Κινούμενος από τη ζήτηση των Κινέζων millennials για συμπληρώματα βιταμινών και από την πεποίθησή τους ότι “τα εισαγόμενα προϊόντα είναι πάντα καλύτερα”, ο Derek Weng ίδρυσε τη LemonBox το 2018, μία startup που πουλάει συμπληρώματα διατροφής μέσω online καναλιών.
Η εταιρία πολύ σύντομα προσέλκυσε το ενδιαφέρον της Y Combinator, και μόλις την προηγούμενη εβδομάδα ανακοίνωσε την ολοκλήρωση ενός pre-A round $2,5 εκατομμυρίων με επικεφαλής την Panda Capital και την YC.
Η LemonBox προσπαθεί να διαφοροποιηθεί από τις άλλες εταιρίες εισαγωγών βάσει των χαμηλών τιμών της και της εξατομίκευσης των προϊόντων της. Η εταιρία σχεδίασε ένα lite app που βασίζεται στο WeChat, όπου οι χρήστες συμπληρώνουν ένα ερωτηματολόγιο που αφορά στην κατάσταση της υγείας τους και στη συνέχεια λαμβάνουν προτάσεις προϊόντων. Αντί να πουλάει τα προϊόντα της ανά συσκευασία, η εταιρία εξατομικεύει τις ανάγκες του κάθε χρήστη προσφέροντας καθημερινά πακέτα ενός “κοκτέιλ” συμπληρωμάτων.
Για τη LemonBox, η πώληση φτηνότερων βιταμινών είναι ένας τρόπος προσέλκυσης των καταναλωτών και συγκέντρωσης δεδομένων για την υγεία των Κινέζων millennials με στόχο τη διεύρυνση της γκάμας προϊόντων της.
Μεταξύ άλλων, με το νέο κεφάλαιο η LemonBox θα ανοίξει ένα δεύτερο κέντρο υλοποίησης των παραγγελιών στη ζώνη ελεύθερου εμπορίου της Σεντσέν (το πρώτο έχει έδρα στη Silicon Valley), για να σταθεροποίησει την αλυσίδα εφοδιασμού της μετά την αναστάτωση που έχει προκαλέσει ο Covid-19 στις διεθνείς πτήσεις και στο διασυνοριακό εμπόριο.
Στόχος της LemonBox είναι, επίσης, να λανσάρει μία web εκδοχή του WeChat store της, ταυτόχρονα με ένα κατάστημα στο Tmall marketplace του Alibaba.