Η Hygraph σήκωσε 27,6 εκατ. ευρώ για την επόμενης γενιάς πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου της

Το περιεχόμενο είναι μια αναπτυσσόμενη αγορά, που αφορά οργανισμούς όλων των μεγεθών, αγορών και γενεών. Στον σημερινό κόσμο, η έμφαση δίνεται στη δημιουργία συνδετικών ψηφιακών εμπειριών. Για τους δημιουργούς, αυτό σημαίνει μεταπήδηση μεταξύ διαφορετικών πηγών και συσκευών περιεχομένου και παρακολούθηση του περιεχομένου σε διάφορες πλατφόρμες – όλα αυτά απαιτούν πολύ χρόνο, χρήμα και πόρους.

 

Η Hypgraph, που ιδρύθηκε το 2017, έχει ως στόχο να ενισχύσει μια νέα προσέγγιση στη διαχείριση περιεχομένου, η οποία επιτρέπει στους δημιουργούς να παράγουν περιεχόμενο σε κλίμακα. Η startup μόλις έκλεισε τον γύρο χρηματοδότησης Series B με πάνω από 27 εκατομμύρια ευρώ (30 εκατομμύρια δολάρια).

 

Επικεφαλής της χρηματοδότησης ήταν η One Peak. Συμμετείχαν επίσης ο υφιστάμενος επενδυτής OpenOcean, μαζί με την Peak, η SquareOne και ο νέος επιχειρηματικός άγγελος, Boris Lokschin (συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Spryker Systems).

 

Η άνοδος της δημιουργίας περιεχομένου ήταν μια συναρπαστική τάση που παρακολουθήσαμε την τελευταία δεκαετία και είναι μια αγορά που εξελίσσεται συνεχώς. Με την ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τις μεταβαλλόμενες συνήθειες και προτιμήσεις κατανάλωσης περιεχομένου, η ανάπτυξη περιεχομένου απαιτεί επίσης σχεδόν συνεχή επανεξέταση και φαντασία.

 

Πριν από μια δεκαετία, είδαμε την άνοδο του headless CMS, επιτρέποντας τη διανομή περιεχομένου ανεξαρτήτως πλατφόρμας μέσω API. Ωστόσο, με την εμφάνιση της σύνθετης αρχιτεκτονικής, οι οργανισμοί βρέθηκαν στην ανάγκη να κατασκευάσουν και να διαχειριστούν προσαρμοσμένο ενδιάμεσο λογισμικό για να συνδεθούν με άλλες υπάρχουσες πηγές περιεχομένου παράλληλα με το headless CMS τους.

 

Σε αυτό το σημείο έρχεται η Hygraph. Η νεοσύστατη εταιρεία με έδρα το Βερολίνο έχει αναπτύξει μια λύση προσαρμοσμένη σε αυτή τη νέα γενιά απαιτήσεων διαχείρισης περιεχομένου.

 

Η πλατφόρμα περιεχομένου της Hygraph έχει ως στόχο να επιτρέψει στους οργανισμούς να καινοτομούν ταχύτερα και με χαμηλότερο κόστος. Τους δίνει τη δυνατότητα να δημιουργούν εφαρμογές πλούσιες σε περιεχόμενο, να διαχειρίζονται μεγάλους καταλόγους προϊόντων και να ελέγχουν τα εσωτερικά συστήματα διαχείρισης γνώσης. Αντικαθιστώντας την ανάπτυξη ενδιάμεσου λογισμικού, η Hygraph επιτρέπει στους οργανισμούς να συνδέουν απομονωμένο περιεχόμενο που βρίσκεται σε ολόκληρη τη στοίβα λογισμικού τους, μέσω ενός ενιαίου API.

 

Αυτή η προσέγγιση επιτρέπει στις ομάδες προϊόντων να συνθέτουν υπηρεσίες έως και δέκα φορές ταχύτερα από τις τρέχουσες μεθόδους.

 

Η καινοτόμος εταιρεία συνεργάζεται σήμερα με περισσότερες από 400 εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων εμπορικών σημάτων όπως η Dr. Oetker, η Shure, η Samsung, η Philips και η Ashley Furniture.

 

Με αυτή τη νέα χρηματοδότηση, η ομάδα σχεδιάζει να υπερφορτώσει την ανάπτυξη της πλατφόρμας και να επεκτείνει τα σχέδια προώθησης στην αγορά, με έμφαση στη Βόρεια Αμερική.

Exit mobile version