Hopin: Η πανδημία ανέβασε την αξία της startup στα $2 δις

Η αγγλική startup Hopin έχει βιώσει τρομερή ανάπτυξη φέτος εν μέσω της αυξημένης ζήτησης για virtual events – και αυτό δεν θα μπορούσε να αφήσει τους επενδυτές αδιάφορους. Η εταιρία ανακοίνωσε ότι συγκέντρωσε $125 εκατομμύρια σε έναν επενδυτικό γύρο που ανεβάζει την αξία της εταιρίας σε πάνω από $2 δις. Πρόκειται για μία εντυπωσιακή αύξηση από την προηγούμενη αποτίμηση αξίας της ($350 εκατομμύρια), μόλις δύο χρόνια μετά το έτος ιδρύσεώς της.

Χάρη στο software της που επιτρέπει τηλεδιασκέψεις με εργαλεία για virtual ομιλίες και networking, η Hopin είδε την ανάπτυξή της να εκτοξεύεται λόγω της πανδημίας. Τους τελευταίους 8 μήνες ο αριθμός των εγγεγραμένων χρηστών της αυξήθηκε από 5.000 σε 3.500.000, και ο αριθμός των οργανισμών που διοργανώνουν events στην πλατφόρμα αυξήθηκε από 1.800 σε 50.000. Μεταξύ των σημαντικότερων πελατών της είναι το NATO, ο ΟΗΕ, η Slack και η Salesforce, η οποία είναι και επενδύτρια στην εταιρία.

Η τρομερή ανάπτυξη της Hopin δεν θα μπορούσε να είχε περάσει απαρατήρητη από τους επενδυτές, οι οποίοι έχουν ρίξει $170 εκατομμύρια στην εταιρία από τον Φεβρουάριο. Η τελευταία χρηματοδότηση ήταν ένας Series B γύρος, του οποίου ηγήθηκαν οι IVP και Tiger Global, με συνεπενδυτές τους Coatue και DFJ Growth.

Οι τάσεις του “Μένουμε Σπίτι”

Η ανάπτυξη της Hopin αντηχεί τις διάφορες τάσεις στην τεχνολογία που έχουν προκληθεί από  την πανδημία και το “Μένουμε Σπίτι”. Οι πλατφόρμες τηλεδιασκέψεων, όπως είναι το Zoom και το Microsoft Teams, έχουν αυξήσει τους χρήστες τους κατά απίστευτα ποσοστά μετά την επιβολή των lockdowns σε όλον τον κόσμο. Για το Hopin, αυτή η απότομη ανάπτυξη μεταφράζεται σε ετήσιο εισόδημα $20 εκατομμυρίων.

Αρκετοί επενδυτές αμφισβητούν το πόσο θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται όλες αυτές οι τάσεις που σχετίζονται με την πανδημία από τη στιγμή που θα ανακαλυφθεί εμβόλιο. Τη Δευτέρα, για παράδειγμα, οι τιμές μετοχών του Zoom και του Netflix έπεσαν κατακόρυφα μετά την ανακοίνωση της Pfizer σχετικά με το εμβόλιό της.

Ωστόσο, ο ιδρυτής και CEO της Hopin, Johnny Boufarhat, δηλώνει ότι η εταιρία είναι έτοιμη για ευρύτερη επαναλειτουργία των οικονομιών, και ισχυρίζεται ότι ο πρώτος συνδρομητής της πλατφόρμας τους ήθελε να την χρησιμοποιήσει ως “υβριδική” υπηρεσία που θα λειτουργούσε ταυτόχρονα με τα δια ζώσης events.

“Αν μπορούσαμε να μετατρέψουμε την Hopin σε ανώνυμη εταιρία, θα επενδύαμε στην καινοτομία,” αναφέρει ο κ. Boufarhat, αφήνοντας να εννοηθεί και το ενδιαφέρον της εταιρίας να εισαχθεί στο χρηματιστήριο. “Επενδύουμε αρκετά σε υβριδικά events για να δημιουργήσουμε μια κανούρια εμπειρία για τους ανθρώπους.”

Με τα επιπλέον $125 εκατομμύρια στον προϋπολογισμό της, η Hopin σχεδιάζει να αυξήσει το ανθρώπινο δυναμικό της και να επενδύσει σε νέα χαρακτηριστικά στο προϊόν της. Από 8 υπαλλήλους που είχε τον Μάρτιο, η εταιρία σήμερα έχει 190 και σχεδιάζει να προσλάβει άλλους 150 μέχρι το τέλος του 2020. Επίσης, λανσάρει το “Explore” – ένα marketplace που θα επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν αναζήτηση events.

Exit mobile version