Τα Starbucks πρόκειται να παρουσιάσουν την πρωτοβουλία web3, η οποία περιλαμβάνει NFTs με θέμα τον καφέ, στην εκδήλωση Investor Day τον επόμενο μήνα.
Η εταιρεία νωρίτερα φέτος ανακοίνωσε τα σχέδιά της να εισέλθει στον χώρο web3, σημειώνοντας ότι τα NFTs της δεν θα χρησιμεύουν απλώς ως ψηφιακά συλλεκτικά αντικείμενα, αλλά θα παρέχουν στους κατόχους τους πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο και άλλα προνόμια.
Εκείνη την περίοδο, τα Starbucks δεν έδωσαν πολλές λεπτομέρειες σχετικά με το πώς θα έμοιαζαν τα NFTs του, τα χαρακτηριστικά τους ή ακόμη και σε ποια αλυσίδα blockchain θα στηρίζονταν.
Το πιο πιθανό σχέδιο ήταν να είναι με βάση multichain ή chain-agnostic τεχνολογίας, υπονοώντας σχέδια που δεν είχαν ακόμη οριστικοποιηθεί.
Ο ιδρυτής και προσωρινός διευθύνων σύμβουλος των Starbucks, Howard Schultz, ο οποίος επέστρεψε στην εταιρεία τον Απρίλιο, προανήγγειλε την επικείμενη πρωτοβουλία web3, επισημαίνοντας: «Εργαζόμαστε πάνω σε μια πολύ συναρπαστική νέα ψηφιακή πρωτοβουλία που βασίζεται στην υπάρχουσα κορυφαία ψηφιακή πλατφόρμα μας με καινοτόμους νέους τρόπους, όλοι επικεντρωμένοι γύρω από τον καφέ και κυρίως την αφοσίωση, την οποία θα αποκαλύψουμε στην Ημέρα των Επενδυτών».
Η εταιρεία είχε ήδη ανακοινώσει τα σχέδιά της να διοργανώσει την Ημέρα Επενδυτών 2022 στο Σιάτλ στις 13 Σεπτεμβρίου 2022.
Ο Schultz συνέχισε: «Πιστεύουμε ότι αυτή η νέα ψηφιακή πρωτοβουλία στο web3 θα μας επιτρέψει να βασιστούμε στο τρέχον μοντέλο δέσμευσης του Starbucks Rewards με το ισχυρό κίνητρο «ξοδέψτε για να κερδίσετε αστέρια», ενώ παράλληλα θα εισαγάγουμε νέες μεθόδους συναισθηματικής δέσμευσης των πελατών, θα επεκτείνουμε την ψηφιακή μας κοινότητα στον ψηφιακός κόσμο και θα προσφέρουμε ένα ευρύτερο σύνολο ανταμοιβών, συμπεριλαμβανομένων μοναδικών εμπειριών που δεν μπορείτε να βρείτε πουθενά αλλού, ενσωματώνοντας το ψηφιακό οικοσύστημα του Starbucks Rewards με ψηφιακά συλλεκτικά αντικείμενα με το σήμα Starbucks ως ανταμοιβή και ως εμβληματικό στοιχείο της κοινότητας».
«Αυτό θα δημιουργήσει ένα εντελώς νέο σύνολο ψηφιακών δικτυακών υπηρεσιών που θα προσελκύσουν νέους πελάτες και θα είναι προσαυξητικές για τους υπάρχοντες πελάτες στα βασικά μας καταστήματα λιανικής πώλησης», επισήμανε κλείνοντας την δήλωση του.
Παρόλο που οι λεπτομέρειες δεν έχουν ακόμη διευκρινιστεί, η προσέγγιση εδώ ακούγεται δυνητικά ενδιαφέρουσα – τουλάχιστον σε σύγκριση με ορισμένα άλλα εταιρικά έργα NFT. Η εταιρεία δεν είχε διευκρινίσει προηγουμένως ότι τα NFTs θα συνδέονται άμεσα με το Starbucks Rewards.
Επί του παρόντος, οι πελάτες κερδίζουν αστέρια με αγορές στην εφαρμογή ή στα καταστήματα Starbucks, τα οποία μπορούν στη συνέχεια να μετατραπούν σε απτές ανταμοιβές – όπως δωρεάν ποτά.
Φαίνεται ότι τα νέα NFTs θα ενσωματωθούν τώρα με κάποιο τρόπο σε μέρος αυτού του προγράμματος επιβράβευσης.
Σε περίπτωση που οι πελάτες “κερδίζουν” τα συλλεκτικά αντικείμενα μέσω καθημερινών αγορών, ίσως, αυτό θα μπορούσε ενδεχομένως να εντάξει περισσότερους ανθρώπους στο οικοσύστημα web3. Αυτή είναι μία από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα ο χώρος, όπου οι αγορές ψηφιακής τέχνης και συλλεκτικών αντικειμένων συχνά έχουν υψηλό κόστος και σημαντικές χρεώσεις.
Επιπλέον, το ψηφιακό πρόγραμμα επιβράβευσης θα μπορούσε να δώσει στους πελάτες έναν λόγο να ενδιαφερθούν για τα NFTs, αν οι ανταμοιβές και οι λεγόμενες «μοναδικές» εμπειρίες καταλήξουν να είναι κάτι που αξίζει πραγματικά να κερδηθεί.
Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες ενδείξεις ότι οι καταναλωτές ενδιαφέρονται για ευκολότερους τρόπους εισόδου στο web3 οικοσύστημα.
Πηγή: startupper.gr