Ένας υποψήφιος «μονόκερος» σε αναμονή. Με την διαφορά ότι το χρονικό διάστημα που απομένει πλέον ως την επίτευξη του επόμενου μεγάλου στόχου μπορεί να αποδειχθεί μικρότερο για μια από τις πιο επιτυχημένες και καταξιωμένες διεθνώς ελληνικές start ups.
Η Blueground δείχνει να μετρά αντίστροφα, εκ των πραγμάτων, για την υπέρβαση του «ορίου» του 1 δισ. δολ. στην αποτίμησή της, κάτι το οποίο αυτομάτως θα την κατατάξει στην κατηγορία των Unicorns.
Το 2022 πλησιάζει προς το τέλος του και οι επικεφαλής της διακεκριμένης νεοφυούς εταιρείας μιλούν, ήδη με ιδιαίτερη ικανοποίηση για την πορεία της στο πρώτο δεκάμηνο του έτους.
Δύο μήνες πριν εκπνεύσει το ‘22 τόσο οι επιδόσεις της, όσο και οι προοπτικές της για το μέλλον δημιουργούν ένα πολύ θετικό και αισιόδοξο γι’ αυτήν κλίμα.
Τα στελέχη της δεν διστάζουν να χαρακτηρίσουν ως «μία ακόμη εξαιρετική χρονιά» την φετινή για την Blueground, καθώς -μεταξύ άλλων- έκανε την είσοδό της σε 11 νέες πόλεις και μπήκε για πρώτη φορά στην αγορά της Ασίας, με το Χονγκ Κονγκ και τη Σιγκαπούρη.

Μέχρι την ολοκλήρωση του τρέχοντος έτους η διοίκηση αναμένει έσοδα άνω των 300 εκατ. δολ., με την προσδοκία ότι το ποσό θα διπλασιαστεί για το 2023, όπως αναφέρουν πηγές της Blueground στο newmoney.
Στόχος της παραμένει να φτάσει να έχει παρουσία σε 50 πόλεις μέχρι το 2025, κάτι που σκοπεύει να πετύχει τόσο με οργανικό τρόπο, όσο και μέσω στρατηγικών συνεργασιών, επενδυτικών σχεδίων ή και εξαγορών.
Από τον μερικό απολογισμό του 2022 για την Blueground εκείνο το οποίο ξεχωρίζει και δικαιολογεί την στόχευση στα 600 εκατ. δολ. για το 2023 δεν είναι άλλο από τους ταχύτατους ρυθμούς ανάπτυξής της.
Τους πρώτους μήνες αυτής της χρονιάς, το ρεπορτάζ μιλούσε για 5.500 ενοικιαζόμενα διαμερίσματα στο χαρτοφυλάκιο που διαχειρίζεται (Φεβρουάριος ‘22) και σήμερα ο αριθμός τους έχει σχεδόν διπλασιασθεί, σύμφωνα με τα επικαιροποιημένα στοιχεία της εταιρείας, φθάνοντας τις 9.500 (Νοέμβριος ‘22) σε 26 πόλεις παγκοσμίως.
Η δύσκολη περίοδος που προηγήθηκε λόγω της πανδημίας και των lockdown δημιούργησε προβλήματα στην αγορά όπου κινείται η Blueground.
Μετά από την άρση των περιορισμών σε ταξίδια και μετακινήσεις, όμως, η ζήτηση για την εκμίσθωση επιπλωμένων, υψηλής ποιότητας κατοικιών αυξήθηκε κατακόρυφα, κυρίως από target groups πελατών όπως είναι τα στελέχη επιχειρήσεων, οργανισμών, πρεσβειών κ.α.