Heineken: Αφρισαν… οι τιμές της μπύρας – Μειώθηκε η κατανάλωση και οι προβλέψεις για κέρδη

Οι καταναλωτές αγόρασαν λιγότερη μπύρα μετά την επιβολή μεγάλων αυξήσεων στις τιμές - Πέρυσι, η εταιρεία αύξησε τις τιμές κατά 14% και ήταν η μεγαλύτερη αύξηση της δεκαετίας τουλάχιστον

Μεγάλες αυξήσεις κοστολογικών επιβαρύνσεων αντιμετωπίζει ο χώρος της ζυθοποιίας (100% πάνω στις φιάλες, 40% στο αλουμίνιο), αποτέλεσμα να ανέβουν οι τιμές. Συνέπεια ήταν η πτώση στην κατανάλωσης μπύρας και οι προβλέψεις για μειωμένα κέρδη.

Η Heineken NV μείωσε τις προβλέψεις της για τα κέρδη της, καθώς οι καταναλωτές αγόρασαν λιγότερη μπύρα μετά την επιβολή σημαντικών αυξήσεων στις τιμές, ιδίως σε αγορές όπως το Βιετνάμ.

Τα λειτουργικά κέρδη υποχώρησαν κατά 22% σε προσαρμοσμένη βάση το πρώτο εξάμηνο, ανακοίνωσε τη Δευτέρα η ζυθοποιία με έδρα το Άμστερνταμ. Για το σύνολο του έτους, η Heineken προέβλεψε σταθερή έως μεσαία μονοψήφια αύξηση των λειτουργικών κερδών.

Η ζυθοποιία αγωνίζεται να μεταφέρει το υψηλό κόστος πρώτων υλών στους καταναλωτές χωρίς να τους οδηγήσει σε φθηνότερες μάρκες. Η Heineken είναι η πρώτη από τις μεγάλες παγκόσμιες ζυθοποιίες που αναφέρει τα αποτελέσματα πρώτου εξαμήνου και τα σχόλιά της μπορεί να δείχνουν δυσκολίες και για τους ανταγωνιστές Anheuser-Busch InBev και Carlsberg.

Προηγουμένως, η Heineken είχε προβλέψει μεσαία έως υψηλή μονοψήφια αύξηση των ετήσιων λειτουργικών κερδών. Η ολλανδική ζυθοποιία προβλέπει ότι ο πληθωρισμός του κόστους θα μειωθεί το επόμενο έτος, γεγονός που θα άρει την πίεση για αύξηση των τιμών.

Τα έσοδα αυξήθηκαν λιγότερο από το αναμενόμενο το πρώτο εξάμηνο και οι όγκοι μπύρας μειώθηκαν περισσότερο από το αναμενόμενο. Πέρυσι, η εταιρεία αύξησε τις τιμές κατά 14%  και ήταν η μεγαλύτερη αύξηση της 10ετίας τουλάχιστον.

Τα αποτελέσματα

 

Imerisia.gr

Exit mobile version