Η εφαρμογή σούπερ μάρκετ Crisp με έδρα το Άμστερνταμ συγκεντρώνει χρηματοδότηση ύψους 35 εκατομμυρίων ευρώ για την ανάπτυξη ενός καλύτερου συστήματος τροφίμων. Με έμφαση στα τοπικά, εποχιακά προϊόντα, η Crisp στοχεύει στην πιστοποίηση B Corp και την ουδετερότητα άνθρακα.
Η εταιρεία σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το νέο επενδυτικό κεφάλαιο για να συνεχίσει να χτίζει ένα καλύτερο σύστημα τροφίμων.
Του γύρου χρηματοδότησης ηγήθηκαν οι υφιστάμενοι επενδυτές Keen Ventures, Target Global, Adriaan Mol (Mollie, Messagebird) και Sander van der Laan (Ahold, Action, Douglas), μεσυμμετοχή από τους John Caspers (Adyen), Sanne Manders (Flexport), Thomas Plantenga (Vinted) και οικογενειακά γραφεία όπως οι Bookmakers Investments, Timeless Investments και Strikwerda Investments.
Η Crisp έχει δημιουργήσει ένα σύστημα λογισμικού και λειτουργιών που στοχεύει ειδικά στα τοπικά και εποχιακά προϊόντα και τα μεταφέρει από το αγρόκτημα στο πιάτο στο συντομότερο δυνατό χρόνο και διαδρομή.