Τι είναι το Billys και γιατί Lamda Development και Genesis Ventures επένδυσαν σε αυτό

Μέχρι σήμερα για τους διαχειριστές και για τους ενοίκους πολυκατοικιών, η διευθέτηση θεμάτων κοινοχρήστων οφειλών και εργασιών συντήρησης αποτελεί ένα πολύπλοκο και χρονοβόρο ζήτημα, λέει στο Fortune Greece ο Πάνος Ρηνιώτης, ο 31 ετών CEO & Founder του Billys, μιας νέας ψηφιακής λύσης που επιδιώκει να εκσυγχρονίσει τη διαχείριση κτιρίων.

Αυτό τουλάχιστον αντιμετώπισε ο ίδιος όταν ως ένοικος μιας πολυκατοικίας έπρεπε να πληρώνει τα κοινόχρηστα στον διαχειριστή του με μετρητά την Κυριακή στις 8 το απόγευμα. Αυτό ήταν η αφορμή για να ξεκινήσει να ψάχνει λύση στο δικό του πρόβλημα, όμως στην πορεία, όπως λέει στο Fortune Greece, διαπίστωσε ότι δεν ήταν ο μόνος και ότι υπήρχαν αρκετά περισσότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ένοικοι μιας πολυκατοικίας. Έτσι γεννήθηκε η ιδέα για τη δημιουργία ενός εργαλείου που θα λύσει αυτά τα προβλήματα.

Πάνος Ρηνιώτης, CEO & Founder του Billys

Το Billys που δημιουργήθηκε το 2021 και ξεκίνησε το 2022, είναι ένα online εργαλείο που κάνει την αυτοδιαχείριση της πολυκατοικίας απλή, λέει ο κ. Ρηνιώτης. Στην ιδρυτική του ομάδα έχει συγκεντρώσει προβεβλημένα στελέχη που προέρχονται από τον χώρο της τεχνολογίας, των ακινήτων και του banking και έχουν εργαστεί σε εταιρείες όπως οι: Skroutz, McKinsey, Blueground, PwC και Goldman Sachs. Εκτός από τον CEO Πάνο Ρηνιώτη, σε κομβική θέση βρίσκονται οι: Τίνα Μπουλουγούρα, Chief Operations & Growth Officer, Ράνια Ντούλιου, Head of Product και Πέτρος Θεοχάρους, Chief Technology Officer.

Στη χρηματοδότηση συμμετέχουν η Genesis Ventures, η Lamda Development, καθώς και επενδυτικοί άγγελοι, από το χώρο της τεχνολογίας, των ακινήτων, των επενδύσεων και των ηλεκτρονικών πληρωμών.

Η εξόφληση γίνεται απευθείας μέσω κάρτας, τραπεζικής μεταφοράς ή μετρητών, ενώ το αποθεματικό ελέγχεται και παραμένει ασφαλές σε κοινό λογαριασμό. Σημειώνει ότι μέσω του Billys η διεξαγωγή των συνελεύσεων γίνεται ηλεκτρονικά, τα αρχεία διατηρούνται οργανωμένα ψηφιακά, ενώ δίδεται η δυνατότητα στους πελάτες της υπηρεσίας να επιλέξουν τεχνικούς συντήρησης. Επίσης, η συλλογή των απαιτήσεων γίνεται πιο άμεση, μέσω εξειδικευμένων νομικών συμβούλων και η διαδικασία διευκολύνεται μέσω αξιόπιστων προγραμμάτων ασφάλισης.

Όμως οι εν δυνάμει πελάτες του Billys, μόνο στην Ελλάδα, είναι 500.000 πολυκατοικίες που διαθέτουν πάνω από 3 διαμερίσματα. Σε ότι αφορά τα επόμενα βήματα, στον σχεδιασμό της ομάδας του Billys είναι να λανσάρει ένα marketplace για εύρεση υπηρεσιών, όπως ηλεκτρολόγο, συντηρητή καυστήρα, ασανσέρ, κηπουρό, πυροσβεστήρες, κ.λπ. Όμως το πιο σημαντικό ίσως milestone για το Billys και την ομάδα του είναι η έξοδος στο εξωτερικό με αγορές στόχους την Ισπανία, την Ιταλία και την Πολωνία, λέει ο κ. Ρηνιώτης.

Πηγή: fortunegreece.com

Exit mobile version