Απώλειες 175 δισ. δολαρίων έχουν υποστεί οι μετοχές των πολυτελών brand της Ευρώπης από το τέλος του Μαρτίου, με την LVMH να αποτελεί «βαρίδι» για τον κλάδο μετά από τα -χειρότερα των εκτιμήσεων- αποτελέσματα για τη χρήση του τρίτου οικονομικού τριμήνου που ανακοίνωσε την Τρίτη.
Ο γαλλικός οίκος ανακοίνωσε αύξηση των εσόδων του κατά 9% για το τρίτο τρίμηνο, κάτω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών και καθώς φαίνεται πως οι δαπάνες των καταναλωτών επηρεάζονται αρνητικά από την ανησυχία για την πορεία της οικονομίας και τις υψηλές τιμές λόγω του ενισχυμένου πληθωρισμού στην Ευρώπη.
Οι πωλήσεις στην Ασία, εξαιρουμένης της Ιαπωνίας, αυξήθηκαν κατά 11%, πολύ χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις και σε ένα σημάδι ότι η Κίνα μπορεί να χάνει τη δύναμή της. Η μόνη μονάδα που κατέγραψε πωλήσεις πάνω από τις προσδοκίες των αναλυτών ήταν η επιλεκτική λιανική πώληση, η οποία περιλαμβάνει την αλυσίδα καλλυντικών Sephora.
Η μετοχή της LVMH έφτασε να υποχωρεί έως και 6% στην αγορά της Γαλλίας το πρωί της Τετάρτης, συμπαρασύροντας και άλλους τίτλους του κλάδου, με τη μετοχή της Kering -ιδιοκτήτριας της Gucci– να πέφτει 3,2% και τη μετοχή της Hermes να σημειώνει απώλειες 3%, όπως μετέδωσε το Reuters.