Αγόρασε τώρα, πλήρωσε μετά: Η Scalapay φέρνει την επανάσταση στις πληρωμές

Η fintech startup Scalapay, εξασφάλισε αρχική χρηματοδότηση ύψους 48 εκατομμυρίων για την επέκταση της πλατφόρμα στην Ευρώπη. Η λειτουργία της υπηρεσία είναι απλή και βασίζεται στο μοντέλο “αγόρασε τώρα και πλήρωσε αργότερα” και σύμφωνα με τον συνιδρυτή της, Simone Mancini, η αγορά της Ευρώπης σε αυτόν τον τομέα είναι ακόμη υποανάπτυκτη για αυτό τον λόγο αποφάσισαν να ξεκινήσουν την λειτουργία τους σε αυτή.

Η λειτουργία της εφαρμογής είναι απλή, σπάει την διαδικασία πληρωμής σε 3 δόσεις, παρέχοντας μηδενικό επιτόκιο προσφέροντας ταυτόχρονα στον πωλητή της ασφάλεια της άμεσης πληρωμής. Με αυτό τον τρόπο έχουν πετύχει σύμφωνα με τον Mancini αύξηση 26% στο αριθμό των πελατών και 49% στην μέση αξία των αγορών τους.

Από το 2016 συνολικά 25 εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα του “αγόρασε τώρα και πλήρωσε αργότερα” έχουν εξασφαλίσει $1.7 δισεκατομμύρια σε χρηματοδότηση. Μάλιστα η εταιρία Affirm η οποία εισήχθη στο χρηματιστήριο μόλις τον περασμένο μήνα συγκέντρωσε $1.5 δισεκατομμύρια μόνη της. Σύμφωνα με την Τράπεζα της Αμερικής εφαρμογές όπως η Affirm,η Afterpay, η Klarna και η PayPal θα έχουν αναπτυχθεί 10 με 15 μέχρι το 2025, φτάνοντας συνολικά στα $650 δισεκατομμύρια με $1 τρισεκατομμύριο τον κύκλο εργασιών τους.

Αρχικά η υπηρεσία του “αγόρασε τώρα και πλήρωσε αργότερα” αναπτύχθηκε για μικρές αγορές αλλά έχει φτάσει πλέον να χρησιμοποιείται ευρέως ακόμη και για μεγαλύτερες αγορές. Μάλιστα φαίνεται ότι οι πελάτες απολαμβάνουν πολύ την χρήση αυτής της υπηρεσία και αναζητούν καταστήματα τα οποία είναι συμβεβλημένα κάτι που οδηγεί στην αύξηση των αγορών αλλά και των πελατών για τα συγκεκριμένα καταστήματα.

Η χρηματοδότηση που έλαβε η εταιρία θα αξιοποιηθεί για την επέκταση των υπηρεσιών της σε όλη την Ευρώπη συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας στοχεύοντας μάλιστα και σε συνεργασία με την Γερμανική εταιρία Raisin που δραστηριοποιείται στον ίδιο τομέα. Για τον λόγο αυτόν η εταιρία προχώρησε στην πρόσληψη 50 νέων μηχανικών για να χτίσουν την πλατφόρμα της  για την Αμερική, την Ευρώπη αλλά και την Αυστραλία.

Τέλος η Scalapay, η οποία συνεργάζεται ήδη με περισσότερους από 1.000 πωλητές στην Γαλλία, την Γερμανία και την Ιταλία έχει παρουσιάσει ανάπτυξη 300% το τελευταίο τετράμηνο και σύμφωνα με τους ιδρυτές της, γίνονται φιλόδοξα βήματα προς την επέκταση θέτοντας υψηλούς στόχος για την Γερμανία και την Γαλλία έχοντας ως γνώμονα την Ιταλία που αποτελεί πρότυπο για αυτές τις αγορές.

Exit mobile version