.μ., 220 θέσεις parking, 9 ταμεία και 6 self-check out ταμεία, ενώ απασχολεί 92 εργαζόμενους.Φιλοξενεί περίπου 20.000 κωδικούς, ενώ στο κατάστημα υπάρχουν:

το Grab & Go, το οποίο προσφέρει καφέ με δυνατότητα χρήσης του Social Hub, εξωτερικού χώρου με πέργκολα

Παράλληλα, υπάρχει όλη η γκάμα των αποκλειστικών προϊόντων της εταιρείας, όπως η σειρά Nature’s Promise, τα προϊόντα Gustona, οι σοκολάτες Milly και Delicata και οι καφέδες Perla.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην γκάμα των own brands προϊόντων, η οποία όλο και αυξάνεται στα ράφια των καταστημάτων της εταιρείας. Αρκεί να ταναφέρουμε πως ήδη η αλυσίδα διαθέτει, περίπου, 260 νέα προϊόντα, σε αποκλειστικότητα, ενώ για το 2024 προγραμματίζονται περίπου 450 νέα λανσαρίσματα σε entry level και καινοτόμα προϊόντα, ενώ συνολικά θα προστεθούν 1.000 νέοι κωδικοί μέσα στην επόμενη 3ετία.

Στα τυροκομικά υπάρχουν ανοιχτά ψυγεία για να μπορεί να πάρει ο πελάτης ό,τι θέλει ή να ζητήσει να του κόψουν οι άνθρωποι της ΑΒ. Σημειώνεται ότι η εταιρεία έχει αποκλειστική συνεργασία με την Κωσταρελος, ενώ συνολικά έχει κάνει περίπου 60 συνεργασίες για την προμήθεια τυριών και αλλαντικών.

Καινοτομίες

Ακόμη στις καινοτομίες του νέου καταστήματος περιλαμβάνονται:

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία απέκτησε το οικόπεδο με διαγωνισμό, σχεδίαζε να λειτουργήσει το κατάστημα προ διετίας, ωστόσο συνάντησε αρκετές δυσκολίες που πήγαν πίσω το project. Παράλληλα, ο προϋπολογισμός ανήλθε σε περίπου €12 εκατ. πολύ παραπάνω από τον αρχικό σχεδιασμό που έκανε λόγο για μία επένδυση της τάξης των €7 εκατ.

Επέκταση του δικτύου

Η ΑΒ Βασιλόπουλος διαθέτει σήμερα ένα δίκτυο 571 καταστημάτων, εκ των οποίων τα 260 λειτουργούν με franchise.

Στόχος της διοίκησης είναι όλα τα μεγάλα καταστήματα (είναι 10 αυτά με εμβαδόν από 2.000 μέχρι 5.000 τ.μ. με τον σχεδιασμό να κάνει λόγο για ακόμη ένα εκτός Αττικής μέσα στο 2024) να αποκτήσουν την ίδια μορφή – και τα καταστήματα franchise να έχουν την ίδια αισθητική.

Για φέτος είχαν προγραμματιστεί επενδύσεις €50 εκατ., οι οποίες προβλέπουν την προσθήκη στο δίκτυο:

Από τα εταιρικά, τα τρία έχουν ήδη ανοίξει, ενώ στο πρώτο δίμηνο του 2024 αναμένεται να λειτουργήσει το κατάστημα στο… Άγιο Όρος.

Γενικά για την περίοδο 2023 – 2025 σχεδιάζονται 198 νέα καταστήματα:

Πρόκειται για μια επένδυση συνολικού ύψους €181 εκατ.

“Καμία εταιρεία στην Ελλάδα δεν θα μπορούσε να μας αγοράσει”

Η φετινή χρονιά αναμένεται να κλείσει περίπου στα περυσινά επίπεδα – ίσως οριακά υψηλότερα – σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη της ελληνικής αλυσίδας, με τη διοίκηση να θεωρεί κομβική την πορεία των πωλήσεων κατά την περίοδο των Χριστουγέννων. Για κάποια σενάρια περί πώλησης της ΑΒ, ο επικεφαλής της εταιρείας, Νίκος Λαβίδας, ανέφερε ότι “καμία εταιρεία στην Ελλάδα δεν θα μπορούσε να μας αγοράσει. Δεν υπήρξε πάντως καμία σκέψη ή συζήτηση για πώληση της αλυσίδας”.

Σημειώνεται ακόμη ότι η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην γκάμα των own brands προϊόντων, η οποία όλο και αυξάνεται στα ράφια των καταστημάτων της εταιρείας. Αρκεί να ταναφέρουμε πως ήδη η αλυσίδα διαθέτει, περίπου, 260 νέα προϊόντα, σε αποκλειστικότητα, ενώ για το 2024 προγραμματίζονται περίπου 450 νέα λανσαρίσματα σε entry level και καινοτόμα προϊόντα, ενώ συνολικά θα προστεθούν 1.000 νέοι κωδικοί μέσα στην επόμενη 3ετία.

ΟΙ ΣΕΙΡΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Η εταιρεία προσφέρει τη δυνατότητα για υγιεινές και βιώσιμες επιλογές, όπως οι παρακάτω σειρές προϊόντων:

ΣΕΙΡΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΩΝ

Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, η ΑΒ υλοποιεί μία σειρά πρωτοβουλιών, οι οποίες εναρμονίζονται πλήρως με τους στόχους βιωσιμότητάς της και παράλληλα αναδεικνύουν την ελληνική γη. Οι τοπικοί παραγωγοί αποτελούν το 80% των παραγωγών που συνεργάζεται η ΑΒ και είναι αναπόσπαστος σύμμαχος στην προσπάθεια για την προσφορά της καλύτερης ποιότητας στο κοινό. Τους παρέχεται καθοδήγηση, εκπαίδευση και τεχνογνωσία, ενώ τα ράφια των καταστημάτων υποδέχονται τα καλύτερα ελληνικά προϊόντα, όπως για παράδειγμα:

Η ΑΒ προσπαθεί καθημερινά να βρίσκει τρόπους για να διευκολύνει τους καταναλωτές να εξοικονομήσουν χρόνο και να κάνουν καλύτερη την καθημερινότητά τους και τους προσφέρει:

 

Imerisia.gr

Exit mobile version