Η Chanel έχει αποκτήσει μειοψηφικό μερίδιο στην Evolved by Nature με έδρα τη Βοστώνη, σύμφωνα με πολλαπλές αναφορές.
Η Startup έχει εφεύρει έναν τρόπο χρήσης υγρού μεταξιού για τη δημιουργία υφασμάτων υψηλής απόδοσης, ως φυσική εναλλακτική λύση σε σκληρές ή τοξικές χημικές ουσίες που χρησιμοποιούνται συχνά στην βιομηχανία της μόδας.
Η Evolved by Nature φέρεται επίσης να βρίσκεται σε συζητήσεις με άλλα luxury brands σχετικά με πιθανές μελλοντικές συνεργασίες. «Υπάρχει τεράστιο ενδιαφέρον σε όλους τους τομείς, σχεδόν από κάθε τμήμα, από την πολυτέλεια μέχρι και τα είδη σπιτιού», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Evolved by Nature.
«Αυτή η συνεργασία θα επιτρέψει στη Chanel να εξερευνήσει καινοτόμες υλικές, μηχανικές και οπτικές βελτιώσεις διαφορετικών υφασμάτων, σύμφωνα με τη φιλοδοξία της Chanel να δημιουργεί συνεχώς υλικά εξαιρετικής και μοναδικής ποιότητας. Η επένδυση αυτή αποτελεί μέρος της στρατηγικής της εταιρείας να επενδύει στην πράσινη τεχνολογία», ανέφερε η Chanel σε επίσημη ανακοίνωσή της.
Η εξέλιξη αυτή είναι η τελευταία κίνηση της Chanel με επίκεντρο το περιβάλλον, η οποία ανακοίνωσε τον Δεκέμβριο ότι αποσύρει από τις συλλογές της δέρματα εξωτικών ζώων, όπως σαύρα, κροκόδειλος και δέρμα φιδιού.
Ο επικεφαλής του τμήματος μόδας Bruno Pavlovsky επικαλέστηκε τις αυξανόμενες δυσκολίες στην ηθική προμήθεια τέτοιων υλικών ως λόγο για την αλλαγή.
Το ενδιαφέρον της Chanel για μια πιο καθαρή διαδικασία παραγωγής μόδας είναι πολύ κοντά στην τάση — νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ο όμιλος ρούχων Gap παρουσίασε ένα σχέδιο για τη χρήση μόνο βιώσιμου βαμβακιού μέχρι το 2025, ενώ τον Μάιο η PVH Corp., η μητρική εταιρεία πίσω από τις Calvin Klein και Tommy Hilfiger, δημοσιοποίησε μια στρατηγική «Forward Fashion» που περιγράφει λεπτομερώς τους στόχους για τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες να μην δημιουργούν αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον, να χρησιμοποιούν περισσότερες ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, να μηδενίζουν τα απόβλητα αποφεύγοντας τις λύσεις υγειονομικής ταφής και να εξαλείφουν τη χρήση επικίνδυνων χημικών ουσιών στις διαδικασίες τους.
Στη Σύνοδο Κορυφής της Κοπεγχάγης για τη Μόδα τον περασμένο μήνα, ο τεχνολογικός γίγαντας Google ανακοίνωσε μια συνεργασία με τη σχεδιάστρια πολυτελών ειδών Stella McCartney, η οποία χρησιμοποιεί την ανάλυση δεδομένων και τη μηχανική μάθηση στο Google Cloud για να δώσει στις μάρκες μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα των αλυσίδων εφοδιασμού τους και να τους επιτρέψει να μετρήσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια τις περιβαλλοντικές τους επιπτώσεις.Πηγή: startupper.gr