Η Honda επενδύει 58 δισ. ευρώ σε EV οχήματα και σε συνεργασίες με Startups

Η Honda παρουσίασε τον επιχειρηματικό της μετασχηματισμό για το μέλλον στην ηλεκτροκίνηση.

Η Honda προχωρά σε νέες πρωτοβουλίες στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων για να υλοποιήσει την ελεύθερη κινητικότητα, επιδιώκοντας “μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα”.

Ισχυροποίηση των υφιστάμενων επιχειρήσεων

Τα τελευταία χρόνια, η Honda έχει αναπτύξει διάφορες πρωτοβουλίες προς την κατεύθυνση “ισχυροποίησης των υφιστάμενων δραστηριοτήτων της” και “προετοιμασίας για νέα ανάπτυξη” και οι πρωτοβουλίες αυτές έχουν αρχίσει να δείχνουν θετικά αποτελέσματα στους τομείς των προϊόντων, των επιχειρήσεων και των νέων τεχνολογιών.

Η Honda θα συνεχίσει να επιταχύνει τις προσπάθειές της για τη δημιουργία πόρων ενισχύοντας τις υφιστάμενες επιχειρήσεις της και επενδύοντας αυτούς τους πόρους στην ηλεκτροκίνηση και την προετοιμασία για νέα ανάπτυξη.

Η προσέγγιση Honda

Ως ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μονάδων ισχύος στον κόσμο με ετήσιες πωλήσεις περίπου 30 εκατ. προϊόντων κινητικότητας, συμπεριλαμβανομένων μοτοσυκλετών, αυτοκινήτων, προϊόντων ηλεκτρικής ενέργειας, εξωλέμβιων μηχανών και αεροσκαφών, η Honda στοχεύει να επιτύχει ανθρακική ουδετερότητα για όλα τα προϊόντα και τις εταιρικές δραστηριότητες στις οποίες συμμετέχει μέχρι το 2050, προσπαθώντας να εξαλείψει τις εκπομπές άνθρακα από τις πηγές ενέργειας σε μία ευρεία ποικιλία προϊόντων. Για το σκοπό αυτό, η Honda πιστεύει ότι είναι απαραίτητη μία πολύπλευρη και πολυδιάστατη προσέγγιση, και όχι απλά η αντικατάσταση των κινητήρων με μπαταρίες.

Συμπεριλαμβανομένης της χρήσης των ανταλλάξιμων μπαταριών και του υδρογόνου καθώς και του εξηλεκτρισμού των αυτοκινήτων, η Honda θα προσφέρει ποικίλες λύσεις για όλα της τα προϊόντα κινητικότητας ανάλογα με τον τρόπο που οι πελάτες χρησιμοποιούν τα προϊόντα σε διάφορες χώρες και περιοχές. Επιπλέον, με τη συνδεδεμένη πλατφόρμα που συνδέει όλα αυτά τα στοιχεία, η Honda θα αναβαθμίσει την άνεση και την απόδοση της κοινωνίας συνολικά.

Οργανωτικές αλλαγές που έγιναν για την ενίσχυση του τομέα ηλεκτροκίνησης

Στο παρελθόν, η δομή της Honda ήταν διαμορφωμένη με βάση τα προϊόντα, δηλαδή τις μοτοσυκλέτες, τα αυτοκίνητα και τα προϊόντα ηλεκτρικής ενέργειας. Ωστόσο, ξεκινώντας από το τρέχον οικονομικό έτος, οι τομείς της τεχνολογίας που θα αποτελέσουν τον πυρήνα της μελλοντικής ανταγωνιστικότητας της Honda έχουν μετακινηθεί από τους αντίστοιχους προϊοντικούς επιχειρηματικούς οργανισμούς και έχουν συνδυαστεί στο πλαίσιο του νεοσύστατου Business Development Operations.

Τέτοιοι βασικοί τομείς είναι: εξηλεκτρισμένα προϊόντα και υπηρεσίες, μπαταρίες, ενέργεια, Mobile Power Pack, υδρογόνο και λογισμικό/συνδεδεμένες τεχνολογίες που συνδέουν όλους τους βασικούς τομείς. Με αυτή την αλλαγή, η Honda θα επιταχύνει την ταχύτητα με την οποία μπορεί να κινηθεί και θα αυξήσει την επίδραση της διατομεακής συνέργειας μεταξύ των προϊόντων της.

Πρωτοβουλίες για τον τομέα ηλεκτροκίνησης οχημάτων: Στρατηγική προμήθειας μπαταριών

Η βασική πρόκληση στην εποχή των ηλεκτρικών οχημάτων είναι η παγκόσμια προμήθεια μπαταριών. Η Honda υιοθετεί δύο βασικές προσεγγίσεις στη στρατηγική προμήθειας μπαταριών. Προς το παρόν, η Honda θα εξασφαλίσει σταθερή προμήθεια μπαταριών ιόντων λιθίου σε κάθε περιοχή ενισχύοντας τις εξωτερικές συνεργασίες της. Λεπτομερώς:

Από το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 2020, η Honda θα επιταχύνει περαιτέρω την ανεξάρτητη έρευνά της στις μπαταρίες επόμενης γενιάς. Για τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης που αυτή τη στιγμή είναι υπό εξέλιξη, η Honda αποφάσισε να δημιουργήσει μία πιλοτική γραμμή επενδύοντας περίπου 315 εκατομμύρια ευρώ, με στόχο να την καταστήσει λειτουργική την Άνοιξη του 2024Η Honda στοχεύει να υιοθετήσει την επόμενη γενιά μπαταριών της σε μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 2020.

Εισαγωγή μοντέλων EV

Από τώρα μέχρι το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 2020, η Honda θα παρουσιάσει προϊόντα προσαρμοσμένα στα χαρακτηριστικά της αγοράς κάθε περιοχής. Ειδικότερα:

Μετά το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 2020, θεωρώντας ότι μέχρι τότε θα έχει αυξηθεί η ζήτηση των EVs, η Honda θα αρχίσει να παρουσιάζει τα καλύτερα ηλεκτρικά οχήματα από παγκόσμια σκοπιά. Αναλυτικά:

Μέσω αυτών των πρωτοβουλιών, η Honda σχεδιάζει να κυκλοφορήσει 30 ηλεκτρικά μοντέλα σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2030, με μία πλήρη γκάμα από μικρά EV επαγγελματικής χρήσης μέχρι μοντέλα ναυαρχίδες, με προβλεπόμενο όγκο παραγωγής πάνω από 2 εκατομμύρια μονάδες ετησίως.

Παραγωγή EV

Σε ό,τι αφορά της δραστηριότητες παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα, η Honda σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα αποκλειστικό εργοστάσιο για EVs στο Guangzhou και την Wuhan. Η Honda προγραμματίζει παράλληλα τη λειτουργία μιας ειδικής γραμμής παραγωγής EV και στη Β. Αμερική.

Ενίσχυση των τομέων συνδεδεμένων/software τεχνολογιών 

Η Honda προσπαθεί να προσφέρει μεγαλύτερη αξία όχι μόνο με το καθένα από τα προϊόντα της, αλλά και όταν διάφορα προϊόντα Honda διασυνδέονται και πέραν των προϊοντικών πεδίων τους. Το κλειδί για την επίτευξη μιας τέτοιας διασύνδεσης είναι οι τεχνολογίες και τα πλαίσια, όπου η Honda τοποθετεί τα EV προϊόντα της ως “τερματικά” και συνδέει την ενέργεια και τις πληροφορίες που είναι αποθηκευμένες σε κάθε προϊόν με τους χρήστες τους και την κοινωνία.

Ως εκ τούτου, η Honda θα εργαστεί για τη δημιουργία μιας διατομεακής συνδεδεμένης πλατφόρμας, που θα δημιουργήσει νέα αξία για τους πελάτες της. Στους τομείς τεχνολογιών ηλεκτροκίνησης, συμπεριλαμβανομένων των μπαταριών, του λογισμικού και των συνδεδεμένων τεχνολογιών για την επιτάχυνση των προσπαθειών ανάπτυξης της, η Honda θα επιδιώξει να αυξήσει σημαντικά τις δυνατότητες εξέλιξης που θα περιλαμβάνουν την ενίσχυση στρατολόγησης προσωπικού εκτός της Honda. Επίσης, στους τομείς αυτούς, η Honda θα επιδιώξει ενεργά διαβιομηχανικές συνεργασίες και συμμαχίες καθώς και επενδύσεις σε Startups.

Επενδύσεις σε πόρους τα επόμενα 10 χρόνια και αξιοποίηση εξωτερικής χρηματοδότησης

Η Honda θα προϋπολογίσει περίπου 58 δισ. ευρώ για δαπάνες έρευνας και ανάπτυξης. Από όλους τους τομείς R&D, η Honda σχεδιάζει να επενδύσει περίπου 36 δισ. ευρώ στους τομείς της ηλεκτροκίνησης και του λογισμικού (Περίπου 25 δισ. ευρώ για δαπάνες R&D και περίπου 11 δισεκατομμύρια ευρώ για επενδύσεις). Συγκεκριμένα:

Πηγή: startupper.gr

Exit mobile version