H United Maritime Corporation ανακοίνωσε σήμερα τη συμφωνία αγοράς δύο Capesize πλοίων, του M/V Tradership και του M/V Goodship, από τη Seanergy Maritime Holdings Corp. (“Seanergy”) και την επιτυχή παράδοση του LR2 δεξαμενόπλοιου, M/T Minoansea, στους νέους του ιδιοκτήτες.
Το M/V Tradership κατασκευάστηκε στο ιαπωνικό ναυπηγείο Namura Shipbuilding Co. Ltd. το 2006, διαθέτει μεταφορική ικανότητα περίπου 176.925 dwt και είναι χρονοναυλωμένο μεγάλο Ευρωπαϊκό ναυλωτή με μέγιστη διάρκεια έως τον Οκτώβριο του 2023 και με ημερήσιο ναύλο συνδεδεμένο με τον δείκτη BCI. Το M/V Goodship κατασκευάστηκε στο ιαπωνικό ναυπηγείο Mitsui Engineering & Shipbuilding Co. Ltd. το 2005, διαθέτει μεταφορική ικανότητα περίπου 177.536 dwt και είναι χρονοναυλωμένο σε διεθνή ναυλωτή με μέγιστη διάρκεια έως τον Δεκέμβριο του 2023 και με ημερήσιο ναύλο συνδεδεμένο με τον δείκτη BCI. Η παράδοση των νέων πλοίων είναι άμεση και αναμένεται εντός του πρώτου τριμήνου του 2023.
Η συνολική αξία αγοράς ανέρχεται στα 36,25 εκατ. δολάρια.
Η United σύναψε συμφωνία με τον υφιστάμενο δανειστή του M/T Minoansea, κατά την οποία το υφιστάμενο δάνειο ύψους 15,2 εκατ. δολαρίων θα παραμείνει διαθέσιμο για τη χρηματοδότηση μέρους του κόστους απόκτησης του M/V Tradership και του M/V Goodship υπό τους ίδιους ουσιαστικά όρους.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε: «Ανακοινώσουμε τη συμφωνία απόκτηση δύο ποιοτικών Capesize πλοίων ξηρού φορτίου από την United. Η τιμή αγοράς των δύο πλοίων είναι ιδιαίτερα ελκυστική και θέτει τις βάσεις για υψηλή επενδυτική απόδοση, χωρίς αραίωση των υφιστάμενων μετόχων ή την αύξηση του δανεισμού μας. Επιπλέον, η απόκτηση των πλοίων από τη Seanergy δεν θα επηρεάσει τις υπάρχουσες χρονοναυλώσεις των πλοίων και η United δεν θα επιβαρυνθεί με τα συνήθη έξοδα που σχετίζονται με τις αγοραπωλησίες πλοίων.
«Σχετικά με την πώληση του M/T Minoansea, πιστεύουμε ότι η τιμή πώλησης που επιτεύχθηκε ήταν εξαιρετική, δεδομένης της ηλικίας του πλοίου και της επένδυσης που απαιτείτο για την συντήρηση και τον εκσυγχρονισμό του. Το πλοίο θα αντικατασταθεί με δύο ιαπωνικά Capesize πλοία υψηλής ποιότητας, σε άψογη τεχνική κατάσταση και εξοπλισμένα με ballast water treatment system.
«Δεδομένης της πρόσφατης διόρθωσης στις τιμές των μεγαλύτερων πλοίων χύδην ξηρού φορτίου, σε συνδυασμό με τα καλύτερα θεμελιώδη στοιχεία της αντίστοιχης αγοράς, θεωρούμε ότι η εν λόγω εξαγορά είναι σε πλήρη συμφωνία με τη στρατηγική μας για την επιδίωξη αντικυκλικών επενδύσεων.».
Πηγή: newmoney.gr