Saturday, May 10, 2025
Insider's IQ
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Insider's IQ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
No Result
View All Result
Insider's IQ
No Result
View All Result

Αυτά πρέπει πραγματικά να γνωρίζει μια μικρομεσαία επιχείρηση για το online marketing

in EDITORS, TOPNEWS, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
0
Αυτά πρέπει πραγματικά να γνωρίζει μια μικρομεσαία επιχείρηση για το online marketing

Σκέφτεστε να ιδρύσετε την δική σας επιχείρηση; Τότε, πιθανότατα θα αντιμετωπίσετε το βασικό πρόβλημα όλων των νέων επιχειρηματιών που επηρεάζει και τη βιωσιμότητα της νέας σας επιχείρησης: Το marketing. Για πολλούς, το marketing είναι μία εξαιρετικά περίπλοκη έννοια – δεν χρειάζεται να είναι, όμως, έτσι.

Στην πραγματικότητα, η έννοια του marketing είναι τόσο απλή όσο και μεθοδική, και βασίζεται σε έναν σημαντικό αντικειμενικό στόχο: Την καλλιέργεια σταθερών σχέσεων με την πελατεία σας μέσα από αποτελεσματική έρευνα και διαφήμιση.

Όσο εκπληκτικό κι αν είναι το προϊόν σας, δεν θα σας αποφέρει οικονομική ανάπτυξη αν δεν γίνει γνωστό στο αγοραστικό κοινό σας. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο, χρειάζεστε μία αποτελεσματική στρατηγική που θα συμβάλλει στην επίτευξη του στόχου σας και θα οδηγήσει στην κερδοφορία της επιχείρησής σας.

Δεν ξέρετε πώς να θέσετε τις βάσεις του σχεδίου marketing σας; Ας αναλύσουμε μαζί μερικούς σημαντικούς τομείς του online marketing, που θα σας δώσουν μία ισχυρή ώθηση στη στρατηγική marketing της επιχείρησής σας.

Αναζήτηση με βάση λέξεις-κλειδιά: Το μεγαλύτερο όπλο σας.

Η αναζήτηση με βάση λέξεις-κλειδιά είναι ο θεμέλιος λίθος ενός ισχυρού SEO (Search Engine Optimization). Πριν μπείτε στα “βαθιά”, θα πρέπει να κατανοήσετε την βάση αυτού του είδους αναζήτησης και να την χρησιμοποιείτε προς όφελός σας.

Πώς μπορείτε να εφαρμόσετε την αναζήτηση με βάση λέξεις-κλειδιά στη στρατηγική marketing σας; Με τους παρακάτω απλούς τρόπους:

  • Βρείτε δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά μέσω του Google Suggest.

Το Google Suggest είναι ένα εργαλείο της μηχανής αναζήτησης που κάνει πρόβλεψη λέξεων για την πληροφορία που πληκτρολογείτε. Αν, για παράδειγμα, πληκτρολογήσετε “Πώς να…”, το Google Suggest θα προσπαθήσει να προβλέψει τι θέλετε να ψάξετε. Από εκεί, μπορείτε να επιλέξετε τις λέξεις-κλειδιά που ταιριάζουν στον δικό τομέα αγοράς.

  • Χρησιμοποιείστε τις λέξεις-κλειδιά των ανταγωνιστών σας.

Η χρήση των λέξεων-κλειδιών των ανταγωνιστών σας θα σας βοηθήσει να κυριαρχήσετε στην αγορά, ιδιαίτερα αν εκείνοι έχουν υψηλότερη κατάταξη στην τοπική σας SERP (Search Engine Results Page – Σελίδα των Αποτελεσμάτων στη Μηχανή Αναζήτησης). Μπορείτε να πληκτρολογήσετε το URL της ιστοσελίδας του ανταγωνιστή σας στο Google Keyword Planner, ώστε να ελέγξετε τις λέξεις-κλειδιά του. Μπορείτε, επίσης, να αναζητήσετε θεματικές ιδέες γι’ αυτές τις λέξεις-κλειδιά μέσω του Ad Group Ideas.

  • Βρείτε τη χρυσή τομή.

Είναι σημαντικό να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στις λέξεις-κλειδιά που επιλέγετε. Αν είναι πολύ ανταγωνιστικές, μην περιμένετε να τύχετε υψηλής κατάταξης. Από την άλλη, αν επιλέξετε λέξεις-κλειδιά που δεν χρησιμοποιούνται στο διαδίκτυο, το μόνο που θα καταφέρετε θα είναι να χάσετε τον χρόνο σας. Προσπαθήσετε να βρείτε τη χρυσή τομή.

Το Marketing Περιεχομένου κινητοποιεί την επισκεψιμότητα στο site σας.

Μόλις εφαρμόσετε τη στρατηγική των λέξεων-κλειδιών σας, έχετε ουσιαστικά θέσει τη βάση για ενίσχυση της κατάταξης της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο. Αυτό σημαίνει ότι, αν η στρατηγική σας είναι σωστή, το site σας θα έχει υψηλή ορατότητα μέσα σε λίγους μήνες. Εκμεταλλευτείτε το επικεντρώνοντας την προσοχή σας στο σωστό Marketing Περιεχομένου, γιατί αυτό είναι που κινητοποιεί την επισκεψιμότητα στο site σας.

Αν θέλετε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που θα ενημερώνει και θα εμπνέει το αγοραστικό κοινό σας, ακολουθήστε τα παρακάτω σημαντικά tips:

  • Κάντε έρευνα. Ψάξτε ποιες λέξεις-κλειδιά είναι δημοφιλείς. Αν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές για τη δημιουργία πολύτιμου περιεχομένου για το κοινό σας, η Google θα σας ανταμείψει κατατάσσοντάς το ψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης.
  • Δημιουργήστε ενδιαφέρον περιεχόμενο. Μην ξεχνάτε ότι υπάρχουν χιλιάδες άλλες επιχειρήσεις όπως η δική σας. Φροντίστε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που θα είναι αρκετά ενδιαφέρον ώστε να μην μπουν οι πιθανοί πελάτες σας στον πειρασμό να κατευθυνθούν σε ανταγωνιστικό site.
  • Να είστε μοναδικοί. Αν θέλετε να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο περιεχόμενο, πρέπει να είστε μοναδικοί. Αυτό σημαίνει, να προσφέρετε στο κοινό σας πληροφορίες που δεν μπορούν να βρουν πουθενά αλλού. Μπορείτε εύκολα να δώσετε τη δική σας ερμηνεία σ’ ένα δημοφιλές θέμα αν αναζητήσετε μελέτες περίπτωσης και γνώμες ειδικών γι’ αυτό το θέμα.

Τα social media είναι το (κοινό) μυστικό της διαφημιστικής επιτυχίας.

Τα social media είναι μία τεράστια πλατφόρμα όπου μπορείτε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας, να αποκτήσετε πιθανούς πελάτες και να ενισχύσετε το online brand σας. Για την ακρίβεια, 90% όλων των marketers υποστηρίζουν ότι το social media marketing έχει τονώσει κατά πολύ την επαγγελματική τους εικόνα.

Πριν να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε τα social media για τη διαφημιστική επιτυχία σας, χρειάζεστε μία βιώσιμη στρατηγική:

  • Δημιουργήστε ένα πλάνο. Πολλές επιχειρήσεις κάνουν το λάθος να κάνουν social media marketing στα τυφλά, χωρίς καμία μορφή στρατηγικής. Για να αποφύγετε αυτήν την κοινή παγίδα, πιάστε χαρτί και στυλό και ετοιμάστε την στρατηγική σας για προώθηση του brand σας στα social media.
  • Επιλέξτε ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης για αρχή. Υπάρχουν πολλά social media, και καθένα έχει κάτι διαφορετικό να προσφέρει σε μία επιχείρηση. Για αρχή, όμως, επιλέξτε ένα – ανάλογα με τη φύση της επιχείρησής σας. Στην πορεία, μπορείτε να επεκταθείτε και σε άλλα social media αν το θεωρείτε χρήσιμο.
  • Στοχεύστε! Το αγοραστικό κοινό σας δεν είναι μία μάζα – και αν τους αντιμετωπίσετε έτσι, απλά θα χάσετε πολύτιμο χρόνο και χρήμα. Κάθε καταναλωτής έχει διαφορετικά ενδιαφέροντα, ανάγκες, στόχους και αγοραστικές συνήθειες. Αποφασίστε σε ποιο κοινό θέλετε να στοχεύσετε και κάντε το εύκολα μέσω του Facebook Ads.
Share18Tweet12Share3

FOLLOW INSIDER'S IQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    421 shares
    Share 168 Tweet 105
  • Fitch: Ισχυρή ανάπτυξη στην Ελλάδα τα επόμενα δύο χρόνια με ώθηση από το Ταμείο Ανάκαμψης

    9 shares
    Share 4 Tweet 2
  • Η ιταλική επιχείρηση κάθετης καλλιέργειας Planet Farms εξασφαλίζει 40 εκατ. δολάρια σε αποτίμηση 500 εκατ. δολαρίων

    6 shares
    Share 2 Tweet 2
  • Daily taste: «Μυρίζει» deal μετά τη μετατροπή της σε Α.Ε. – Τι έδειξε η έκθεση αποτίμησης

    16 shares
    Share 6 Tweet 4
  • Ψηφιακοί φοροφυγάδες: Πώς η ΑΑΔΕ έστησε το ελεγκτικό «σαφάρι» στα social media

    4 shares
    Share 2 Tweet 1
To insidersiq.gr είναι πηγή επιχειρηματικής και επενδυτικής αρθρογραφίας και ειδήσεων από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, ένα εργαλείο ανάπτυξης, ενημέρωσης και στρατηγικής για όσους το χρησιμοποιούν.

Follow us

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΑ

Η σουηδική νεοφυής επιχείρηση Exeger εξασφαλίζει δάνειο 35 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ για τις αυτοφορτιζόμενες κυψέλες Powerfoyle

Η σουηδική νεοφυής επιχείρηση Exeger εξασφαλίζει δάνειο 35 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ για τις αυτοφορτιζόμενες κυψέλες Powerfoyle

December 19, 2023
Eurostat: Μεγαλύτερη τελικά η πτώση του πληθωρισμού στην Ελλάδα – Στο 2,4% στην Ευρωζώνη τον Νοέμβριο

Eurostat: Μεγαλύτερη τελικά η πτώση του πληθωρισμού στην Ελλάδα – Στο 2,4% στην Ευρωζώνη τον Νοέμβριο

December 19, 2023
Βonus 10 εκατ. ευρώ στους μετόχους της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου

Βonus 10 εκατ. ευρώ στους μετόχους της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου

December 19, 2023
Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του Δ. Αθηναίων – Στα 180,55 εκατ. ευρώ το επενδυτικό πρόγραμμα του 2024

Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του Δ. Αθηναίων – Στα 180,55 εκατ. ευρώ το επενδυτικό πρόγραμμα του 2024

December 19, 2023
Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα μουδιάζει τις αγορές – Φόβοι για το παγκόσμιο εμπόριο – Δίνει «σήμα» το πετρέλαιο

Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα μουδιάζει τις αγορές – Φόβοι για το παγκόσμιο εμπόριο – Δίνει «σήμα» το πετρέλαιο

December 19, 2023

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ ΜΗΝΑ

  • IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    421 shares
    Share 168 Tweet 105
  • Η πλατφόρμα προμηθειών χονδρικής Qogita βγαίνει από τη μυστικότητα με 80 εκατ. ευρώ Series B

    46 shares
    Share 18 Tweet 12
  • Αγόρασε τώρα, πλήρωσε μετά: Η Scalapay φέρνει την επανάσταση στις πληρωμές

    149 shares
    Share 60 Tweet 37
  • 5 από τις καλύτερες ταινίες για επιχειρήσεις και startups που μπορείτε να παρακολουθήσετε στο Netflix

    88 shares
    Share 35 Tweet 22
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

Το Insider's IQ χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την πλοήγησή σας. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).
ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ