Με το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) να έχει απογειωθεί λόγω της πανδημίας Covid-19, η Bolt – η πρώτη πλατφόρμα checkout εμπειρίας στον κόσμο – συγκέντρωσε $50 εκατομμύρια σε έναν νέο χρηματοδοτικό γύρο.
Πρόκειται για τον τρίτο γύρο χρηματοδότησης της εταιρίας, του οποίου ηγήθηκε ο Laurence Tosi της WestCap με συμμετοχή των υφιστάμενων επενδυτών Activant Capital, Tribe Capital, Glynn Capital και Human Capital. Πέρυσι το καλοκαίρι, η εταιρία συγκέντρωσε $68 εκατομμύρια στον δεύτερο επενδυτικό γύρο της. Από την ίδρυσή της το 2014, η Bolt έχει συγκεντρώσει συνολική χρηματοδότηση $140 εκατομμυρίων.
Η νέα χρηματοδότηση έφτασε μαζί με την τεράστια αύξηση της ζήτησης στο e-commerce. Οι online αγορές ήταν ήδη αναπτυσσόμενη τάση αλλά η πανδημία επέσπευσε τον ρυθμό υιοθέτησής της. “Τα φυσικά καταστήματα ήδη βρίσκονταν σε κίνδυνο,” δηλώνει ο CEO της Bolt, Ryan Breslow. “Ο Covid-19 απλά επιτάγχυνε τη διαδικασία.”
Στοχεύοντας στην κεφαλαιοποίηση της μετατόπισης προς το e-commerce, η Bolt ανακοίνωσε την έναρξη της Checkout Experience Platform, η οποία προσφέρει στους έμπορους τεχνολογίες που διαχειρίζονται όλη τη διαδικασία του checkout. Σύμφωνα με την εταιρία, οι έμποροι θα μπορούν να παρουσιάζουν επιλογές πληρωμών, να διαχειρίζονται τις πληρωμές με ασφάλεια, να μειώνουν τις απάτες και να βελτιώνουν τα ποσοστά πωλήσεων κάνοντας τη διαδικασία του ckeckout πιο απλή και γρήγορη.
“Οι καταναλωτές έχουν περισσότερες επιλογές από ποτέ όταν κάνουν ηλεκτρονικές αγορές, και οι έμποροι πρέπει να προσφέρουν την καλύτερη εμπειρία στους πελάτες τους για να μην τους χάσουν,” σχολιάζει ο Laurence Tosi (πρώην CFO στην Airbnb και ιδρυτής της WestCap). “Οι επιχειρήσεις δεν έχουν άλλη επιλογή από το να μεταβούν στο digital, και είμαι σίγουρος ότι αυτή η νέα χρηματοδότηση θα βοηθήσει την Bolt να φτάσει πιο γρήγορα στο στόχο της να ενισχύσει την πλειοψηφία του ανεξάρτητου e-commerce μέχρι το 2025.”
“Είμαστε τυχεροί που βρισκόμαστε σε αυτόν τον χώρο,” καταλήγει ο κ. Breslow. “Οι επενδυτές κατανοούν ότο το εμπόριο αλλάζει με ταχύτατους ρυθμούς. Χρειάστηκαν 10 χρόνια για να φτάσει το e-commerce στο 11%, και κατά τη διάρκεια της πανδημίας διπλασιάστηκε μέσα σε 8 εβδομάδες μόνο.”