Αυτά πρέπει πραγματικά να γνωρίζει μια μικρομεσαία επιχείρηση για το online marketing

Σκέφτεστε να ιδρύσετε την δική σας επιχείρηση; Τότε, πιθανότατα θα αντιμετωπίσετε το βασικό πρόβλημα όλων των νέων επιχειρηματιών που επηρεάζει και τη βιωσιμότητα της νέας σας επιχείρησης: Το marketing. Για πολλούς, το marketing είναι μία εξαιρετικά περίπλοκη έννοια – δεν χρειάζεται να είναι, όμως, έτσι.

Στην πραγματικότητα, η έννοια του marketing είναι τόσο απλή όσο και μεθοδική, και βασίζεται σε έναν σημαντικό αντικειμενικό στόχο: Την καλλιέργεια σταθερών σχέσεων με την πελατεία σας μέσα από αποτελεσματική έρευνα και διαφήμιση.

Όσο εκπληκτικό κι αν είναι το προϊόν σας, δεν θα σας αποφέρει οικονομική ανάπτυξη αν δεν γίνει γνωστό στο αγοραστικό κοινό σας. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο, χρειάζεστε μία αποτελεσματική στρατηγική που θα συμβάλλει στην επίτευξη του στόχου σας και θα οδηγήσει στην κερδοφορία της επιχείρησής σας.

Δεν ξέρετε πώς να θέσετε τις βάσεις του σχεδίου marketing σας; Ας αναλύσουμε μαζί μερικούς σημαντικούς τομείς του online marketing, που θα σας δώσουν μία ισχυρή ώθηση στη στρατηγική marketing της επιχείρησής σας.

Αναζήτηση με βάση λέξεις-κλειδιά: Το μεγαλύτερο όπλο σας.

Η αναζήτηση με βάση λέξεις-κλειδιά είναι ο θεμέλιος λίθος ενός ισχυρού SEO (Search Engine Optimization). Πριν μπείτε στα “βαθιά”, θα πρέπει να κατανοήσετε την βάση αυτού του είδους αναζήτησης και να την χρησιμοποιείτε προς όφελός σας.

Πώς μπορείτε να εφαρμόσετε την αναζήτηση με βάση λέξεις-κλειδιά στη στρατηγική marketing σας; Με τους παρακάτω απλούς τρόπους:

Το Google Suggest είναι ένα εργαλείο της μηχανής αναζήτησης που κάνει πρόβλεψη λέξεων για την πληροφορία που πληκτρολογείτε. Αν, για παράδειγμα, πληκτρολογήσετε “Πώς να…”, το Google Suggest θα προσπαθήσει να προβλέψει τι θέλετε να ψάξετε. Από εκεί, μπορείτε να επιλέξετε τις λέξεις-κλειδιά που ταιριάζουν στον δικό τομέα αγοράς.

Η χρήση των λέξεων-κλειδιών των ανταγωνιστών σας θα σας βοηθήσει να κυριαρχήσετε στην αγορά, ιδιαίτερα αν εκείνοι έχουν υψηλότερη κατάταξη στην τοπική σας SERP (Search Engine Results Page – Σελίδα των Αποτελεσμάτων στη Μηχανή Αναζήτησης). Μπορείτε να πληκτρολογήσετε το URL της ιστοσελίδας του ανταγωνιστή σας στο Google Keyword Planner, ώστε να ελέγξετε τις λέξεις-κλειδιά του. Μπορείτε, επίσης, να αναζητήσετε θεματικές ιδέες γι’ αυτές τις λέξεις-κλειδιά μέσω του Ad Group Ideas.

Είναι σημαντικό να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στις λέξεις-κλειδιά που επιλέγετε. Αν είναι πολύ ανταγωνιστικές, μην περιμένετε να τύχετε υψηλής κατάταξης. Από την άλλη, αν επιλέξετε λέξεις-κλειδιά που δεν χρησιμοποιούνται στο διαδίκτυο, το μόνο που θα καταφέρετε θα είναι να χάσετε τον χρόνο σας. Προσπαθήσετε να βρείτε τη χρυσή τομή.

Το Marketing Περιεχομένου κινητοποιεί την επισκεψιμότητα στο site σας.

Μόλις εφαρμόσετε τη στρατηγική των λέξεων-κλειδιών σας, έχετε ουσιαστικά θέσει τη βάση για ενίσχυση της κατάταξης της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο. Αυτό σημαίνει ότι, αν η στρατηγική σας είναι σωστή, το site σας θα έχει υψηλή ορατότητα μέσα σε λίγους μήνες. Εκμεταλλευτείτε το επικεντρώνοντας την προσοχή σας στο σωστό Marketing Περιεχομένου, γιατί αυτό είναι που κινητοποιεί την επισκεψιμότητα στο site σας.

Αν θέλετε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που θα ενημερώνει και θα εμπνέει το αγοραστικό κοινό σας, ακολουθήστε τα παρακάτω σημαντικά tips:

Τα social media είναι το (κοινό) μυστικό της διαφημιστικής επιτυχίας.

Τα social media είναι μία τεράστια πλατφόρμα όπου μπορείτε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας, να αποκτήσετε πιθανούς πελάτες και να ενισχύσετε το online brand σας. Για την ακρίβεια, 90% όλων των marketers υποστηρίζουν ότι το social media marketing έχει τονώσει κατά πολύ την επαγγελματική τους εικόνα.

Πριν να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε τα social media για τη διαφημιστική επιτυχία σας, χρειάζεστε μία βιώσιμη στρατηγική:

Exit mobile version