Η μεγαλύτερη πλατφόρμα εκμάθησης της Ινδίας, Unacademy, εξαγόρασε την Coursavy – μία startup προετοιμασίας για εξετάσεις – έναντι αγνώστου μέχρι στιγμής ποσού. Πρόκειται για την τέταρτη εξαγορά της Unacademy φέτος, στόχος της οποίας είναι η καθιέρωση της θέσης της στην αγορά προετοιμασίας για εξετάσεις εισαγωγής σε πολιτικές και δημόσιες υπηρεσίες.
Με πάνω από 1.000.000 Ινδούς να δίνουν τις εν λόγω εξετάσεις (CSE) κάθε χρόνο, η αγορά online προετοιμασίας αναμένεται να αυξηθεί κατά CAGR 39% μεταξύ του 2020 και 2024. “Όσο αναπτυσσόμαστε και ενισχύουμε τη θέση μας ως ηγέτες στην αγορά του test prep, η εξαγορά της Coursavy θα παίξει στρατηγικό ρόλο για τη Unacademy στην κατηγορία των εξετάσεων στον δημόσιο τομέα,” δήλωσε ο συνιδρυτής και CEO της εταιρίας, Gaurav Munjal.
Η Coursavy ιδρύθηκε το 2019 από τον πρώην υπάλληλο της Unacademy, Vimal Singh Rathore, και έχει πάνω από 70.000 χρήστες που προετοιμάζονται για τις εξετάσεις εισαγωγής σε δημόσιες υπηρεσίες μέσω online μαθημάτων στο YouTube και στην πλατφόρμα της.
Η Unacademy έχει στην πλατφόρμα της πάνω από 20.000 καθηγητές και 30.000.000 μαθητές. Όπως και άλλες εταιρίες online εκπαίδευσης, η Unacademy έχει παρουσιάσει τεράστια ανάπτυξη φέτος λόγω της πανδημίας και του επακόλουθου lockdown. Σύμφωνα, μάλιστα, με αναφορά του Bloomberg, η εταιρία τετραπλασίασε την βάση των επί πληρωμή συνδρομητών της από τον Φεβρουάριο και μετά.
Μέσα στο 2020 κατάφερε, επίσης, να κερδίσει την οικονομική στήριξη μεγάλων εταιριών – μεταξύ των οποίων η Facebook, η General Atlantic και η SoftBank. Στον τελευταίο επενδυτικό γύρο της με τη SoftBank, η Unacademy συγκέντρωσε $150 εκατομμύρια τριπλασιάζοντας την αποτίμησή της ($1,45 δις) σε λιγότερο από έξι μήνες.