Τέσσερα νεότευκτα δεξαμενόπλοια τύπου VLCC. τα οποία κατασκευάστηκαν στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries στη Νότιο Κορέα, θα προσθέσει στο στόλο της η Latsco Shipping Ltd μέσα στο 2022, σηματοδοτώντας την επιστροφή της στον τομέα των πολύ μεγάλων δεξαμενόπλοιων. Η κατασκευή των VLCCs ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2021.
Η τελετή ονοματοδοσίας των δύο πρώτων πλοίων, “ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΤΣΗΣ” και “ΕΡΙΕΤΤΑ ΛΑΤΣΗ”, έγινε την περασμένη Δευτέρα, 30 Μαΐου στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries με αναδόχους την Πρέσβη της Ελλάδας στη Δημοκρατία της Κορέας, κυρία Αικατερίνη Λούπα και την κυρία Han, σύζυγο του CEO του ναυπηγείου. Τα άλλα δύο θα έχουν παραδοθεί μέχρι τον Οκτώβριο φέτος. Όλα θα είναι υπό ελληνική σημαία.
Τα δεξαμενόπλοια “ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΤΣΗΣ” και “ΕΡΙΕΤΤΑ ΛΑΤΣΗ” έχουν μήκος 330 μέτρα και πλάτος 60 μέτρα. Η μεταφορική τους ικανότητα είναι 341.000 m3. Οι προδιαγραφές συμμορφώνονται με τους πλέον αυστηρούς περιβαλλοντικούς κανονισμούς και διαθέτουν συστήματα τελευταίας τεχνολογίας, με γνώμονα την μέγιστη προστασία του περιβάλλοντος και την βέλτιστη εξοικονόμηση ενέργειας. Η δυνατότητα παρακολούθησης της λειτουργίας των συστημάτων του πλοίου εκ του μακρόθεν, από το γραφείο, σε συνδυασμό με τη διαρκή αξιολόγηση της συνολικής κατάστασης και επιχειρησιακής ετοιμότητας, μέσω ψηφιακού εξοπλισμού και τεχνολογίας τηλεμετρίας υψηλής ακρίβειας, ενισχύει περαιτέρω την βέλτιστη ενεργειακή διαχείριση και προστασία του περιβάλλοντος.
Με την προσθήκη των τεσσάρων νέων VLCC’s δεξαμενοπλοίων και την ολοκλήρωση του ναυπηγικού προγράμματος για το 2022, ο συνολικός στόλος της Latsco αυξάνεται σε 39 πλοία, έναντι των 11 που κατείχε προ εννέα ετών, όταν ο κ. Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης ανέλαβε την διεύθυνσή της. Εξ αυτών, τα 11 είναι δεξαμενόπλοια τύπου MR, τα 5 είναι δεξαμενόπλοια LR2, 9 είναι LPG και 2 είναι LNG.
Πηγή: capital.gr