Ρεκόρ εσόδων στις αυτοκινητοβιομηχανίες πολυτελείας εν μέσω πανδημίας

Δεν είναι μόνο τα διαμάντια και τα έργα τέχνης που είδαν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται κατακόρυφα εν μέσω πανδημίας, στην ίδια κατηγορία εντάσσονται και τα υπερπολυτελή αυτοκίνητα, από ότι δείχνουν τα οικονομικά στοιχεία των εταιρειών που βάζουν την υπογραφή τους σε μερικά από τα πιο ακριβά αυτοκίνητα του κόσμου.

Παρά τη συνήθη τακτική των αυτοκινητοβιομηχανιών πολυτελείας να αποφεύγουν να αποκαλύψουν τα οικονομικά τους δεδομένα, φέτος οι περισσότεροι εμφανίζονται σχεδόν «πρόθυμοι» να αναφέρουν πόσο καλά τα πήγαν την προηγούμενη χρονιά.

«Ας πούμε απλώς πως ξεκινήσαμε το 2020 με τις περισσότερες παραγγελίες από το 2003 και ξεκινήσαμε το 2021 με αύξηση κατά 50%, σε σχέση με πέρυσι» δήλωσε χαρακτηριστικά το υψηλόβαθμο στέλεχος της Bentley, Άντριαν Χόλμαρκ. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Bloomberg, η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία παρέδωσε 11.206 οχήματα το 2020, περισσότερα κατά 1,8% σε σχέση με το 2019, καταγράφοντας ρεκόρ όλων των εποχών στα 101 χρόνια λειτουργίας της. 

«Οι πωλήσεις μας αυτή τη στιγμή είναι σχεδόν 30% πάνω από την ίδια περίοδο πέρυσι» πρόσθεσε ο Χόλμαρκ.

Στο ίδιο μήκος κύματος, και το υψηλόβαθμο στέλεχος της Bugatti, Στίβεν Γουίνκελμαν, σε συνέντευξη του στις 15 Μαρτίου, τόνισε πόσο «έκπληκτοι» είναι για την θεαματική πορεία που κατέγραψε το γαλλικό brand εν μέσω της πανδημίας Covid. «Η Bugatti τα πήγε εξαιρετικά καλά» ανέφερε, προσθέτοντας πως η εταιρεία είχε την «τρίτη χρονιά με ρεκόρ πωλήσεων στη σειρά».

Και η γερμανική Porsche όμως δεν τα πήγε άσχημα, καταγράφοντας έσοδα ύψους 28,7 δισ. ευρώ, ποσό ρεκόρ για τα 90 χρόνια λειτουργίας της αυτοκινητοβιομηχανίας, ξεπερνώντας κατά 100 εκατ. δολάρια τα έσοδα του 2019.

Ρεκόρ ετήσιων διεθνών εσόδων κατέγραψε και η Lamborghini, το 2020.

Μάλιστα, όπως αναφέρει το Bloomberg, όσες εβδομάδες κατέγραψαν «μείωση πωλήσεων» δεν ήταν από την έλλειψη ζήτησης, αλλά από το αναγκαστικό «λουκέτο» στα εργοστάσια των βιομηχανιών εξαιτίας των lockdown. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, η Bentley έκλεισε για 7 εβδομάδες, με ζημία 8,4 εκατ. ευρώ την εβδομάδα, και πάλι κατάφερε να ανακάμψει παραδίδοντας περισσότερες παραγγελίες οχημάτων από ποτέ.

«Αυτό που βλέπουμε είναι αντίστοιχο με το μεταπολεμικό boom» σχολίασε χαρακτηριστικά ο Γουίνκελμαν της Bugatti.

 

 

insider.gr

Exit mobile version