Μία από τις μεγαλύτερες fintech startups του κόσμου, η σουηδική Klarna ξεκινάει μέσα στις επόμενες ημέρες την λειτουργία της στην ελληνική αγορά καθώς πρόσφατα άνοιξε τα νέα της γραφεία στην Αθήνα, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του startupper.gr.
Η διοίκηση της Klarna έχει προσλάβει ήδη προσωπικό, οι περισσότεροι εργαζόμενοι είναι Έλληνες που εργάζονταν στο εξωτερικό.
Η Startup έχει αναθέσει σε κορυφαία στελέχη της την επίβλεψη των διαδικασιών για την έναρξη της λειτουργίας της στην χώρα μας ενώ παράλληλα αναζητά εξειδικευμένο προσωπικό.
Στην επίσημη ιστοσελίδα της μετά την επιλογή Ελλάδα υπάρχει η εξής αναφορά: «Δεν είμαστε πολύ μακριά από το να ανοίξουμε τις πόρτες σε μια συναρπαστική νέα αγορά. Το άνοιγμα ενός γραφείου στην Αθήνα μας δίνει τη μεγάλη ευκαιρία να βρεθούμε κοντά στην αγορά της Νοτιοανατολικής Ευρώπης».
Σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν προηγηθεί συζητήσεις με μεγάλες αλυσίδες και επώνυμα καταστήματα στην Ελλάδα το τελευταίο δίμηνο, με απόλυτη εχεμύθεια.
Επίσης έβαλε ήδη την πρώτη αγγελία πρόσληψης προσωπικού στην Ελλάδα για μηχανικό λογισμικού!
Είναι χαρακτηριστικό πως υπάρχει πλέον επιλογή ελληνικά στην επίσημη ιστοσελίδα της, αλλά οι περισσότερες σελίδες δεν έχουν μεταφρασμένο ακόμα ολόκληρο το διαθέσιμο περιεχόμενο στα ελληνικά.
Έτσι σε ορισμένες σελίδες υπάρχουν κείμενα τόσο στα ελληνικά όσο και στα αγγλικά καθώς οι διαδικασίες προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς.
Η σουηδική fintech startup αποτιμάται περίπου στα 60 δισ. δολ.
Ειδικεύεται στις υπηρεσίες χρηματοδότησης αγορών με το λεγόμενο μοντέλο «buy now, pay later » (ή «BNPL»). Το μοντέλο “BNPL” δίνει την δυνατότητα στον καταναλωτή να αγοράσει προϊόντα με δόσεις απευθείας στο eshop ή το κατάστημα χωρίς πιστωτική κάρτα ή δάνεια από τράπεζα.
Στις επιχειρήσεις λιανικής (online και offline) δίνεται η δυνατότητα να προσφέρουν άτοκες δόσεις στους καταναλωτές με το ρίσκο αποπληρωμής από την Klarna, που αναλαμβάνει την διαδικασία.
Κατεβάζοντας την εφαρμογή της Klarna, έχετε την δυνατότητα να παρακολουθείτε τις παραδόσεις και να χειρίζεστε τις επιστροφές σας καθώς και να διαχειρίζεστε τις πληρωμές σας και να βλέπετε τις αγορές σας. Μάλιστα η εξυπηρέτηση πελατών πραγματοποιείται απευθείας μέσω του chat, χωρίς να χάνετε ποτέ κανένα μήνυμα ακόμα και αν αποχωρήσετε. Η υπηρεσία Customer Support είναι διαθέσιμη Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 π.μ. – 18:00 μ.μ.
Η υπηρεσία Klarna Checkout
Πρόκειται για ολοκληρωμένη λύση πληρωμής, με την οποία η Klarna χειρίζεται το ταμείο των συνεργαζόμενων καταστημάτων. Το Klarna Checkout περιλαμβάνει όλες τις μεθόδους πληρωμής της Klarna: όπως πληρωμή σε 3 δόσεις, επιτρέποντας στους πελάτες να μοιράζουν το κόστος των αγορών τους σε 3 άτοκες πληρωμές που χρεώνονται αυτόματα στη χρεωστική ή πιστωτική τους κάρτα κάθε 2 εβδομάδες. Κατά αυτόν τον τρόπο οι πελάτες μοιράζουν το κόστος των αγορών τους σε 3 άτοκες πληρωμές που χρεώνονται αυτόματα στη χρεωστική ή πιστωτική τους κάρτα κάθε 2 εβδομάδες.Η fintech ενημερώνει συνεχώς το checkout με βελτιώσεις και νέες λειτουργίες με στόχο την αύξηση των πωλήσεων και την απλούστευση της διαδικασίας για τις επιχειρήσεις και τους πελάτες. Ο χρήστης πάντα γνωρίζει πόσο θα χρεωθεί και πότε, μάλιστα η εταιρεία διασφαλίζει ότι ο πελάτης δεν θα κάνει καμία πληρωμή αν δεν παραλάβει αυτό που έχει παραγγείλει.
Η Klarna αποδεικνύει εμπράκτως τόσο στον σεβασμό της στους πελάτες, αφού στην στήλη «Βοήθεια» υπάρχουν αναλυτικές πληροφορίες για κάθε πρόβλημα που μπορεί να ανακύψει κατά την παράδοση μιας παραγγελία, όπως απάτες με phishing email ή προβλήματα με τον προσωπικό τους λογαριασμό. Αντίστοιχα, παρέχει υποστήριξη και στους συνεργάτες της, όπως σε θέματα αμφισβήτησης συναλλαγών και διαχείρισης επιστροφών.
Η τρέχουσα κατάσταση της ιστοσελίδας είναι ακόμα υπό κατασκευή, όμως σύντομα περιμένουμε την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας για το νέο επιχειρηματικό της άνοιγμα στην Ελλάδα. Οι επίσημες ανακοινώσεις θα γίνουν σύντομα – πιθανότατα την επόμενη εβδομάδα ή μέχρι το τέλος του μήνα.
Πηγή: startupper.gr