Το LinkedIn λανσάρει έναν νέο τρόπο για την ενίσχυση της επισκεψιμότητας, με ένα νέο αυτοκόλλητο συνδέσμου που μπορείτε να προσθέσετε σε εικόνες στις αναρτήσεις σας στην πλατφόρμα.
Το νέο feature μοιάζει πολύ με το αντίστοιχο αυτοκόλλητο που είναι διαθέσιμο στο Instagram και στα Facebook Stories, παρέχοντας έναν απλό τρόπο για να προσθέσετε έναν ακόμη σύνδεσμο παραπομπής στις ενημερώσεις σας.
Η επιλογή αυτοκόλλητου συνδέσμου θα είναι διαθέσιμη στα εργαλεία δημιουργίας δημοσιεύσεων (μέσω ενός ειδικού εικονιδίου αλυσιδωτού συνδέσμου), αν και σε αυτό το στάδιο θα μπορείτε να προσθέσετε συνδέσμους μόνο μέσω της έκδοσης της εφαρμογής για κινητά.
Ωστόσο, όλοι οι χρήστες, είτε από επιτραπέζιες ή κινητές συσκευές, θα μπορούν να αλληλεπιδρούν με όλους τους συνδέσμους, οπότε όλα τα 850 εκατ. μέλη του LinkedIn θα μπορούν να τους πατούν όταν τους βλέπουν.
Είναι αρκετά περιορισμένη, όσον αφορά τις επιλογές χρωμάτων (δηλαδή δεν υπάρχουν), αλλά μπορείτε να προσθέσετε συνδέσμους τόσο σε αναρτήσεις βίντεο όσο και σε αναρτήσεις εικόνων, και μπορείτε επίσης να προσαρμόσετε το κείμενο που εμφανίζεται με βάση τον σύνδεσμο.
Το LinkedIn αναφέρει ότι το νέο αυτοκόλλητο συνδέσμου αναπτύσσεται σταδιακά, οπότε μπορεί να μην το έχετε ακόμη, αλλά θα φτάσει σύντομα.
Για να τα χρησιμοποιήσεις, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι:
1. Ανοίξτε το mobile app
2. Γράφετε μια τυπική ανάρτηση
3. Βρίσκετε το εικονίδιο κάτω στη μπάρα εργαλείων
4. Προσθέστε το σύνδεσμο με το κείμενο της επιλογής σας
Ακριβώς την ίδια διαδικασία μπορείτε να ακολουθήσετε τόσο στο προσωπικό σας προφίλ όσο και σε εταιρικά προφίλ.
Tip: Σημαντικό είναι να προσθέτετε κείμενο πάνω στο CTA.
Πηγή: startupper.gr