Sunday, June 4, 2023
Insider's IQ
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Insider's IQ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
No Result
View All Result
Insider's IQ
No Result
View All Result

Η πανδημία επιτάχυνε την ανάπτυξη του e-commerce έως 6 χρόνια

in SLIDER, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
0
Η πανδημία επιτάχυνε την ανάπτυξη του e-commerce έως 6 χρόνια

O COVID-19 έχει επιταχύνει μαζικά την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, σύμφωνα με μια έκθεση της Adobe. Οι συνολικές διαδικτυακές δαπάνες τον Μάιο έφτασαν τα 82,5 δισεκατομμύρια δολάρια, αύξηση 77% από έτος σε έτος.

«Σύμφωνα με τα δεδομένα μας, θα χρειαζόταν μεταξύ 4 και 6 ετών για να φτάσουμε στα επίπεδα που είδαμε τον Μάιο, εάν η ανάπτυξη συνεχιζόταν στα ίδια επίπεδα που ήταν τα τελευταία χρόνια», είπε ο διευθυντής Digital Insights της Adobe, Vivek Pandya.

«Συνήθως δεν περιμένουμε να δούμε αύξηση σε αυτό το επίπεδο, ανά πάσα στιγμή εκτός της περιόδου των Χριστουγεννιάτικων διακοπών.

Στο πλαίσιο αυτό, η περσινή περίοδος διακοπών κέρδισε 142,5 δισεκατομμύρια δολάρια από την 1η Νοεμβρίου έως τις 31 Δεκεμβρίου, και αυτή ήταν μια αύξηση κατά 13% από έτος σε έτος. «

Ευρήματα της έρευνας:

-Ηλεκτρονικό εμπόριο: αύξηση 52 δισεκατομμύρια δολάρια

-Mobile’s share οf e-commerce: αυξήθηκε από τον Ιανουάριο αλλά όχι πολύ, μόλις 10%

-BOPIS: αγορά online, παραλαβή στο κατάστημα αυξήθηκε κατά 195% τον Μάιο

-Ταξίδια: οι κρατήσεις πτήσεων τριπλασιάστηκαν από αρχές Απριλίου έως τέλη Μαΐου

Τα υψηλότερα ποσοστά ηλεκτρονικού εμπορίου και BOPIS αγορά online, παραλαβή στο κατάστημα μπορεί να είναι το νέο φυσιολογικό, υποδεικνύουν τα δεδομένα της Adobe.

«Βλέπουμε σημάδια ότι οι τάσεις αγορών στο διαδίκτυο που δημιουργούνται κατά τη διάρκεια της πανδημίας ενδέχεται να έχουν μόνιμη υιοθέτηση», δήλωσε σε δήλωσή του ο Taylor Schreiner, Διευθυντής της Adobe Digital Insights.

«Ενώ το BOPIS ήταν μια εξειδικευμένη επιλογή παράδοσης πριν από την πανδημία, γίνεται γρήγορα η μέθοδος επιλογής παράδοσης καθώς οι καταναλωτές εξοικειώνονται με την ευκολία και την εμπειρία.»

Ο ψηφιακός δείκτης οικονομίας της Adobe αναλύει πάνω από ένα τρισεκατομμύριο διαδικτυακές συναλλαγές σε 100 εκατομμύρια SKU προϊόντων, λέει η εταιρεία.

Αυτό που αγοράζουν οι άνθρωποι αλλάζει επίσης, ίσως επιστρέφοντας περισσότερο σε σχετικά φυσιολογικά πρότυπα κατανάλωσης.

Οι αγορές ηλεκτρονικών ειδών και ενδυμάτων αυξήθηκαν 11% και 12%, αντίστοιχα: εργαζόμαστε στο σπίτι, αλλά δεν έχουμε αγοράσει νέα ρούχα εδώ και καιρό.

Ωστόσο, οι τιμές αλλάζουν: οι τιμές των ειδών παντοπωλείου αυξήθηκαν κατά 4% τον Μάιο σε σύγκριση με το 2019.

«Παρά την ανάπτυξη σε ορισμένους τομείς, η αγοραστική δύναμη γίνεται πιο περιορισμένη καθώς αυξάνονται οι τιμές, ιδίως στα καθημερινά είδη παντοπωλείου», λέει η Pandya.

«Ένας στους τέσσερις καταναλωτές δηλώνει ότι είχε μια αρνητική εμπειρία να ψωνίζει στο διαδίκτυο, τους τελευταίους τρεις μήνες, υποδηλώνοντας ότι οι retailers έχουν την ευκαιρία να βελτιώσουν τις εμπειρίες τους στον ιστότοπο.»

Share18Tweet11Share3

FOLLOW INSIDER'S IQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Enterprise Greece: Χρονιά «ορόσημο» το 2022 για τις ελληνικές Startups

    Enterprise Greece: Χρονιά «ορόσημο» το 2022 για τις ελληνικές Startups

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Τι περιμένουν κορυφαίοι CEOs για την οικονομία των ΗΠΑ: «Ιστορικά δεν έχουμε ξαναδεί κάτι τέτοιο»

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Νέες επενδύσεις 300 εκατ. ευρώ για 5στερο τουρισμό σε προορισμούς – έκπληξη (pics)

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Agrotech: Η νέα εποχή του αγροτικού τομέα είναι εδώ

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Pitch Deck: Οδηγός παρουσίασης της startup σας σε επενδυτές

    168 shares
    Share 67 Tweet 42
To insidersiq.gr είναι πηγή επιχειρηματικής και επενδυτικής αρθρογραφίας και ειδήσεων από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, ένα εργαλείο ανάπτυξης, ενημέρωσης και στρατηγικής για όσους το χρησιμοποιούν.

Follow us

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΑ

Στη λίστα του Forbes με τις 100 πλουσιότερες αυτοδημιούργητες γυναίκες στις ΗΠΑ οι Rihanna, Taylor Swift και Beyoncé

Στη λίστα του Forbes με τις 100 πλουσιότερες αυτοδημιούργητες γυναίκες στις ΗΠΑ οι Rihanna, Taylor Swift και Beyoncé

June 4, 2023
Αυτά είναι τα επτά πιο μισητά brand names – Γιατί τα απορρίπτουν οι καταναλωτές

Αυτά είναι τα επτά πιο μισητά brand names – Γιατί τα απορρίπτουν οι καταναλωτές

June 4, 2023
Interamerican: Οι λόγοι που αποτελεί το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον

Interamerican: Οι λόγοι που αποτελεί το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον

June 4, 2023
Η κατανάλωση «κερδίζει» έδαφος για τον δείκτη οικονομικού κλίματος

Η κατανάλωση «κερδίζει» έδαφος για τον δείκτη οικονομικού κλίματος

June 4, 2023
Η Successeve συγκεντρώνει 1,8 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της διαχείρισης του κύκλου ζωής των πελατών

Η Successeve συγκεντρώνει 1,8 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της διαχείρισης του κύκλου ζωής των πελατών

June 3, 2023

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ ΜΗΝΑ

  • Ο κανονισμός MiCA (Markets in Crypto-Assets) και όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις

    Ο κανονισμός MiCA (Markets in Crypto-Assets) και όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις

    119 shares
    Share 48 Tweet 30
  • IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    270 shares
    Share 108 Tweet 68
  • Pitch Deck: Οδηγός παρουσίασης της startup σας σε επενδυτές

    168 shares
    Share 67 Tweet 42
  • Green Earth Impact Fund: Το νέο Fund που προωθεί τις «πράσινες» επενδύσεις προσφέροντας «ανάσα» στο περιβάλλον

    4 shares
    Share 2 Tweet 1
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

Το Insider's IQ χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την πλοήγησή σας.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ