Τη διάθεση -μέσω της καινοτόμου πλατφόρμας της- του ACI (Automated Commerce Insights), ενός αυτοματοποιημένου εργαλείου παρακολούθησης, ανακοινώνει η Keyvoto, μία από τις πλέον καινοτόμες ελληνικές startups στο χώρο του retail tech. Το ACI απαντά σε βασικά ζητήματα, όσον αφορά τα online κανάλια διάθεσης για τα brands και τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου των τιμών, της διαθεσιμότητας, της επίβλεψης της θέσης στο ψηφιακό «ράφι», συχνών ενημερώσεων και παροχής αναλύσεων για βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας των δράσεών τους.
Το ACI αξιοποιεί λύσεις τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) και προσφέρει μία σειρά από μοναδικά χαρακτηριστικά, που βοηθούν brands και εταιρείες λιανικής να αυτοματοποιήσουν κρίσιμης σημασίας διαδικασίες και να γίνουν περισσότερο ανταγωνιστικές και παραγωγικές. «Το ACI αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο παρακολούθησης και ανάλυσης, που ενισχύει την ανταγωνιστικότητα και ακρίβεια στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και βοηθά στη λήψη ενημερωμένων και στρατηγικών αποφάσεων από brands και retailers», αναφέρει ο Γιώργος Παπαδημητρίου, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Keyvoto.
Στα βασικά χαρακτηριστικά του ACI περιλαμβάνονται:
• Έλεγχος Τιμών: Το ACI επιτρέπει στα brands και στους retailers να παρακολουθούν τις τιμές τόσο των δικών τους προϊόντων, όσο και των ανταγωνιστών τους, σε όσα ηλεκτρονικά καταστήματα επιθυμούν, βοηθώντας τους να αυξομειώνουν τις τιμές τους ή να δημιουργούν προσφορές, όταν κρίνεται απαραίτητο.
• Παρακολούθηση Διαθεσιμότητας: Το ACI προσφέρει τη δυνατότητα παρακολούθησης της διαθεσιμότητας των προϊόντων ενός brand σε διάφορους retailers. Αυτό είναι χρήσιμο για να διασφαλιστεί ότι τα προϊόντα είναι διαθέσιμα για την αγορά από τους καταναλωτές, καθώς και να γνωστοποιείται έγκαιρα όπου υπάρχει μεγάλο απόθεμα.
• Επίβλεψη της θέσης στο ψηφιακό «ράφι»: Το ACI ελέγχει τη θέση των προϊόντων στο ψηφιακό «ράφι». Αυτό προσφέρει τη δυνατότητα στα αρμόδια στελέχη ενός brand ή ενός προμηθευτή να ενημερώνονται καθημερινά για το πώς εμφανίζονται τα προϊόντα τους στα ηλεκτρονικά καταστήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
• Συχνή Ενημέρωση: Το σύστημα ελέγχει τα προϊόντα ανά τακτά χρονικά διαστήματα μέσα στην ημέρα και παρέχει καθημερινές αναφορές. Αυτό εξασφαλίζει ότι η επιχείρηση έχει συνεχή πρόσβαση σε δεδομένα που επιτρέπουν στα αρμόδια στελέχη να παρακολουθούν σε -σχεδόν- πραγματικό χρόνο τις εξελίξεις στην αγορά.
• Ανάλυση και Συστάσεις: Το ACI δεν παρέχει μόνο δεδομένα, αλλά και αναλύσεις. Αυτές οι αναλύσεις μπορούν να βοηθήσουν τα brands και τους retailers να λαμβάνουν αποφάσεις που βελτιώνουν την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα των δράσεών τους.
«Με το ACI κάνουμε ένα σημαντικό βήμα στην προσπάθειά μας να προσφέρουμε στις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου εργαλεία που θα τους επιτρέψουν να είναι περισσότερο παραγωγικές και να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις, χωρίς να χάνουν χρόνο σε διαδικασίες που μπορούν να αυτοματοποιηθούν», επισημαίνει ο Γιώργος Παπαδημητρίου, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Keyvoto.