Χρηματοδότηση 15 εκατ. λιρών εξασφάλισε η Peckwater Brands, στο πλαίσιο ενός γύρου σειράς Α.
Αυτός ο τελευταίος γύρος χρηματοδότησης, ο οποίος έπεται ενός επιτυχημένου seed-sunding γύρου ύψους 3 εκατ. λιρών τον Οκτώβριο του 2021, αυξάνοντας την συνολική της αποτίμηση στις 65 εκατ. λίρες.
Ο τελευταίος γύρος χρηματοδότησης της Peckwater υποστηρίχθηκε από τον όμιλο Stonegate Group, τη μεγαλύτερη αλυσίδα με παμπς στο Ηνωμένο Βασίλειο με περίπου 4.500 τοποθεσίες σε εθνικό επίπεδο. Η Stonegate απέκτησε μειοψηφικό μερίδιο στην Peckwater, έναντι μη γνωστοποιημένου ποσού, έχοντας δοκιμάσει τα Peckwater Brands σε ορισμένες από τις παμπ της. Η Stonegate υποστηρίζεται από την TDR Capital – επενδυτή σε μεγάλες οικιακές μάρκες όπως η ASDA και η David Lloyd.
Στους επενδυτές αυτού του τελευταίου γύρου περιλαμβάνονται επίσης η SoftBank Investments (SBI), καθώς και επόμενες επενδύσεις από τους προηγούμενους χρηματοδότες της Peckwater, την Fuel Ventures και την Pembroke VCT.
Η Suzanne Baker, εμπορική διευθύντρια της Stonegate Group, δήλωσε: «Η Stonegate Group είναι η πρώτη εταιρεία που θα συμμετάσχει στο επενδυτικό πρόγραμμα: “Η συνεργασία της Peckwater Brands με ορισμένες από τις παμπ μας έχει καταδείξει τις συναρπαστικές δυνατότητες της εταιρείας. Ως εκ τούτου, ήμασταν στην ευχάριστη θέση να συνεργαστούμε μαζί τους, να συμμετάσχουμε στον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης και να προσφέρουμε υποστήριξη σε αυτή την πολλά υποσχόμενη ομάδα. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε στενά με την Peckwater Brands τα επόμενα χρόνια για να διασφαλίσουμε τη συνεχή επιτυχία της εταιρείας».
Η χρηματοδότηση της σειράς Α της Peckwater Brands θα χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη της τεχνολογίας της που επιτρέπει στις επιχειρήσεις του τομέα της εστίας να βελτιώσουν τις υπηρεσίες παράδοσης – συμπεριλαμβανομένων των μενού που δημιουργούνται από τη μηχανική μάθηση.Η Peckwater Brands σχεδιάζει επίσης να χρησιμοποιήσει την επένδυσή της για να επιταχύνει την επέκτασή της, με την ομάδα της στο Ηνωμένο Βασίλειο να σχεδιάζει να οδηγήσει την εταιρεία από το να λειτουργεί σε 150+ τοποθεσίες στο να γίνει το μεγαλύτερο δίκτυο κουζίνας-delivery στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να αυξήσει τις διεθνείς δραστηριότητές της. Αυτό θα περιλαμβάνει την ανάπτυξη του αμερικανικού της τμήματος, το οποίο ξεκίνησε στο Μαϊάμι στις αρχές του 2022. Η Peckwater Brands σχεδιάζει επίσης να επεκταθεί περαιτέρω στην Ευρώπη, με επιβεβαιωμένες τοποθεσίες στη Γαλλία και το Βέλγιο που πρόκειται να ξεκινήσουν τους επόμενους μήνες.
Στο πλαίσιο της επένδυσης, ο συνιδρυτής Sam Martin θα γίνει πλέον διευθύνων σύμβουλος της Peckwater Brands, με τον συνιδρυτή Leo Bradshaw, να αναλαμβάνει τη θέση του εκτελεστικού προέδρου. Ο Bradshaw δήλωσε: «Πρόκειται για την πρώτη εταιρεία, η οποία θα έχει την ευθύνη για την ανάπτυξη της. Η εμφάνιση της πανδημίας COVID-19 ανέδειξε την ανάγκη για «επανάσταση» στον τομέα της εστίασης. Και η Peckwater Brands έκανε ακριβώς αυτό. Η καινοτόμος χρήση της τεχνολογίας μας, σε συνδυασμό με τις εξειδικευμένες γνώσεις μας στη διαχείριση εμπορικών σημάτων και τη φιλοξενία, έχει μεταμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο τα εστιατόρια, τα μπαρ – ουσιαστικά κάθε χώρος με κουζίνα – προσεγγίζει το branding και τους πελάτες».
«Η επιτυχία μας μιλάει από μόνη της. Από το να επιτρέψουμε στους συνεργάτες μας να βελτιώσουν σημαντικά τις λειτουργίες τους και τον μηνιαίο κύκλο εργασιών τους, μέχρι να μεταμορφώσουμε τον τρόπο με τον οποίο ο τομέας της φιλοξενίας εξετάζει το franchising, έχουμε αποδείξει τις πραγματικές δυνατότητες των εικονικών εμπορικών σημάτων. Αυτή η τελευταία επένδυση θα μας επιτρέψει να βασιστούμε στις υπάρχουσες προσπάθειές μας και να επιταχύνουμε την επέκτασή μας».
Η Peckwater Brands, που ιδρύθηκε το 2019, πραγματοποιεί εξατομικευμένη διανομή τροφίμων, με γνώμονα τα data των πελατών, για εστιατόρια σε όλη τη χώρα. Οι παραγγελίες μαγειρεύονται και παραδίδονται από τις υπάρχουσες κουζίνες παράλληλα με τις καθημερινές τους λειτουργίες. Η επιχείρηση λειτουργεί συνδυάζοντας brands που καλύπτουν διάφορες κατηγορίες, όπως κοτόπουλο (Seoul Chikin, Flip the Bird, Wham Bam Wings, Katsu), μπιφτέκια (Dukes, Proper Tasty) καθώς και μεγάλες εταιρείες – ορόσημα στον τομές της διατροφής και του lifestyle, όπως η Unilever, η Buzzfeed και η Heinz.
Πηγή: startupper.gr