Σε μια εποχή κατά την οποία τα πάντα εξελίσσονται με αστραπιαία ταχύτητα, οι νέες τεχνολογίες και η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) δημιουργούν νέες απαιτήσεις για τα συστήματα ανθρωπίνου δυναμικού (HRMS). Η Helvia, ως μία από τις κορυφαίες εταιρείες παροχής λύσεων τεχνητής νοημοσύνης, αξιοποιεί το ΑΙ και προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση για τις ανάγκες των εργαζομένων και του τμήματος HR.
Η Helvia είναι μια remote-first ομάδα από researchers, engineers, και entrepreneurs, με agile κουλτούρα και decentralized γραφεία-hubs. Ιδρύθηκε το 2018 από τον Σταύρο Βάσσο και τον Δημήτρη Μπαλαούρα και κατάφερε μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα να ξεχωρίσει διεθνώς και να γίνει συνώνυμο της καινοτομίας, προσφέροντας προηγμένες λύσεις Conversational AI στην παγκόσμια αγορά. Οι λύσεις αυτές επικεντρώνονται σε τρεις βασικές εταιρικές λειτουργίες: Πωλήσεις, υποστήριξη πελατών και διαχείριση ανθρωπίνου δυναμικού.
Βασικός στόχος της Helvia είναι η διάθεση ολοκληρωμένων λύσεων «από το Α έως το Ω», συνδυάζοντας ψηφιακούς βοηθούς μαζί με έτοιμες εφαρμογές διαχείρισης: CRM για πελάτες, Live-chat για υποστήριξη, HRMS για υπαλλήλους
Η Helvia έχει καταφέρει να επεκτείνει τους ορίζοντές της και στις διεθνείς αγορές, καθώς δραστηριοποιείται ήδη στις ΗΠΑ μέσα από σημαντικές συνεργασίες. Συγκεκριμένα, συνεργάζεται με επιχείρηση της λίστας Fortune-500 που φέρνει την τεχνολογία Helvia Chatbricks σε περισσότερους από 87 enterprise οργανισμούς, αλλά και με μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παροχής HR λύσεων με πελατολόγιο πάνω από 100.000 επιχειρήσεις (SMEs) στις ΗΠΑ.
Ένας νέος ψηφιακός κόσμος
Τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία διαδραματίζει ολοένα και σημαντικότερο ρόλο στην καθημερινότητά μας. Η ψηφιακή επανάσταση και τα περιοριστικά μέτρα λόγω της πανδημίας είχαν ως αποτέλεσμα οι νέες τεχνολογίες να εισέλθουν δυναμικά και στον χώρο εργασίας. Το γεγονός αυτό έφερε πολλές αλλαγές στα συστήματα ανθρωπίνου δυναμικού (HRMS) και τις απαιτήσεις να αυξάνονται γεωμετρικά. Πλέον, όλο και περισσότερες εταιρικές διαδικασίες λειτουργούν μέσα στα «work chat» συστήματα επικοινωνίας, όπως το Microsoft Teams. Επίσης, η γρήγορη και αυτόματη self-serve εξυπηρέτηση θεωρείται αυτονόητη από τους εργαζομένους. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, στη μετά την πανδημία εποχή πάνω από το 40% του εργατικού δυναμικού παγκοσμίως είναι πλέον «χωρίς γραφείο». Κατά συνέπεια, η απόλυτη τάση της εποχής είναι το «σύστημα HR που εξαφανίζεται». Δηλαδή το σύστημα εκείνο που απλώς συνομιλούμε μαζί του χωρίς να χρειάζεται να συνδεθούμε σε αυτό πραγματικά. Αντί να αναζητήσουμε τα στοιχεία που μας ενδιαφέρουν ανάμεσα σε συνήθως πολλαπλές και ασύνδετες μεταξύ τους εφαρμογές, το μόνο που χρειάζεται να κάνουμε είναι να συνομιλήσουμε] με έναν ψηφιακό βοηθό (chatbot). Έτσι, η όλη διαδικασία γίνεται πιο άμεση και διαδραστική. Για παράδειγμα, σε περίπτωση που θέλουμε να μάθουμε το πόσες μέρες άδεια έχουμε, το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να ρωτήσουμε τον ψηφιακό βοηθό. Η απάντηση που θα λάβουμε μπορεί να μοιάζει κάπως έτσι: «Έχεις ακόμα 13 μέρες άδειας διαθέσιμες για το 2022. Θα ήθελες να δεις το ιστορικό σου;».
Η αποκάλυψη που λέγεται… Helvia
Η Helvia αφουγκράζεται τις ανάγκες της εποχής και αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής παρέχει τις πιο προηγμένες λύσεις στον τομέα του HR. Συγκεκριμένα, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης και της διάδρασης μέσα από ένα ψηφιακό βοηθό (chatbot), προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση για τις ανάγκες κάθε εργαζομένου του τμήματος HR. Ο ψηφιακός βοηθός HRwiz της εταιρείας είναι ένας μοναδικός «HR wizard», που είναι διαθέσιμος μέσα στα work chat συστήματα επικοινωνίας, όπως το Microsoft Teams. Κάθε εργαζόμενος έχει τη δυνατότητα να συνομιλήσει μαζί του, οποιαδήποτε ώρα και στιγμή χρειάζεται μια πληροφορία. Αφενός, λειτουργεί ως ένα Employee Handbook που συνομιλεί με τον εργαζόμενο, δίνοντας γρήγορες απαντήσεις στις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις, χωρίς να χρειάζεται να χάσει καθόλου χρόνο η ομάδα του HR. Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζει την απόλυτη ικανοποίηση των εργαζομένων. Επιπλέον, με τον HRwiz, το HRMS εξαφανίζεται. Πώς συμβαίνει αυτό; Ο HRwiz πλαισιώνεται από ένα lean και εύχρηστο HRMS, το οποίο έχει τις βασικές λειτουργίες που χρειάζεται ένας οργανισμός: Άδειες, Time-tracking, Ticketing, Inventory. Με αυτόν τον τρόπο ο εργαζόμενος μπορεί να μιλάει με τον HRwiz για όλες του τις ανάγκες και αυτός λειτουργεί ως μεσάζοντας για να διεκπεραιώσει άμεσα όλα του τα αιτήματα και τις εγκρίσεις!
O HRwiz είναι η φωνή του HR, κάνοντας την επικοινωνία μεταξύ εργαζομένων και διοίκησης πολύ πιο εύκολη και απλή, καθώς γίνεται αυτός το ένα και μοναδικό διαδραστικό κανάλι για κάθε εργαζόμενο. Εκτός από το να διαχειρίζεται αιτήματα, είναι σε θέση και να καταλαβαίνει τη διάθεση των εργαζομένων κάθε φορά. Επίσης, έχει τη δυνατότητα να συλλέξει πληροφορίες μέσα από τις δοκιμασμένες λύσεις για mood pulse, eNPS, και free-form feedback.
Με τη δύναμη των Analytics
Στην ουσία, ο HRrwiz παραδίδει τα Analytics στα χέρια του HR, καθώς είναι το δεξί χέρι της ομάδας. Τα συγκεντρωτικά δεδομένα που παρέχει, βοηθούν στην παρακολούθηση και τον σχεδιασμό της στρατηγικής, ενώ παράλληλα προσφέρουν ένα βέλτιστο employee experience.
Οι λύσεις που παρέχει η Helvia είναι έτσι σχεδιασμένες ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες κάθες επιχείρησης καθώς αυτή εξελίσσεται. Στο πλαίσιο αυτό, και κατανοώντας πόσο πολύτιμος είναι ο χρόνος για μια επιχείρηση, η Helvia φρόντισε ο HRrwiz να είναι έτοιμος για τις μικρές επιχειρήσεις (SMEs) σε μόλις 5 λεπτά. Η διαδικασία εγκατάστασήης του είναι ιδιαίτερα εύκολη και μπορεί να πραγματοποιηθεί από το επίσημο App Store της Microsoft για άμεση ενσωμάτωση στο Teams work chat. Η διαχείρισή του είναι και αυτή πολύ εύκολη και απλή. Χωρίς να χρειάζεται να έχει κανείς τεχνικές γνώσεις, χάρη στο built-in HRMS και τον βοηθό HRwiz, η προτεινόμενη λύση μπορεί να τεθεί άμεσα στην υπηρεσία για να εξυπηρετήσει οποιονδήποτε οργανισμό.
Επίσης, ο HRwiz διατίθεται μέσα από την σουίτα Chatbricks XM της Helvia, η οποία προσφέρει διασυνδέσεις με διαδεδομένα HR software. Έτσι δίνεται η δυνατότητα μιας προσαρμοσμένης εγκατάστασης με βάση τις ανάγκες του εκάστοτε οργανισμού. Ακολουθώντας τη λογική του «no-code», το Chatbricks ΧΜ επιτρέπει σε υπαλλήλους που δεν έχουν γνώσεις προγραμματισμού να δημιουργήσουν εξατομικευμένες εμπειρίες, δημιουργώντας παρέχοντας ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Πηγή: startupper.gr