Contentsquare: Έκλεισε γύρο μαμούθ 600 εκατ. δολαρίων

Η Contentsquare έκλεισε γύρο χρηματοδότησης ύψους 600 εκατ. δολαρίων. Του γύρου ηγήθηκε η Sixth Street Growth. Μεταξύ των προηγούμενων επενδυτών της Contentsquare είναι οι SoftBank Vision Fund 2, BlackRock, Canaan Partners, Highland Europe και Eurazeo.

Σύμφωνα με τον Cherki, ιδρυτή της Contentsquare, τα νέα μετρητά θα διατεθούν για R&D, γεωγραφική ανάπτυξη και την ανάπτυξη της αγοράς καθώς και την κυκλοφορία έως και τριών νέων προϊόντων μέσα στους επόμενους 12 έως 18 μήνες, ενώ οι προσλήψεις είναι ένας ακόμα στόχος.

Με 17 γραφεία σε όλο τον κόσμο και περισσότερους από 1.000 εταιρικούς πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των BMW, Giorgio Armani, Samsung, Sephora και Virgin Atlantic, η Contentsquare έχει εξελιχθεί σε ένα μεγαθήριο. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι έκλεισε έναν κύκλο 600 εκατ. δολαρίων σειράς F με αποτίμηση 5,6 δις δολαρίων, ακριβώς διπλάσια από την αποτίμηση της Contentsquare τον περασμένο Μάιο (2,8 δις δολάρια). Η δόση μοιράζεται μεταξύ 400 εκατ. δολαρίων σε ίδια κεφάλαια και 200 εκατομμυρίων δολαρίων σε χρέος. Αλλά εξακολουθεί να είναι ένα αξιοσημείωτο ποσό, δεδομένου του τρέχοντος οικονομικού κλίματος και λαμβάνοντας υπόψη ότι η Contentsquare συγκέντρωσε 500 εκατ. δολάρια μόλις πριν από ένα χρόνο.

Αν και η πανδημία ώθησε τις εταιρείες να στραφούν προς την ψηφιοποίηση των δραστηριοτήτων τους, δεν κατάφεραν όλες οι εταιρείες να το κάνουν αυτό με επιτυχία σπαταλώντας κατά μέσο όρο 4,12 εκατ. δολάρια σε αποτυχημένα ή καθυστερημένα projects ή δεν κατάφεραν να προχωρήσουν σε έργα ψηφιακού μετασχηματισμού λόγω του προσωπικού, των πόρων και της απαιτούμενης τεχνογνωσίας .

Οι συνέπειες φαίνονται κυρίως στην καθυστέρηση των στρατηγικών στόχων. Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους ο Jonathan Cherki ίδρυσε την Contentsquare , μια πλατφόρμα που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να παρακολουθούν τη συμπεριφορά των πελατών στο διαδίκτυο για την ενημέρωση ψηφιακών στρατηγικών. Η πλατφόρμα χρησιμοποιεί αλγόριθμους για την ανάλυση των ψηφιακών αλληλεπιδράσεων και τη δημιουργία πληροφοριών που, σύμφωνα με τα λόγια του Cherki, βοηθούν τις επιχειρήσεις «να αποκτήσουν πρόσβαση σε μια βαθύτερη κατανόηση» των πελατών τους. Η Contentsquare παρέχει επίσης ένα API που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι πελάτες για να ενσωματώσουν την πλατφόρμα με εφαρμογές ιστού και άλλα συστήματα, όπως μηχανές εξατομίκευσης.

Η Contentsquare αντιμετωπίζει προκλήσεις λόγω της αυξανόμενης ρυθμιστικής πίεσης. Στις ΗΠΑ  και  στο εξωτερικό , οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής εξετάζουν τους περιορισμούς στον όγκο των δεδομένων που μπορούν να συλλέγουν οι διαφημιστές για σκοπούς στόχευσης, καθιστώντας ορισμένα προϊόντα αναλυτικών στοιχείων λιγότερο ελκυστικά. Τόσο προβλέποντας αυτό όσο και ανταποκρινόμενοι στην αυξανόμενη όρεξη των καταναλωτών για βελτιωμένη προστασία απορρήτου, προμηθευτές όπως η Apple έχουν κυκλοφορήσει λειτουργίες προώθησης απορρήτου όπως η Διαφάνεια Παρακολούθησης Εφαρμογών που απειλούν να διαταράξουν τους μηχανισμούς παρασκηνίων.

Γι’ αυτό το λόγο η Contentsquare λάνσαρε πέρυσι ένα από τα πρώτα προϊόντα ανάλυσης εμπειρίας πελατών «χωρίς cookie». Από τη σειρά E, η Contentsquare έχει επίσης αποκτήσει την Startup τεχνητής νοημοσύνης Upstride και την πλατφόρμα πληροφοριών εμπειρίας προϊόντος Hotjar για περαιτέρω τις φιλοδοξίες της για τη μηχανική εκμάθηση και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις για την αγορά.

Σε άλλα μέρη του οργανισμού, η Contentsquare λειτουργεί ένα μη κερδοσκοπικό ίδρυμα για να συμβάλει στην προώθηση της ψηφιακής προσβασιμότητας σε τομείς όπως η εκπαίδευση και η εταιρική κοινωνική ευθύνη. Σε μια προσπάθεια για κέρδος, η Contentsquare λάνσαρε μια θερμοκοιτίδα για να βοηθήσει στην ανάπτυξη άλλων νεοφυών επιχειρήσεων στον τομέα της ψηφιακής ανάλυσης.

Πηγή: startupper.gr

Exit mobile version