Thursday, February 2, 2023
Insider's IQ
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Insider's IQ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
No Result
View All Result
Insider's IQ
No Result
View All Result

Αυξημένο το ενδιαφέρον για ειδήσεις αλλά τα media περνούν κρίση

in DONTMISS, THEINSIDER, ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
0
Αυξημένο το ενδιαφέρον για ειδήσεις αλλά τα media περνούν κρίση
Στη διάρκεια της πανδημίας αυξήθηκε σημαντικά η κατανάλωση ειδήσεων και διαδόθηκαν αρκετά τα fake news. Τα ΜΜΕ περνούν όμως σοβαρή οικονομική κρίση, ενώ η παροχή συνδρομητικών υπηρεσιών ευνοεί λίγα και μεγάλα.

Το ξέσπασμα του κορονοϊού προκάλεσε σημαντική αύξηση της κατανάλωσης ειδήσεων, αλλά η οικονομική αναταραχή αναγκάζει τις επιχειρήσεις ειδήσεων να επιταχύνουν τη μετάβασή τους στην ψηφιακή εποχή, σύμφωνα με μελέτη του Ινστιτούτου Reuters.

Τα περιοριστικά μέτρα προκάλεσαν μια παγκόσμια αύξηση στην προβολή τηλεοπτικών και διαδικτυακών ειδήσεων, αν και οι ανησυχίες για παραπληροφόρηση παραμένουν υψηλές, με το Facebook και το WhatsApp να θεωρούνται τα κύρια κανάλια για τη διάδοση των λεγόμενων «fake news».

Η ευρύτερη εικόνα είναι ότι το ξέσπασμα επιταχύνει τις τάσεις που δημιουργεί η τεχνολογική επανάσταση, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης των smartphone, ανέφερε το Ινστιτούτο Reuters στην ετήσια έκθεση ψηφιακών ειδήσεων (www.digitalnewsreport.org). «Ο τίτλος είναι ότι βλέπουμε μια ταχεία μετάβαση σε ψηφιακά μέσα και κινητά μέσα και διάφορα είδη πλατφορμών», δήλωσε μιλώντας στο πρακτορείο Reuters, ο Rasmus Kleis Nielsen, διευθυντής του Ινστιτούτου Reuters.

«Αυτό συνοδεύεται από συνεχιζόμενη μείωση της εμπιστοσύνης στις ειδήσεις και αυξανόμενες ανησυχίες για παραπληροφόρηση, ιδίως στα social media και από ορισμένους πολιτικούς». Η μεγαλύτερη αύξηση της ανησυχίας για παραπληροφόρηση των μέσων ενημέρωσης εντοπίζεται στο Χονγκ Κονγκ – όπου οι αντικυβερνητικοί διαδηλωτές αντιτάχθηκαν στις προσπάθειες της Κίνας να ενισχύσει τον έλεγχο της πρώην βρετανικής αποικίας.

Η εικόνα ωστόσο στον κλάδο της πληροφόρησης παραμένει ζοφερή. Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης σε όλο τον κόσμο κόβουν προσωπικό για να αντιμετωπίσουν μια δραματική πτώση στα έσοδα από διαφημίσεις. Αλλά μια ακτίνα ελπίδας μπορεί να είναι ότι ένας αυξανόμενος αριθμός ανθρώπων είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για ειδήσεις στο διαδίκτυο, αν και αυτό μπορεί επίσης να αυξήσει την ανισότητα στην πληροφόρηση, καθώς πολλοί δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά δημοσιογραφία υψηλής ποιότητας.

Και έτσι μπορεί να μπούμε τελικά σε μία λογική ο «νικητής τα παίρνει όλα»: Περίπου οι μισοί από αυτούς που εγγράφονται σε οποιοδήποτε διαδικτυακό πακέτο στις Ηνωμένες Πολιτείες εγγράφονται στους New York Times ή στη Washington Post, σύμφωνα με το Reuters Institute. Μια παρόμοια τάση παρατηρείται στο Ηνωμένο Βασίλειο με τους Times ή την Telegraph. Και για όσους προβλέπουν την κυριαρχία των ειδήσεων βίντεο, το Ινστιτούτο Reuters διαπίστωσε ότι σε ορισμένες χώρες, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου, της Αυστραλίας, της Γαλλίας και της Νότιας Κορέας, άτομα κάτω των 35 ετών προτιμούσαν να διαβάζουν αντί να παρακολουθούν ειδήσεις στο διαδίκτυο.

ShareTweetShare

FOLLOW INSIDER'S IQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Η Beyondbmi συγκεντρώνει 525 χιλιάδες ευρώ για την κυκλοφορία μιας νέας πλατφόρμας για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας

    Η Beyondbmi συγκεντρώνει 525 χιλιάδες ευρώ για την κυκλοφορία μιας νέας πλατφόρμας για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας

    10 shares
    Share 4 Tweet 3
  • 36 εκατομμύρια ευρώ “σήκωσε” η startup εταιρεία ιατρικής τεχνολογίας Volta Medical

    6 shares
    Share 2 Tweet 2
  • Pitch Deck: Οδηγός παρουσίασης της startup σας σε επενδυτές

    140 shares
    Share 56 Tweet 35
  • Υπηρεσίες για Startups: Ο απόλυτος οδηγός για να φτάσετε και να παραμείνετε στην κορυφή

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Attica Bank: Προς νέο κεφαλαιακό πλάνο εν όψει της συμμετοχής της Thrivest Holdings

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
To insidersiq.gr είναι πηγή επιχειρηματικής και επενδυτικής αρθρογραφίας και ειδήσεων από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, ένα εργαλείο ανάπτυξης, ενημέρωσης και στρατηγικής για όσους το χρησιμοποιούν.

Follow us

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΑ

EY: “Μπαίνει μπροστά” για να γεφυρώσει χάσμα δεξιοτήτων

EY: “Μπαίνει μπροστά” για να γεφυρώσει χάσμα δεξιοτήτων

February 2, 2023
Ελληνικός τουρισμός: «Σημαδεύει» τα 20 δισ. ευρώ έσοδα το 2023

Ελληνικός τουρισμός: «Σημαδεύει» τα 20 δισ. ευρώ έσοδα το 2023

February 2, 2023
Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα: Έρχεται σύντομα η πλατφόρμα «Know your Customer»

Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα: Έρχεται σύντομα η πλατφόρμα «Know your Customer»

February 2, 2023
«Σε συμπληγάδες» η ανάπτυξη για το 49% των επιχειρήσεων – Τα εμπόδια

«Σε συμπληγάδες» η ανάπτυξη για το 49% των επιχειρήσεων – Τα εμπόδια

February 2, 2023
Ακρίβεια: Σε ποια προϊόντα η Ελλάδα κρατάει τα ηνία των αυξήσεων

Ακρίβεια: Σε ποια προϊόντα η Ελλάδα κρατάει τα ηνία των αυξήσεων

February 2, 2023

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ ΜΗΝΑ

  • Pitch Deck: Οδηγός παρουσίασης της startup σας σε επενδυτές

    Pitch Deck: Οδηγός παρουσίασης της startup σας σε επενδυτές

    140 shares
    Share 56 Tweet 35
  • Η Beyondbmi συγκεντρώνει 525 χιλιάδες ευρώ για την κυκλοφορία μιας νέας πλατφόρμας για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας

    10 shares
    Share 4 Tweet 3
  • IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    243 shares
    Share 97 Tweet 61
  • Οι καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες για το 2021

    748 shares
    Share 299 Tweet 187
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

Το Insider's IQ χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την πλοήγησή σας.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ