Wednesday, December 6, 2023
Insider's IQ
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Insider's IQ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
No Result
View All Result
Insider's IQ
No Result
View All Result

Domino’s: Η στρατηγική καινοτομίας της επιτυχημένης αλυσίδας

in DONTMISS, ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
0
Domino’s: Η στρατηγική καινοτομίας της επιτυχημένης αλυσίδας

Η εταιρία Domino’s Pizza Inc. ανακοίνωσε τα σχέδιά της να λανσάρει ένα καινούριο προϊόν μέχρι το τέλος του καλοκαιριού – το πρώτο της μετά από τρία χρόνια. Αν και η εταιρία αρνείται να αποκαλύψει λεπτομέρειες, ο πρόεδρος και CEO της γνωστής αλυσίδας, Richard E. Allison, έδωσε κάποια στοιχεία για το καινοτόμο σχέδιό της κατά τη διάρκεια μίας παρουσίασης την προηγούμενη εβδομάδα.

“Σε σύγκριση με την υπόλοιπη βιομηχανία, εισάγουμε πολύ λίγα νέα προϊόντα στον κατάλογό μας και ο βασικός λόγος είναι ότι δεν κάνουμε προσφορές περιορισμένης διάρκειας όπως οι ανταγωνιστές μας. Απλά δεν τον θεωρούμε βιώσιμο και αποδοτικό τρόπο μακροπρόθεσμης ανάπτυξης της επιχείρησής μας. Πρέπει να πιστεύουμε στη διάρκεια ενός προϊόντος για να μπει στο μενού μας.”

Κατά τον CEO της εταιρίας, για να λανσαριστεί ένα νέο προϊόν πρέπει πρώτα να πληρεί τρία βασικά κριτήρια.

Πρώτον, για να μπει ένα νέο προϊόν στο μενού, πρέπει να ταιριάζει στο συγκείμενο του brand Domino’s “ψημένη στο φούρνο, ψημένη με αγάπη”. Παρά τα προϊόντα που η εταιρία έχει λανσάρει κατά καιρούς, 7 στις 8 παραγγελίες περιλαμβάνουν τουλάχιστον μία πίτσα. Όπως εξηγεί ο κ. Allison, “πολλά από όσα έχουμε προσθέσει στον κατάλογό μας απλά συμπληρώνουν την εμπειρία της πίτσας, άρα είναι σημαντικό να κρατήσουμε ζωντανή τη σύνδεση του brand με το βασικό προϊόν του”.

Δεύτερον, οτιδήποτε καινούριο προστίθεται στο μενού πρέπει να συμβάλλει στη σταδιακή αύξηση της αποδοτικότητας του κάθε καταστήματος. Η Domino’s δοκιμάζει δεκάδες νέα προϊόντα κάθε χρόνο αλλά αν η εταιρία νιώσει ότι κάποιο προϊόν θα κανιβαλίσει την πώληση της πίτσας ή άλλων προϊόντων του καταλόγου της, τότε δεν το λανσάρει. “Δεν μας ενδιαφέρει το ποσοστό πωλήσεων των προϊόντων μας,” επισημαίνει ο κ. Allison. “Το μόνο που έχει σημασία για εμάς είναι η αύξηση των εισπράξεων και των κερδών για τους δικαιοδόχους των καταστημάτων.”

Το τελευταίο κριτήριο αφορά στη λειτουργία των καταστημάτων. Αν ένα νέο προϊόν προσθέτει λειτουργικές δυσκολίες στα καταστήματα, τότε δεν μπαίνει στο μενού. Κατά την εταιρία, η αποδοτικότητα του μοντέλου παραγωγής και παράδοσης των Domino’s είναι τόσο σημαντική για την επιτυχία τους που δεν ρισκάρουν να διαταράξουν τις διαδικασίες με μεγάλες λειτουργικές αλλαγές.

“Κανένα προϊόν δεν μπαίνει στον κατάλογό μας αν δεν πληρεί αυτές τις τρεις προϋποθέσεις,” καταλήγει. “Το 2020 έχουμε αρκετά συναρπαστικά πράγματα να παρουσιάσουμε μέχρι το τέλος του καλοκαιριού, και είμαστε υπερήφανοι που καταφέραμε να ολοκληρώσουμε την εισαγωγή νέων προϊόντων παρά τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούσαν.”

Share1Tweet1Share

FOLLOW INSIDER'S IQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Τα 4 λάθη που δεν πρέπει να κάνετε στην καριέρα σας – Από πρώην στέλεχος του HR της Microsoft

    Τα 4 λάθη που δεν πρέπει να κάνετε στην καριέρα σας – Από πρώην στέλεχος του HR της Microsoft

    3 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Μετρό Θεσσαλονίκης: Είμαστε στο 1,5 δισ. κι ακόμα μετράμε

    6 shares
    Share 2 Tweet 2
  • Αγόρασε τώρα, πλήρωσε μετά: Η Scalapay φέρνει την επανάσταση στις πληρωμές

    56 shares
    Share 22 Tweet 14
  • Οι καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες για το 2021

    776 shares
    Share 310 Tweet 194
  • Στόλο μεγάλων bulk carriers συνθέτει η Danaos

    5 shares
    Share 2 Tweet 1
To insidersiq.gr είναι πηγή επιχειρηματικής και επενδυτικής αρθρογραφίας και ειδήσεων από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, ένα εργαλείο ανάπτυξης, ενημέρωσης και στρατηγικής για όσους το χρησιμοποιούν.

Follow us

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΑ

Η νεοσύστατη επιχείρηση προστασίας δεδομένων SaaS Klarytee εξασφαλίζει χρηματοδότηση Pre-Seed ύψους 700.000 λιρών Αγγλίας

Η νεοσύστατη επιχείρηση προστασίας δεδομένων SaaS Klarytee εξασφαλίζει χρηματοδότηση Pre-Seed ύψους 700.000 λιρών Αγγλίας

December 5, 2023
Η Strong by Form συγκεντρώνει 5,2 εκατ. δολάρια για μια φιλική προς το περιβάλλον εναλλακτική λύση στο σκυρόδεμα και τον χάλυβα

Η Strong by Form συγκεντρώνει 5,2 εκατ. δολάρια για μια φιλική προς το περιβάλλον εναλλακτική λύση στο σκυρόδεμα και τον χάλυβα

December 5, 2023
Σούπερ μάρκετ: 646 εκατομμύρια παραπάνω έφεραν οι ανατιμήσεις στα ταμεία τους

Σούπερ μάρκετ: 646 εκατομμύρια παραπάνω έφεραν οι ανατιμήσεις στα ταμεία τους

December 5, 2023
Το επάγγελμα του μέλλοντος: Ειδικός που τραβάει την πρίζα από την Τεχνητή Νοημοσύνη

Το επάγγελμα του μέλλοντος: Ειδικός που τραβάει την πρίζα από την Τεχνητή Νοημοσύνη

December 5, 2023
Mastercard: Λανσάρει το “Shopping Muse”, ένα νέο εργαλείο αγορών τεχνητής νοημοσύνης

Mastercard: Λανσάρει το “Shopping Muse”, ένα νέο εργαλείο αγορών τεχνητής νοημοσύνης

December 5, 2023

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ ΜΗΝΑ

  • IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    314 shares
    Share 126 Tweet 79
  • Αγόρασε τώρα, πλήρωσε μετά: Η Scalapay φέρνει την επανάσταση στις πληρωμές

    56 shares
    Share 22 Tweet 14
  • Δημήτρης Γεωργακόπουλος: Πούλησε την εταιρεία του για 580 εκατ. δολάρια και γύρισε στην Ελλάδα

    12 shares
    Share 5 Tweet 3
  • Pitch Deck: Οδηγός παρουσίασης της startup σας σε επενδυτές

    189 shares
    Share 76 Tweet 47
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

Το Insider's IQ χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την πλοήγησή σας.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ