O COVID-19 έχει επιταχύνει μαζικά την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, σύμφωνα με μια έκθεση της Adobe. Οι συνολικές διαδικτυακές δαπάνες τον Μάιο έφτασαν τα 82,5 δισεκατομμύρια δολάρια, αύξηση 77% από έτος σε έτος.
«Σύμφωνα με τα δεδομένα μας, θα χρειαζόταν μεταξύ 4 και 6 ετών για να φτάσουμε στα επίπεδα που είδαμε τον Μάιο, εάν η ανάπτυξη συνεχιζόταν στα ίδια επίπεδα που ήταν τα τελευταία χρόνια», είπε ο διευθυντής Digital Insights της Adobe, Vivek Pandya.
«Συνήθως δεν περιμένουμε να δούμε αύξηση σε αυτό το επίπεδο, ανά πάσα στιγμή εκτός της περιόδου των Χριστουγεννιάτικων διακοπών.
Στο πλαίσιο αυτό, η περσινή περίοδος διακοπών κέρδισε 142,5 δισεκατομμύρια δολάρια από την 1η Νοεμβρίου έως τις 31 Δεκεμβρίου, και αυτή ήταν μια αύξηση κατά 13% από έτος σε έτος. «
Ευρήματα της έρευνας:
-Ηλεκτρονικό εμπόριο: αύξηση 52 δισεκατομμύρια δολάρια
-Mobile’s share οf e-commerce: αυξήθηκε από τον Ιανουάριο αλλά όχι πολύ, μόλις 10%
-BOPIS: αγορά online, παραλαβή στο κατάστημα αυξήθηκε κατά 195% τον Μάιο
-Ταξίδια: οι κρατήσεις πτήσεων τριπλασιάστηκαν από αρχές Απριλίου έως τέλη Μαΐου
Τα υψηλότερα ποσοστά ηλεκτρονικού εμπορίου και BOPIS αγορά online, παραλαβή στο κατάστημα μπορεί να είναι το νέο φυσιολογικό, υποδεικνύουν τα δεδομένα της Adobe.
«Βλέπουμε σημάδια ότι οι τάσεις αγορών στο διαδίκτυο που δημιουργούνται κατά τη διάρκεια της πανδημίας ενδέχεται να έχουν μόνιμη υιοθέτηση», δήλωσε σε δήλωσή του ο Taylor Schreiner, Διευθυντής της Adobe Digital Insights.
«Ενώ το BOPIS ήταν μια εξειδικευμένη επιλογή παράδοσης πριν από την πανδημία, γίνεται γρήγορα η μέθοδος επιλογής παράδοσης καθώς οι καταναλωτές εξοικειώνονται με την ευκολία και την εμπειρία.»
Ο ψηφιακός δείκτης οικονομίας της Adobe αναλύει πάνω από ένα τρισεκατομμύριο διαδικτυακές συναλλαγές σε 100 εκατομμύρια SKU προϊόντων, λέει η εταιρεία.
Αυτό που αγοράζουν οι άνθρωποι αλλάζει επίσης, ίσως επιστρέφοντας περισσότερο σε σχετικά φυσιολογικά πρότυπα κατανάλωσης.
Οι αγορές ηλεκτρονικών ειδών και ενδυμάτων αυξήθηκαν 11% και 12%, αντίστοιχα: εργαζόμαστε στο σπίτι, αλλά δεν έχουμε αγοράσει νέα ρούχα εδώ και καιρό.
Ωστόσο, οι τιμές αλλάζουν: οι τιμές των ειδών παντοπωλείου αυξήθηκαν κατά 4% τον Μάιο σε σύγκριση με το 2019.
«Παρά την ανάπτυξη σε ορισμένους τομείς, η αγοραστική δύναμη γίνεται πιο περιορισμένη καθώς αυξάνονται οι τιμές, ιδίως στα καθημερινά είδη παντοπωλείου», λέει η Pandya.
«Ένας στους τέσσερις καταναλωτές δηλώνει ότι είχε μια αρνητική εμπειρία να ψωνίζει στο διαδίκτυο, τους τελευταίους τρεις μήνες, υποδηλώνοντας ότι οι retailers έχουν την ευκαιρία να βελτιώσουν τις εμπειρίες τους στον ιστότοπο.»