Η Nestlé USA ανακοίνωσε ότι εξαγόρασε την Freshly για $1,5 δις: Συγκεκριμμένα, πλήρωσε $950 εκατομμύρια συν $550 εκατομμύρια για πιθανά earnouts βάσει μελλοντικής ανάπτυξης.
Η Freshly είναι μία startup με έδρα στη Νέα Υόρκη, η οποία ιδρύθηκε το 2015 και προσφέρει υγιεινά γεύματα μέσω delivery κατά εβδομαδιαίες παραγγελίες. Ο πελάτης παραλαμβάνει το γεύμα του, το βάζει στον φούρνο μικροκυμάτων ή σε ένα συμβατικό φούρνο και σε λίγα λεπτά έχει φρέσκο και υγιεινό φαγητό χωρίς να χάνει χρόνο στο μαγείρεμα. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου της Nestlé, η Freshly παραδίδει πάνω από 1.000.000 γεύματα την εβδομάδα σε 48 πολιτείες των ΗΠΑ, με προβλεπόμενες πωλήσεις $430 εκατομμυρίων για το 2020.
Η startup συγκέντρωσε συνολικά $107 εκατομμύρια από επενδυτές, μεταξύ των οποίων η Highland Capital Partners, η White Star Capital, η Insight Venture Partners και η Nestlé – με την τελευταία να ηγείται του Series C το 2017.
“Οι καταναλωτές ασπάζονται το ecommerce και τρώνε στο σπίτι περισσότερο από ποτέ,” δήλωσε ο Πρόεδρος και CEO της Nestlé USA, Steve Presley. “Αποτελεί εξέλιξη που επέφερε η πανδημία, αλλά που θα διατηρηθεί μακροπρόθεσμα. Η Freshly είναι μία πρωτοποριακή, ραγδαία αναπτυσσόμενη food-tech startup, και η προσθήκη της στο portfolio μας επιταχύνει την ικανότητά μας να κεφαλαιοποιήσουμε τη νέα πραγματικότητα στην αγορά τροφίμων της Αμερικής.”
Σε ανακοίνωσή της προς τους πελάτες της, η Freshly δήλωσε ότι ως αποτέλεσμα της εξαγοράς, η εταιρία σχεδιάζει να τριπλασιάσει τον αριθμό των γευμάτων που προσφέρονται στο εβδομαδιαίο μενού. Πέρα από αυτό, όμως, ο συνιδρυτής και CEO της Freshly, Michael Wystrach, επεσήμανε ότι δεν θα υπάρξουν δραματικές αλλαγές:
“Σας διαβεβαιώνουμε ότι τα γεύματά μας, ο τιμοκατάλογος και η συνδρομή θα παραμείνουν όπως τα γνωρίζετε. Η Freshly θα συνεχίσει να λειτουργεί ως ανεξάρτητη επιχείρηση για να εκπληρώσει την βασική αποστολή της να προσφέρει εύκολες, θρεπτικές και νόστιμες λύσεις διατροφής. Η στήριξη της Nestlé θα ανοίξει νέες πόρτες για πιο φρέσκα φαγητά και πιο γρήγορη διανομή στα σπίτια σας. Θα συνεχίσουμε να τηρούμε τις αυστηρές προδιαγραφές μας και να έχουμε τον απόλυτο έλεγχο των προϊόντων μας. Τα γεύματά μας δεν θα αλλάξουν, και δεν υπάρχουν σχέδια αλλαγής των υλικών μας ή ενσωμάτωσης των προϊόντων της Nestlé στα γεύματα της Freshly. Ωστόσο, νιώθουμε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι για τις πιθανές μελλοντικές ευκαιρίες που μας δίνονται.”