Χρηματοδότηση 12 εκατ. δολ. εξασφάλισε η Cartona

Η Αιγυπτιακή Cartona συγκέντρωσε 12 εκατ. δολ. σε χρηματοδότηση σειράς Α.

Η B2B Startup αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παίκτες που συμβάλλουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό του εμπορίου, συμπεριλαμβανομένων των mom-and-pop καταστημάτων, των παραγωγών FMCG, των χονδρεμπόρων και των διανομέων στην Αίγυπτο.

Lead Fund του γύρου αποτέλεσε η εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων πρώιμου σταδίου Silicon Badia, με έδρα την Ιορδανία και τις ΗΠΑ ενώ συμμετείχαν και η SANAD Fund for MSME, το Arab Bank Accelerator και η Sunny Side Ventures.

Επενδυτές όπως η Global Ventures και η Kepple Ventures διπλασίασαν τη συμμετοχή τους λιγότερο από ένα χρόνο, μετά τη συμμετοχή τους στον pre-seed γύρο χρηματοδότησης της εταιρείας ύψους 4,5 εκατ. δολ. τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Εκείνη την περίοδο, η Cartona δραστηριοποιείτο σε τρεις αιγυπτιακές πόλεις– τώρα είναι σε 11.

Σκοπός της Cartona, με την εξασφάλιση των νέων κεφαλαίων, είναι η επέκτασή της σε όλες τις επαρχίες της Αιγύπτου, η ανάπτυξη του προϊόντος της, της τεχνολογία και των υπηρεσιών της και να εξερευνήσει νέες αγορές των FMCG (ταχείας κυκλοφορίας καταναλωτικά αγαθά).

«Πιστεύουμε λοιπόν ότι με αυτά τα χρήματα θα εκτοξεύσουμε την κερδοφορία της εταιρείας. Θα χρησιμοποιήσουμε αυτά τα χρήματα για βιώσιμη ανάπτυξη και μόνο για βιώσιμη ανάπτυξη. Δεν θα επεκταθούμε σαν τρελοί χωρίς να έχουμε τα αναγκαία νούμερα σε κάθε πόλη», δήλωσε ο CEO Mahmoud Talaat«Σκοπεύουμε να καλύψουμε όλες τις πόλεις της Αιγύπτου, να επικεντρωθούμε πολύ στην τεχνολογία και το προϊόν».

Η πλατφόρμα της Cartona δίνει την δυνατότητα στους αγοραστές να παραγγέλνουν αγαθά μέσω εφαρμογής. Ενσωματωμένο στην πλατφόρμα είναι ένα ισχυρό δίκτυο πωλητών καθώς, ένα  εργαλείο επικοινωνίας που αξιοποιείται για προωθητικές ενέργειες, καθώς και αναλυτικές πληροφορίες κάθε αφοράς που πραγματοποιείται εντός της εφαρμογής.

Υπάρχουν πάνω από 400 χιλ. καταστήματα και χιλιάδες διεθνείς και τοπικές μάρκες σε όλη την Αίγυπτο, με τον κλάδο να αναπτύσσεται ετησίως κατά 8%. Το συνολικό μέγεθος της αγοράς λιανικής πώλησης ανέρχεται σε 120 δισ. δολ., με την αγορά τροφίμων και ποτών να αξίζει 70 δισ. δολ.

Οι τεράστιες ευκαιρίες που παρουσιάζονται σε πλατφόρμες όπως η Cartona έχουν προσελκύσει επενδυτές όπως η Silicon Badia στον τομέα της λιανικής B2B.

Σύμφωνα με τον Founder και Ceo της εταιρείας, Namek T. Zu’bi, «Η αγορά διψάει για τέτοιου είδους λύσεις και πιστεύουμε ότι η προσέγγιση της Cartona που βασίζεται σε περιουσιακά στοιχεία θα τους επιτρέψει να εξυπηρετήσουν όσο το δυνατόν περισσότερους συμμετέχοντες στην αγορά με ιδιαίτερα αποτελεσματικό τρόπο».

Μέχρι πέρυσι η Cartona συνεργαζόταν με περίπου 30.000 εμπόρους και επεξεργαζόταν πάνω από 400.000 παραγγελίες με ετήσια ακαθάριστη αξία εμπορευμάτων 1 δισ. EGP ( περίπου 64 εκατ. δολ.).

Από τότε έχει διπλασιάσει ορισμένα νούμερα.

Ο Talaat δήλωσε ότι η εταιρεία εξυπηρετεί πλέον 60.000+ εμπόρους και έχει επεξεργαστεί πάνω από 1 εκατ. συναλλαγές με ετήσια ακαθάριστη αξία εμπορευμάτων EGP 2,3 δισ. (περίπου 120 εκατ. δολ.).

Η Cartona απασχολεί περισσότερους από 1.500 διανομείς και χονδρέμπορους στην πλατφόρμα της και 200 εταιρείες FMCG, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων ονομάτων όπως η Unilever και η Henkel.

Πηγή: startupper.gr

Exit mobile version