Η Zephr συγκέντρωσε $8 εκατομμύρια σε έναν νέο επενδυτικό γύρο του οποίου ηγήθηκε η Bertelsmann Digital Media Investments. Μεταξύ των πελατών της αγγλικής startup ξεχωρίζουν αρκετοί εκδοτικοί οίκοι, όπως οι McClatchy, News Corp Australia, Dennis Publishing και PEI Media.
Ο CEO της Zephr, James Henderson, δηλώνει ότι η εταιρία είναι “απόλυτα εστιασμένη στην εμπειρία και στο ταξίδι του πιθανού ή υφιστάμενου πελάτη”, με αποτέλεσμα να αυξάνει κατά 150% τα ποσοστά απόκτησης νέων πελατών και κατά 25% τα έσοδα από συνδρομές μέσα στο πρώτο εξάμηνο.
Για να το επιτύχει αυτό, η Zephr βασίζεται κατά πολύ στα δεδομένα που έχει ο εκδότης στη διάθεσή του για τους αναγνώστες αλλά και σε άλλα σχετικά δεδομένα, όπως είναι η ώρα, η τοποθεσία, η συσκευή, κλπ.
Η Zephr είναι ένα no-code εργαλείο που επιτρέπει στον χρήστη να δημιουργεί διαφορετικές εμπειρίες πελάτη με ένα απλό drag-and-drop editor.
Σχετικά με την πανδημία και το πόσο αυτή επηρέασε τη λειτουργία της startup, ο κ. Henderson δήλωσε ότι “όσο οι εταιρίες προετοιμάζονται για έναν κόσμο μετά την πανδημία, αρχίζουμε να βλέπουμε τις αγορές μας να επενδύουν σε συνδρομητικά μοντέλα – και στο Zephr, καθώς στον κόσμο των εκδόσεων, το παλιό μοντέλο του κυρίαρχου εισοδήματος από διαφημίσεις φτάνει στο τέλος του.”
Η νέα επένδυση περιλαμβάνει χρηματοδότηση και από την Bank UK Branch της Silicon Valley, και ανεβάζει το συνολικό συγκεντρωθέν ποσό της Zephr στα $11 εκατομμύρια. Μεταξύ των παλαιότερων επενδυτών της συγκαταλέγονται οι Knight Capital και Nauta Capital.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας, το κεφάλαιο θα διατεθεί για περαιτέρω ανάπτυξη του προϊόντος της (με επίκεντρο την αυξημένη εξατομίκευση) και για επέκταση στις ΗΠΑ, στην Ευρώπη και στην Ασία.
“Η πρόσφατη αδυναμία στην αγορά της διαφήμισης αύξησε στις εταιρίες ΜΜΕ την πίεση για διαφοροποίηση των εισροών εισοδήματος,” ανέφερε σε δήλωσή του ο Managing Director της BDMI, Urs Cete. “Αναγνωρίζουμε την εξαίρετη τεχνολογία της Zephr, η οποία δίνει τη δυνατότητα στους εκδότες να αξιοποιήσουν την ευκαιρία των online συνδρομών και να δημιουργήσουν πραγματικά μοναδικές εμπειρίες πελατών.”